Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Podetko huonoa omaatuntoa ollessasi töistä sairaslomalla?

Vierailija
19.04.2007 |

Itselläni on nyt todella huono omatunto kun olen kolmatta päivää sairaslomalla keskenmenon jälkeen. Edellisen kerran olin samasta syystä sairaslomalla viime syksynä. Lisäksi olin viime viikon talvilomalla ja vähän ennen sitä viikon sairaslomalla lasten vesirokon takia (tuolloin kävin parina päivänä tekemässä muutaman tunnin töitä). Lähinnä huono omatunto tulee siitä kun työkaverit joutuvat sitten tekemään tuplamäärän töitä poissaollessani mutta myös se askarruttaa mitä työnantaja ajattelee minusta ja näistä poissaoloistani. Mietinkö näitä asioita ihan turhaan?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan