Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keinoja, joilla saisin mieheni laihtumaan.

Vierailija
19.04.2007 |

Naimisissa oltu 12 vuotta, ja miehelle on tullut kiloja suurinpiirtein saman verran. Itse olen lähes samoissa mitoissa kuin tavatessamme. Nyt tuli kuitenkin vastaan se tilanne, että mielestäni tuo ylipaino on jo terveydelle haitallista, erityisesti kun kaikki paino on kertynyt vatsan seudulle.

Miten voisin kannustaa ja tukea miestäni laihduttamaan? Ostin pari vuotta sitten MP5-kirjasen, ja parin kuukauden pisteidenlaskun jälkeen paino olikin hieman alempi. Mutta kun mies vaihtoi työtä ja matkustaminen/kokoustaminen lisääntyivät, niin samalla paino hypähti melkoisesti. Ajanpuute tietysti rajoittaa liikkumista, kun mies on toimistopäivinäkin töissä 12 tuntia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anna joka päivä.

Vierailija
2/5 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi parisuhdetta hoidettua samalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku yhteinen urheiluharrastus tai kaksi voisi auttaa. Lisäksi huolehdit siitä, ettei teille osteta ylimääräisiä herkkuja. Teette kunnon ruokaa ja huolehditte ruoka-ajoista.

Vierailija
4/5 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien aikana mä oon uhkaillut, lahjonut ja kiristänyt sitä laihduttamaan... Mutta päätös lähti vuoden alusta ihan miehestä itsestään ja niinhän se pitääkin. Nyt mies on laihtunut jo 16kg ja alkaa olla ihan ok mitoissa pituuteensa nähden. Ja kaikkein parasta on että se ei enää kuorsaa! Voidaan taas nukkua samassa huoneessa ja samassa sängyssä. Uskokaa tai älkää niin vuosikaudet nukuttiin eri huoneissa ihan kuorsaamisen takia. Mut pointti on se että voit toki puhua/nalkuttaa/uhkailla mutta päätös on miehen.

Vierailija
5/5 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti itse, jos mies alkaa kiristää sua jostain asiasta ja vaikka seksillä pihtaamaan. en usko,että vaikutus olis myönteinen. mulla ei ainakaan olis, vaan saattaisin jopa alkaa syömään pahaan olooni. sen on tultava itsestä se halu laihtua ja yleensäkin kaikki itsensä eteen tekeminen.. ei toinen voi pakottaa. mut noi yhteiset harrastukset ja terveellinen ruoka koko perheelle on ainakin hyviä ideoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan