yhteinen lahja 1-4 vuotiaille tytöille, ideoita?
Eli veljentytöille, iältään 1,4 ja 6 vuotta pitäisi hankkia joku yhteinen joululahja, hinta voisi olla 50-70 euroa yhteensä. Onko ideoita? en millään keksi kaikille omaa ja budjetti on aika pieni sellaiseen.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 20€/lapsi saa jo aivan riittävän ja hienon lahjan. Jokaiselle ikään sopiva kirja esimerkiksi kiva.
Ai että mä halusin kirjan tuon ikäisenä.... Kirjasto on sitä varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna lahjaksi vaikka yksi ilta lastenvahtina, jolloin vanhemmat/vanhempi pääsee syömään, hierontaan, tai ihan vain olemaan hetken ilman lapsia!
Ei tämä kyllä ole lahja lapsille, vaan vanhemmille. Ellei ole tiedossa jotain erityisen kivaa tekemistä.
Miksi sen pitäisi olla jotain erityisen kivaa?
No en minä ainakaan lapsena olisi pitänyt sitä minään lahjana itselleni, että joku tulee vahtimaan siksi aikaa kun vanhemmat lähtee rientoihinsa. Aloittaja kysyi lahjaa lapsille, niin siksi sen pitäisi olla erityisen kivaa. Mikä lahja se muuten on?
Meillä taas se oli juhlan paikka, kun vanhemmat lähti omiin juttuihinsa, niin meillä hankittiin herkkuja ja tehtiin pahvilaatikoista ja tai lakanoista majaa olkkariin ja biletettiin myöhään. Tää oli harvinaista, vaikka äidin kiva sisko meillä kävikin usein, niin ei se hoitanut meitä kuin muutaman kerran. Meidän vanhempia ei kiinnostanut käydä missään.
Kyllä se hetki menee lahjasta vielä alakoululaisellekin. Haittaisko tuo jos vanhemmatkin sais jotain kivaa siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin kaikille kirjat. Kirja on minusta hyvä lahja lapselle ja ostan sellaisen itse usein. Niitä saa myös torista uudenveroisina muutamalla eurolla. Meidän 6-vuotias tykkää heinähatusta ja vilttitossusta tällä hetkellä. Niitä torissa paljon. 1-vuotiaan suosikki on Miu-sarjan kirjat.
Ei niitäkään kaikki lapset arvosta. Minä ostin veljentyttärelle aina kirjoja, kun meidän suvussa kaikki lukee. Äitinsä sitten jossain vaiheessa diskreetisti sanoi, että ei se ole ensimmäistäkään ostamistasi kirjoista lukenut.
Tämä siinä vaiheessa kun olin mm. antanut sille syntymäpäivälahjaksi yhden ison uuden fantasiasarjan kaikki osat.
En ole viitsinyt lahjoa sen jälkeen, jos teinitär ei ymmärrä muun kuin naamansa maalaamisen päälle, rahoittakoot joku muu sen homman.
Joo ei kirjat ole monenkaan lapsen juttu. Minulle se oli lähinnä vi@@ilua jos sain lahjaksi kirjan. Veljeni olisi taas tahtonut vain niitä. Ja mitä sillä kirjalla tekee sen jälkeen jos sen nyt edes lukee?
Jos 1 ja 6 vuotias ei välitä kirjoista, niin vanhempien on syytä vilkaista peiliin ja pitkään. Sen ikäisten kanssa otetaan aikaa ja luetaan yhdessä. Teinit on sitten eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin kaikille kirjat. Kirja on minusta hyvä lahja lapselle ja ostan sellaisen itse usein. Niitä saa myös torista uudenveroisina muutamalla eurolla. Meidän 6-vuotias tykkää heinähatusta ja vilttitossusta tällä hetkellä. Niitä torissa paljon. 1-vuotiaan suosikki on Miu-sarjan kirjat.
Ei niitäkään kaikki lapset arvosta. Minä ostin veljentyttärelle aina kirjoja, kun meidän suvussa kaikki lukee. Äitinsä sitten jossain vaiheessa diskreetisti sanoi, että ei se ole ensimmäistäkään ostamistasi kirjoista lukenut.
Tämä siinä vaiheessa kun olin mm. antanut sille syntymäpäivälahjaksi yhden ison uuden fantasiasarjan kaikki osat.
En ole viitsinyt lahjoa sen jälkeen, jos teinitär ei ymmärrä muun kuin naamansa maalaamisen päälle, rahoittakoot joku muu sen homman.
Tuon ikäisille aikuiset lukevat ne kirjat. Kaikista ei tule lukijoita mutta kaikille voi lukea.
Kirjekuoressa 500€. Voit antaa sen suoraan sille nuoremmalle, jakavat sen sitten keskenään.