Kosmetologi vastailee hetken, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (39)
esim. youngblood, EM... voi tilata netin kautta
Lähes joka sarjalla on omanlaiset hoitometodit. Mm. RVB:ltä löytyy ihana Light Life-hoito. Baborilta Sininen Laguuna jne.
ap
ps. no nämä " oikeat" kosmetologit voivatkin sitten jatkaa tästä... Ja he todennäköisesti kertovat taas niistä sarjoista/hoidoista, minkä kanssa he ovat itse puolestaan tekemisissä.
mm. nenä on ihan kamalan näköinen, kuin kraatereilla... :(
että kosmetologeja työskentelee paljon muuallakin kuin hoitoloissa. Mm. maahantuonnissa, sairaaloissa, kouluttajina, opettajina, myyjinä, edustajina jne. Jokainen tietää varmasti parhaiten " omat sarjansa" .
ei ap mutta myöskin kosmetologi
Vierailija:
Mineraalivahapohjaiset ovat yleensä " tuhdimpaa" tavaraa. Eli ei niin kevyitä meikkivoiteita. Mm. Blasco on tällainen. Ovat iholla kestävämpiä ja antavat paremman peittävyyden. Mutta monesti sekaihoisella saattaa tukkia ihoa. Eli näiden pois putsaaminen vaatii erityistä huolellisuutta.
Milloin olet valmistunut?
Mulla on kokemuksia Youngblood-mineraalimeikeistä.
Näissä meikeissä käytettävät mineraalit on siis luonnon pigmenttejä, erittäin peittäviä, vedenpitäviä ja antavat ihon hengittää. Meikkivoide (puuterimainen) on itselläni ollut käytössä jo 8 kk ja 1/4 on jäljellä.
Katsokaa googlella youngblood ja jane iredale.
t. kosmetologi
Kevyt koostumus? Mutta mitä se siis tarkoittaa? Olisiko se minulle hyvä, kun tuntuu että kaikki tuotteet tukkii ihohuokoset. Käytän kyllä päivittäin puhdistukseen Biothermin emulsiota ja sieniä sekä viimeistelen kasvovedellä. Silti iho tukkiutuu :( Aina on näppyjä naamassa kuin 15-kesäisellä.
t: kohta 35
Joku jo kyselikin huokoisesta ihosta. Minulla myös kauheita mustapäiden aiheuttamia kolosia ihossa, etenkin nenässä ja joitakin poskissa... Pääseekö niistä mitenkään eroon ja miten ne kolot saisi pidettyä mahdollisimman kauan aikaa " tyhjinä" ilman mustapäitä???
ja ne ovat tosi kevyitä, mutta peittävät tosi hyvin. Paljon pigmenttiä.
koska ne ei sisällä mineraaliöljyjä, talkkia, kemiallisia säilöntäaineita - siis mitään mikä tukkii tai allergisoi ihoa.
Itselläni on ollut helposti tukkeutuva iho (käytin ennen vahapohjaisia meikkivoiteita), mutta siirryttyäni Youngbloodiin iho puhdistui selkeästi eikä tukkeumia enää ole.
t. en muista mikä numero...
Estelinan (Jane Iredale) ja Carpelan Cosmeticsin (Youngblood) nettisivuilta löytyy jälleenmyyjät.
Vierailija:
Joku jo kyselikin huokoisesta ihosta. Minulla myös kauheita mustapäiden aiheuttamia kolosia ihossa, etenkin nenässä ja joitakin poskissa... Pääseekö niistä mitenkään eroon ja miten ne kolot saisi pidettyä mahdollisimman kauan aikaa " tyhjinä" ilman mustapäitä???
että jos arvet/kuopat on yli vuoden vanhoja niin ei sitä arven pohjaa pysty paljon nostamaan perushoidoilla saati kotihoidolla.
Tarvitsee jo vähän voimakkaammin ihon rakennetta tasoittavaa ja uudistavaa hoitoa, esim. AHA-hoidot. Danné-sarjalla on käsittääkseni myös tehokkaita jälleenrakentavia hoitoja. Mutta rahaa se vaatii, koska vain sarjahoidolla ja siihen sopivilla kotihoitotuotteilla saa tuloksia.
Jos ei ihan noihin hoitoihin halua lähteä, niin kotiin tehokas putsari (saisi sis. salisylihappoa), kuorinta ainakin kerran viikossa, tehovoide (A-vitamiini).
Vierailija:
siis kuivalle iholle?
että kannattaa ihan soitella ja kysellä hoitoloista mitä heillä on tarjolla! Jokaisesta ammattisarjasta löytyy ne omat tehokkaat hoidot.
Yhden voisin mainita - Aromakasvohoito. Sis. turvenaamion ja aromaattisella öljyllä suoritettavan lymfahieronnan. Iho on puhdas ja siloinen hoidon jälkeen!
Monesti kuivalla iholla on myös kuollutta solukkoa paljon, mutta voimakkaampi kuorinta vahingoittaa sen hydrolipikalvoa ja näin iho kuivuu ja ärtyy entisestään.. Turve on luonnon ihmeaine, joka samalla kuorii, puhdistaa ja pehmentää ihon!
Tuo hoito on ollut omassa hoitolassani yksi suosituimmista.
Jos sulla on kuiva iho niin muista ravita sitä sisältäpäin. GLA- ja Omegakapselit on tosi hyviä kosteuttajia.
Ja kotikäytössä ei mitään ihoa kuivattavia ihon putsareita (geelit). Ja aamulla jos iho ei tunnu rasvaiselta, niin sitä ei kannata pestä!
Vierailija:
Iho on tosi kuiva, mutta silti näppyläinen. Lehahtaa helposti ärtyneen punaiseksi ja kirveleekin, jos vaikka kokeilee uutta kosteusvoidetta tms.Tällä hetkellä koko ihonhoito rajottuu siihen, että puhdistan aamuin ja illoin herkän ihon puhdistusgeelillä ja rasvailen apteekin perusvoiteella... Silti ei ole hyvä...
Mahdollisimman vähän vesipesua.
Valitettavasti moni apteekin perusvoide sisältää näitä ihoa tukkivia mineraaliöljyjä yms. jotka tekevät iholle kalvon.
Täältä löytyisi sulle sopivat tuotteet: www. apteekkishop. fi
ja sieltä etsit Avené-tuotteet.
että kuivan ihon näppylöinti voi johtua vaan siitä että kosteus-ja rasvatasapaino ei ole kunnossa ja se tekee ärsytysnäppylöitä. Luulenpa, että ihollesi paremmin sopivilla tuotteilla (Avené) saat ihosi kuntoon!
Ja eri tuotemerkeillä... Perustietous näyttäisi olevan samaa.
ja toiseksi myös hoitoloissa myydään mainitsemiani sarjoja ja kolmanneksi kaikki maailman sarjat ei ole joka hoitolassa. Itse olen ollut tekemisissä hoitoloissa RVB:n, Baborin, Ella Bachen, Cliniquen, Clarinsin, Biodrogan, Mary Cohrin sekä jo mainitsemieni sarjojen kanssa.