Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ja pettävä mies

Vierailija
25.11.2025 |

Minneköhän tämäkin keskustelu katosi?

Ovatko anopit pyhiä?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten anoppi liittyy aikuisten parisuhteeseen ja seksuaalisuuteen?   Ei edes vaimon äiti.

Monella tavalla. Kun parisuhde lakkaa, tulee monenlaisia muutoksia, jotka vaikuttavat anoppiin. Voisi myös ajatella, että äitinä häntä kiinnostaa, jos pojalla alkaa hihna luistaa.

Miksi anopin itse tarjoamista näkemyksistä ei saa keskustella?

Eroavat ihmiset ovat aikuisa ja selvittävät eronsa keskenään. Ei koko suvun kesken. 

Siinä tapauksessa jatkossa myös lapset ovat jaetaan sitten vanhempien,ei koko suvun kesken. Jos "suku" haluaa pestä kätensä esim. naisen pahoinpitelystä niin turha kuvitella saavansa mitään lapsenlapsiakaan nähdä. Että rusinat pullasta, poika r aiskaa ja pahoinpitelee miniää, ja sydänmummi sylit

Jos sinä teet jotain se on äitisi syy?  Ettekö osaa ajatella noin päin ollenkaan.

Suvun piirissä nuorempien avioeroja katsellessa olen huomannut ettei siteitä kummankaan puolen isovanhempiin ole lapsilta katkaistu. Ovat sopineet jopa rippijuhlille puolisot uusineen ja rippilapsen molemmat isovanhemmat. 

Vierailija
42/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nää " anopin syytä mun eroni"  samoja ihmisiä jotka valittavat kun anoppi ei hoida/hoitanut tarpeeksi lapsia, ei antanut rahaa, jonka omaisuudesta ja tulevasta perinnöstä pitävät ahkerasti kirjanpitoa täällä.

Itse kyllä miettisin myös olenko itse ollut se tyttö jonka kansaa mies meni naimisiin vai olenko pirttihirmu nykyisin

"Tyttö" ei mene naimisiin, arvon pedo. Ja avioliitto on ensisijaisesti taloudellinen sopimus, ei mikään "kiva tyttö pantavaksi" -diili.

Jos avioliitto on taloudellinen sopimus niin ei kai silloin haittaa jos kumpikin huvittelee toisaalla?

"Tytöt" on perinteisesti työpaikallakin keittäneet kahvit.  On oma ajatusmaailmasi jos sinusta tyttö on lapsi.

"Mitäs tytöt"  sanoo vaari vanhusten kerhossa tullessaan naisporukan viereen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten anoppi liittyy aikuisten parisuhteeseen ja seksuaalisuuteen?   Ei edes vaimon äiti.

Monella tavalla. Kun parisuhde lakkaa, tulee monenlaisia muutoksia, jotka vaikuttavat anoppiin. Voisi myös ajatella, että äitinä häntä kiinnostaa, jos pojalla alkaa hihna luistaa.

Miksi anopin itse tarjoamista näkemyksistä ei saa keskustella?

Minun elämääni ei tulisi mitään muutosta vaikka kaikki lapseni eroaisivat.

Aikuisilla ihmisillä on oma elämänsä. Sivistyneesti voisin kohdata nää eronneet esim jossain lastensa ylppäreillä, valmistujaisissa jne.  Jos mummu niihin kutsuttaisiin.

Toivotta

On myös pettäviä naisia.  Onko se heidän äitinsä syy?

Vierailija
44/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian arka aihe. Äidit suojelevat ja paapovat valehtelevia petturipoikiaan toisten naisten kustannuksella.

Se se varmaan on.

Ja eivät kestä sitä, että nuoremmilla naisilla on munaa vaatia itselleen parempaa kuin mitä itse ovat itselleen ja puolisolleen rakentaneet.

Oma surkeus näyttäytyy koko komeudessaan.

Eivät he voi Ex-  anopilta vaatia parempaa liittoa.  Naisten pitää itse hakea se hyvä mies.  

Vierailija
45/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppihullun ketjut on hyvä ilmoittaa.

Hullu anoppi ilmoittautui.

Vierailija
46/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nää " anopin syytä mun eroni"  samoja ihmisiä jotka valittavat kun anoppi ei hoida/hoitanut tarpeeksi lapsia, ei antanut rahaa, jonka omaisuudesta ja tulevasta perinnöstä pitävät ahkerasti kirjanpitoa täällä.

Itse kyllä miettisin myös olenko itse ollut se tyttö jonka kansaa mies meni naimisiin vai olenko pirttihirmu nykyisin

Nyt sinulla on puurot ja vellit sekaisin. KUKAAN ei ole väittänyt, että ero olisi anopin syytä. Anoppi on täysin liiton ulkopuolinen henkilö.

Siksipä miniä ei halua kuulla, että anoppi yrittää syyllistää häntä jatkamaan suhdetta tai kertoo että hyväksyy oman miehensä pettämisen, mitäpä tuosta.

Pysykööt anoppi lestissään.

Vierailija
47/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sinulla on puurot ja vellit sekaisin. KUKAAN ei ole väittänyt, että ero olisi anopin syytä. Anoppi on täysin liiton ulkopuolinen henkilö.

Siksipä miniä ei halua kuulla, että anoppi yrittää syyllistää häntä jatkamaan suhdetta tai kertoo että hyväksyy oman miehensä pettämisen, mitäpä tuosta.

Luepa nyt tarkkaan.  Moni syyttää anoppia poikansa käytöksestä.  Onko miniän äiti vastuussa tyttärensä teoista?

Vierailija
48/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian arka aihe. Äidit suojelevat ja paapovat valehtelevia petturipoikiaan toisten naisten kustannuksella.

Se se varmaan on.

Ja eivät kestä sitä, että nuoremmilla naisilla on munaa vaatia itselleen parempaa kuin mitä itse ovat itselleen ja puolisolleen rakentaneet.

Eivät he voi Ex-  anopilta vaatia parempaa liittoa.  Naisten pitää itse hakea se hyvä mies.  

Ei kukaan ole vaatinutkaan. Ero tulee tietysti.

Alkaa selvitä, miksi asiasta ei voi keskustella. Anopit syyllistyvät kun puhutaan heidän lastensa teoista. Väittävät, että heiltä vaaditaan paremmin kasvatettua miestä.

Eiköhän tuosta ole vähän myöhäsyntyistä syyllistyä, kun puhutaan viisikymppisestä miehestä?

Vierailija
49/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se se varmaan on.

Alkaa selvitä, miksi asiasta ei voi keskustella. Anopit syyllistyvät kun puhutaan heidän lastensa teoista. Väittävät, että heiltä vaaditaan paremmin kasvatettua miestä.

Eiköhän tuosta ole vähän myöhäsyntyistä syyllistyä, kun pu

Niin, eikö se ole aika lapsellista mennä 70 - 80- vuotiasta anoppia syyttelemään poikansa teoista?

Vierailija
50/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa nyt tarkkaan.  Moni syyttää anoppia poikansa käytöksestä. 

Luin kyllä. Olin itse sen alkuperäisen ketjun aloittaja, eikä siinä syytetty anoppia pojan käytöksestä, vaan anopin omaa käytöstä ihmeteltiin. Ketju poistui ennen kuin keskustelu pääsi kunnolla vauhtiin.

Ei tässäkään kukaan syytä anoppia pojan käytöksestä. Ihmetellään, että anoppi suojelee ja puolustelee pojan käytöstä. Anopit näköjään itse syyllistyvät tästä, ja ihan syystä.

Vierailija
51/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ne perheenjäsenet liittyvät monin tavoin parisuhteeseen. Aika moni anoppi on esimerkiksi isoäiti.

Anoppi toki haluaa tietää, miksi ollaan eroamassa. Ja tarjoaa heti "hyviä" neuvoja, sekä kertoo omasta sukupuolielämästään ja parisuhteestaan.

Anoppina ja äitinä. En kerro omasta sp-elämästäni kellekään ja en tahdo kuulla lasteni elämän siitä puolesta.  He ovat aikuisia ihmisiä 

En puutu enkä puuttuisi heidänvelämäänsä.  Ja toivon ettei heidän puolisonsa tule minua haukkumaan jos liitossa vikaa.

Tarkoittaako tuo sp-elämä sotilaspoliisielämää? Eikö ne ole spolleja?

Vierailija
52/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se se varmaan on.

Eiköhän tuos

Niin, eikö se ole aika lapsellista mennä 70 - 80- vuotiasta anoppia syyttelemään poikansa teoista?

Olisi se varmaan, mutta niinhän ei ole tehty. On vain kerrottu, että mitä on tapahtunut.

Anoppi itse syyllistyy.

Vierailija
53/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa nyt tarkkaan.  Moni syyttää anoppia poikansa käy

Eikö sekin aloitus ollut että anoppi on opettanut pojan pettäjäksi?

Onko sinun äitisi vastuussa siitä miten olet elämäsi elänyt?  Kai tasapuolisesti niinkin?

Vierailija
54/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se se varmaan on.

Alkaa selvitä, miksi asiasta ei voi keskustella. Anopit syyllistyvät kun puhutaan heidän lastensa teoista. Väittävät, että heiltä vaaditaan pa

Niin, menty anoppi haukkumaan, semmosen viiskymppisen olet kasvattanut.

Jättäisitte ainakin vanhat ihmiset rauhaan.  Riideljää työikäisten anoppien kanssa 

Vierailija
55/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette katsoneet esim kauniita ja rohkeita alusta asti................siellähän esim Brooke vaihtoi miestä moneen kertaan, jopa vanhimman tyttären mies...........ja muidenkin.........muutkin naiset ja miehet nykyäänkin tekee samaa. Pettävät. 

Vierailija
56/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopeille pitäisi kahta puolta riittää eroilmoitus.   Jos on kyseessä jo aikuiset ihmiset. Ja lapsenlapset saisi pitää kummatkin isovanhemmat.

Se olisi aikuista henkistä kypsyyttä vastata itse elämästään.  

Vierailija
57/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pettää työmatkalla tai pikkujouluissa se on ok ja anopin syytä?

Vierailija
58/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen pettää työmatkalla tai pikkujouluissa se on ok ja anopin syytä?

Ei liity tähän keskusteluun.

Vierailija
59/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloittaja väittää ensimmäisen keskustelun poistuneen?  Tuollahan se on jo selkeesti kertoi menneensä anopille "kantelemaan" ja riitelemään.   Ei voinut vain erota sotkematta sukua liittoonsa.

Vierailija
60/64 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa nyt

Eikö sekin aloitus ollut että anoppi on opettanut pojan pettäjäksi?

Onko sinun äitisi vastuussa siitä miten olet elämäsi elänyt? Kai tasapuolisesti niinkin?

En tiedä sellaisesta aloituksesta mitään. Kuten sanottu, anoppia ei ole syytetty poikansa teoista. Eikä äitiä tyttärensä teoista.

Miksi jankutat tätä väärää käsitystä? Ottaako pojan typeryys noin koville?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme