Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä mustat, suorat (siistit) äitiyshousut?

19.04.2007 |

Heissan, mistä olette löytäneet mustat, suorat äitiyshousut, jotka ovat riittävän siistit töissä käytettäväksi (siis business/toimistotyyppisesti)? Eli ei mitään pelkkää stretchiä, vaan siistit ja ehkä prässeillä. Olen nyt luuhannut läpi Helsingin äitiysliikeet/osastot ja todennut että ei löydy ja nyt olisi tietysti jo kiire! ;-) Netistä jotain valikoimaa näyttää löytyvän, mutta mieluusti sovittaisin ensin kuin lähden mihinkään postivaihto/palautusrumbaan.

Vinkeistä kiitollisena :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Kampin ostoskeskuksessa. Ostin sieltä tummat (tosin en mustia, vaan ihan tummanharmaat) äitiyshousut, jotka olivat loisto-ostos! Olivat tosin kalliitkin, mutta todella tyylikkäät, mukavan tuntuiset ja ihanat! Käytän niitä nyt vauvan synnyttyäkin, kun en ole vielä palautunut normaaliin painooni.

Vierailija
2/11 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ostettu loppuvuodest 2003, odotin tuolloin esikoista. Niitä on käytetty vähän. Ovat Kapphallista kokoa L, eli aika reilut. En ole pitänyt niitä näiden kahden muun raskauden aikana kertaakaan. Jos kiinostaa niin voin myydä ne :)

Vanttu rv36 ja rapiat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä katsomassa, hintaa jäi alejen alejen jälkeen jotain 5 euroa. Oli kokojakin...

Vierailija
4/11 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kiitos - Taitavat olla kuitenkin ihan hippusen liian reilut, etsin kokoa M, 38-40 merkistä riippuen. Olen tosi yllättynyt, että näiden etsintä on näinkin hankalaa, joten kaikki vinkit ovat edelleen kipeästi kaivattuja! :) Kiitos kuitenkin!

Vierailija
5/11 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänpaiste nimisestä lastentarvike liikkeestä mustat suorat stretch äitiyshousut, niissä kivat kuminauha-nappi säätö systeemit sivuilla, ovat todella hyvin istuvat ja siistit. Hintakin oli edullinen, maksoivat 24.90¿ normaalihintaisina. Niissä suhteellisen matala vyötärökaitale, mutta oli siellä sellasiakin joissa korkeat vyötärökaitaleet. Merkiltään olivat Mama Licious tai jotain sinnepäin, koot alkaen s->. Itse olen niistä tosi paljon tykännyt. H&M:lläkin jotain, mutta pääosin ovat trikoomallisia housuja.

vauva2006 rv24+5

Vierailija
6/11 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

prässitkin ja mielestäni siistit ja hyvin istuvat.

Vierailija
7/11 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarmintorin kupeesta ostin erittäin siistin jakkupuvun.

Vierailija
8/11 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..löytyi alesta yhdet ok´t mutta ei kokoa. Täytyy käydä katsastamassa pari muuta Lindexiä vielä, josko niistä löytyisi kokoja. Ja Päivänpaiste ja Beluakin ehkä. :) Kiitos vinkeistä!!

Vierailija
9/11 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain mustat siistit suorat housut joita pidin raskauden aikana esim.sukujuhlissa...

Vierailija
10/11 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin,sellaset vähän niinkuin liituraitapöksyt.

Vierailija
11/11 |
21.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene www.bebes.fi, sieltä löytyy Olian Vertigo merkkiset under-the-belly malliset mustat, suorat, prässilliset ja todella siistit äitiyshousut. Hintaa on, mutta ovat pysyneet todella hyvinä! Otin käyttöön jo rv 14 ja nyt rv 28, itse olen normaalisti kokoa 38-40, M, ja M koko oli hyvä myös näissä housuissa. Suosittelen lämpimästi!