Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran haukku ei ole tavallista melua, joten koirapuisto on lain vastainen

Vierailija
27.11.2025 |

HS: Vaasan hallinto-oikeus katsoo, ettei Vantaan Kivistön koirien aiheuttamaa melua voida pitää tavanomaisena kaupunkiasumiseen kuuluvana haittana, jota naapureiden pitää sietää.

Tästähän tulee mielenkiintoinen ennakkotapaus, joka vaikuttaa kaikkiin Suomen koirapuistoihin.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000011651456.html

Kommentit (202)

Vierailija
201/202 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mopot pitäis ekana kieltää, ei se pärisyttäminenkään ole normaalia melua. Mopot pois lapsilta. 

Elä vaihda aihetta. Nyt puhutaan turhista koirista 

Turhia koiria ei ole olemassakaan. 

KYLLÄ ON! Naapurissamme asuu muutama sellainen turhake, joista omistaja ei välitä pätkääkään ja joiden funktio on ilmeisesti pelkästään naapureiden häiriköinti.

Hyvä että on noin vittumaisen ihmisen naapurissa.toivottavasti  räksyttää oikeen kunnolla.

Kyllä ne räksyttävät, ikävä kyllä. En tiedä mikä minusta tekee vittumaisen ihmisen, kun minulla tai puolisollani ei ole t

Hyvä että räksyttää.

Vierailija
202/202 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttää suunnattomasti ne koiran ulkoiluttajat, jotka ei kerää lemmikkiensä kakkajätöksiä talteen asian mukaisesti. He pilaavat meidän muiden koiran omistajien maineen ja lietsovat omalla käytöksellään tätä eripuraa. 

Täysin samaa mieltä, kivaahan se on kun laitat oman koiran kakkapussin roskikseen ja tuntuu oudon liukkaalta, kenkien pohjassa sitä itseään, kun joku ei ole roskiksen vierestä jaksanut kerätä. Kyllä siinä tulee mieleen että kun näen tälläisen joka ei kerää kulkuväyliltä jätöksiä, niin hieron tämän naamaa siihen läjään 

Minä syötän sulle paskaa saatanan valittaja pelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan