Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksette ompeöe omia vaatteita kun kerran laatu on nykyään mitä on?

Vierailija
26.11.2025 |

Asiallisen saumurin saa 1500 eurolla. Se on se tärkein. Ei se loppupelissä niin vaikeaa ole.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa. Ja kun tutkii mitä on ostamassa niin ei se laatukaan valmisvaatteessa aina paskaa ole. 

Vierailija
2/9 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temulta odotan paitaa. Puolisolle tilasin sieltä paidan jouluksi. Aivan ihanaa pehmeää materiaalia. Mäki haluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Temulta odotan paitaa. Puolisolle tilasin sieltä paidan jouluksi. Aivan ihanaa pehmeää materiaalia. Mäki haluun.

Tiedostatko että se paita on kyllästetty vaarallisilla kemikaaleilla?

Vierailija
4/9 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita. Ostan laatua. Maksaa toki enemmän, mutta kyllä sitä laatua saa kun laitoo pätäkkää pöytään.

Minun mielestäni parempi kysymys olisi, että miksi ihmiset ostavat halpaa ja huonolaatuista. Kun maksaa tuplahinnan vaatteesta niin se kestää kymmenen kertaa pidempään. 

Mulla on kaapissa useita 10-20 vuotta vanhoja vaatteita jotka ovat aivan priimakunnossa. Juuri ostin uuden villapaidan, hinta oli 600€ mutta todella laadukas ja kestänee vähintäänkin sen 10v jollei pidempäänkin. Ostan vähän vaatteita, ehkä kaksi vuodessa jos sukkia ja alusvaatteita ei mukaan lasketa. Kun ostaa laatua niin ei tarvi ostaa paljoa. 

Vierailija
5/9 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ompelemalla vaatteiden tekeminen on kalliimpaa,kuin valmiiden vaatteiden ostaminen, koska materiaalit ovat niin kalliita. 

Vierailija
6/9 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ompelemalla vaatteiden tekeminen on kalliimpaa,kuin valmiiden vaatteiden ostaminen, koska materiaalit ovat niin kalliita. 

Tuo on totta.

Vierailija
7/9 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa ommella. 

Vierailija
8/9 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolaatuinen valmisvaatekin on parempi kuin se, minkä tekisin itse. 🤣