Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on kyllä parhaimmillaan 27-30-vuotiaana

Vierailija
25.11.2025 |

Aina kun näen jonkun poikkeuksellisen komean miehen, niin hän on tuossa ikähaarukassa. Aina.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta 36-38, ja sen jälkeen tulee jokin äkkirysähdys. Myös Hollywood-tähdille.

Vierailija
22/27 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule kyllä tuohon ikäluokkaan juuri huomiota kiinnitettyä, ovat liian nuoren näköisiä ollakseen kiinnostavia. 40-55 ehkä minusta se ulkoisesti paras miehen ikä, jos mies on pitänyt itsestään huolta eikä ole esim kasvattanut kaljamahaa tai pappautunut tyyliltään.

Tossa ikäluokassa komeita miehiä on todella vähän. Melkein kaikilla jo mahaa.

Monella, ei kuitenkaan kaikilla. Salitreeni auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin selkeästi naamasta parhaimmillani siinä 25-32. Nyt lähempänä neljääkymppiä alkaa tukka ohenemaan ja ikä näkymään, mutta toisaalta itsevarmuutta ja luonteen vakautta tullut senkin edestä. 

Vierailija
24/27 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tule kyllä tuohon ikäluokkaan juuri huomiota kiinnitettyä, ovat liian nuoren näköisiä ollakseen kiinnostavia. 40-55 ehkä minusta se ulkoisesti paras miehen ikä, jos mies on pitänyt itsestään huolta eikä ole esim kasvattanut kaljamahaa tai pappautunut tyyliltään.

Tossa ikäluokassa komeita miehiä on todella vähän. Melkein kaikilla jo mahaa.

Onko tää nyt sitten niin, että oon todella ikäluokkani parhaimmistoa viisikymppisenä, kun laihdutin mahan litteäksi? :D Naamakaan ei pitäis olla kauhean paha. Kävipä helposti. Harmi, että oon vieläkin lapsellinen.

Vierailija
25/27 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin parhaillani kesällä 1999, heinäkuussa. Ihan olin siis niin parhaillani. Nyt olen vähän kulahtanut siitä. Häikäisenkin enää vain 10 metriin päähän.

M.54

Vierailija
26/27 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan totta, näin 28v iässä tuntuu että naiset katselevat kadullakin. Baarissakaan enää tarvitse itse naisia lähestyä kun kyllä joku nainen itse lyöttäytyy jutulle. Toista se oli 20 vuotiaana, kun tuntui että olisi naisille vain ilmaa.

Vierailija
27/27 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on parhaimmillaan 40+ ikäisenä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän