Mikä on suosikkisi Helsingin kuntosaleista?
Minulla oli jäsenyys viimeksi 20 v sitten ja kaikki on muuttunut. Suosituksia otetaan vastaan.
Kommentit (26)
Olin siis Motivuksella silloin 20 v sitten. Onko mikään nykyisistä yhtään vanhan Motivus- ketjun tyylinen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Pasilan Boulderkeskuksen punttis.
Suomeksi KIIPEILYKESKUS
Väestönsuojassa Temppeliaukion kirkon alla oleva punttis on jännä paikka. Sinne suorastaan pelottaa mennä ekaa kertaa. On myös keskustan halvin.
Triplan 24/7. Helppo, tilaa ja kondiksessa. Paras alkupäivästä, kun ei oo porukkaa niin paljoa.
Vierailija kirjoitti:
Väestönsuojassa Temppeliaukion kirkon alla oleva punttis on jännä paikka. Sinne suorastaan pelottaa mennä ekaa kertaa. On myös keskustan halvin.
Tiedän, sen nimi taitaa olla Punttis. En minäkään sinne uskaltaisi mennä. Olen nainen. Luulen, että se on täynnä 90-luvun salihousuihin pukeutuneita siilitukkaisia örmykörmyjä. Ap
Töölönlahden rannan ulkosali talvipuutarhaa melkein vastapäätä
Töölön kisahallin kuntosali- ja voimailualue
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasilan Boulderkeskuksen punttis.
Suomeksi KIIPEILYKESKUS
Kyllä sen firman nimi on Boulderkeskus.
Vierailija kirjoitti:
Triplan 24/7. Helppo, tilaa ja kondiksessa. Paras alkupäivästä, kun ei oo porukkaa niin paljoa.
Onko se jotenkin parempi kuin muut 24/7:t? Ap
Vierailija kirjoitti:
Töölön kisahallin kuntosali- ja voimailualue
Tarkoittanet vanhaa puolta. Entä onko se uusi, Manskun puolella oleva sali ok? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mayor's Gym
Testosteronia täynnä?
Vierailija kirjoitti:
Mayor's Gym
Kuulostaapa homolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mayor's Gym
Testosteronia täynnä?
Kiimaista koppalakkijengiä.
Kyllä minä sinuna kävisin katsomassa sen Hakaniemen torin alla olevan kuntokeskuksen, jossa Assi Koivisto käy jonkun lehtijutun mukaan. Sen kuntokeskuksen asenne kuulosti naiselle sopivalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mayor's Gym
Testosteronia täynnä?
Kiimaista koppalakkijengiä.
Öö, entä Töölö gym? Millaista porukkaa siellä?
Kertokaa toki.