Anoppi ja pettävä mies
Minneköhän tämäkin keskustelu katosi?
Ovatko anopit pyhiä?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa aikamme ihmisten pysymistä kauan lapsena. Äidit on vastuussa kun äijä saa viidenkympin villityksen tai rouva rakastuu sliipatumpaan mieheen kuin oma tylsä köriläs
Miten niin äidit ovat vastuussa?
Ei tästä ollut puhettakaan.
Tämähän oli jo toinen aloitus tänä aamuna. Anopin syytä.
Lukutaito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten anoppi liittyy aikuisten parisuhteeseen ja seksuaalisuuteen? Ei edes vaimon äiti.
Kyllähän ne perheenjäsenet liittyvät monin tavoin parisuhteeseen. Aika moni anoppi on esimerkiksi isoäiti.
Anoppi toki haluaa tietää, miksi ollaan eroamassa. Ja tarjoaa heti "hyviä" neuvoja, sekä kertoo omasta sukupuolielämästään ja parisuhteestaan.
Anoppina ja äitinä. En kerro omasta sp-elämästäni kellekään ja en tahdo kuulla lasteni elämän siitä puolesta. He ovat aikuisia ihmisiä
En puutu enkä puuttuisi heidänvelämäänsä. Ja toivon ettei heidän puolisonsa tule minua haukkumaan jos liitossa vikaa.
Jos anoppi esim. majoittaa väkivaltaista ja pettävää poikaansa kotonaan sen sijaan että kasvattaisi tästä ihmisen niin kyllä se anoppi on silloin osa sitä parisuhdetta. Yksi tällainen häntäheikki asui äitinsä luona, laittoi yhden naisen paksuksi, tavarat vielä toisen naisen luona, ja kun nämä 2 jättivät hänet niin kutsui kolmansia ja neljänsiä anoppinsa luokse "treffeille"
Esitätte jotenkin ulkopuolisia ja äiti-pyhimyksiä, mutta tuossakin keississä nimenomaan anoppi mahdollisti neljän naisen RAJUN taloudellisen ja seksuaalisen hyväksikäytön. Luuletteko että esim. se lapsen synnyttänyt nainen valitsi tuollaisen kuvion, vai pettikö poika häntä? Anoppi tietysti paapoi petturipoikaa. Toki voitte itsellenne valehdella, mutta turha ihmetellä taivaan porteilla kun napsahdatte poikanne perässä helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Liian arka aihe. Äidit suojelevat ja paapovat valehtelevia petturipoikiaan toisten naisten kustannuksella.
Se se varmaan on.
Ja eivät kestä sitä, että nuoremmilla naisilla on munaa vaatia itselleen parempaa kuin mitä itse ovat itselleen ja puolisolleen rakentaneet.
Oma surkeus näyttäytyy koko komeudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten anoppi liittyy aikuisten parisuhteeseen ja seksuaalisuuteen? Ei edes vaimon äiti.
Monella tavalla. Kun parisuhde lakkaa, tulee monenlaisia muutoksia, jotka vaikuttavat anoppiin. Voisi myös ajatella, että äitinä häntä kiinnostaa, jos pojalla alkaa hihna luistaa.
Miksi anopin itse tarjoamista näkemyksistä ei saa keskustella?
Minun elämääni ei tulisi mitään muutosta vaikka kaikki lapseni eroaisivat.
Aikuisilla ihmisillä on oma elämänsä. Sivistyneesti voisin kohdata nää eronneet esim jossain lastensa ylppäreillä, valmistujaisissa jne. Jos mummu niihin kutsuttaisiin.
Toivottavasti he myös suhtautuisivat minuun kuten täysjärkiset ihmiset.
Ai se eka ketju poistui jo?
Petetty emäntä ei tykännyt vastauksista?
No en jaksa uudestaan.
Koita pärjäillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella tavalla. Kun parisuhde lakkaa, tulee monenlaisia muutoksia, jotka vaikuttavat anoppiin. Voisi myös ajatella, että äitinä häntä kiinnostaa, jos pojalla alkaa hihna luistaa.
Aikuisilla ihmisillä on oma elämänsä. Sivistyneesti voisin kohdata nää eronneet esim jossain lastensa ylppäreillä, valmistujaisissa jne. Jos mummu niihin kutsuttaisiin.
Ai jos olet kasvattanut lapsesi petturiksi misogynistiksi? Oletko itse ihan täysjärkinen kun synnytät maailmaan tuollaisia ja odotat heidän UHRIENSA kohtelevan sinua nätisti? Hah hah hullu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne perheenjäsenet liittyvät monin tavoin parisuhteeseen. Aika moni anoppi on esimerkiksi isoäiti.
Anoppi toki haluaa tietää, miksi ollaan eroamassa. Ja tarjoaa heti "hyviä" neuvoja, sekä kertoo omasta sukupuolielämästään ja parisuhteestaan.
Anoppina ja äitinä. En kerro omasta sp-elämästäni kellekään ja en tahdo kuulla lasteni elämän siitä puolesta. He ovat aikuisia ihmisiä
En puutu enkä puuttuisi heidänvelämäänsä. Ja toivon ettei heidän puolisonsa tule minua haukkumaan jos liitossa vikaa.
Jos anoppi esim. majoittaa väkivaltaista ja pettävää po
En osaa ajatella tuon tason elämää. Lapseni lähtivät 20 v yliopistoihin, nuoruuden heilastelujen jälkeen yli 20 vuoden avioliitot.
Ei tosiaan kiinnosta heidän parisuhteensa seksuaalisuus. Eikä niin rääväsuita miniöitä jotka pohtisivat meidän seksielämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos poikani eroaisivat se olisi täysin heidän asiansa. En ole mikään osapuoli aikuisten parisuhteissa.
Näinhän se normaalisti menee. Mutta sitten on näitä anoppeja, jotka alkavat syyllistää miniää ja avautua oman suhteen jatkuvasta pettämisestä, jonka hyväksyvät.
Viimeinen asia, mitä eroava haluaa kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroavat ihmiset ovat aikuisa ja selvittävät eronsa keskenään. Ei koko suvun kesken.
Vierailija kirjoitti:
Ai se eka ketju poistui jo?
Petetty emäntä ei tykännyt vastauksista?
No en jaksa uudestaan.
Koita pärjäillä
Joku anoppi sen poisti, ei miniä. Miniä piti kyllä vastauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jos olet
Mitä älytöntä oikein paasaat? Sun äitisi on vastuussa sun parisuhteistasi, seksistäsi, sitähän tarkoitat?
Minä voin kohdella ihmisiä sivistyneesti heidän avioliittonsa tilasta huolimatta. Kohdella myös eronneita ihmisiä, naisia ja miehiä ihmisinä. Heidän seksijuttunsa ei kuulu minulle
Olen sivusilmällä seurannut, miten anopit kahdessa sukupolvessa syyllistää erosta ex-miniää, joka lopulta ei vain enää jaksanut sitä syrjäpoluille eksyilevää mamman kultapoikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroavat ihmiset ovat aikuisa ja selvittävät eronsa keskenään. Ei koko suvun kesken.
Koko suvun? Kun kertoo asiasta anopille ja apelle?
Jos lapsesi eroaisi ja alkaisi käyttäytyä itsetuhoisesti niin haluaisit kuulla siitä vasta joskus puolen vuoden päästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa jatkossa myös lapset ovat jaetaan sitten vanhempien,ei koko suvun kesken. Jos "suku" haluaa pestä kätensä esim. naisen pahoinpitelystä niin turha kuvitella saavansa mitään lapsenlapsiakaan nähdä. Että rusinat pullasta, poika r aiskaa ja pahoinpitelee miniää, ja sydänmummi sylittelee lapsenlapsia. Ei tule tapahtumaan. Vastuu ja edut kulkevat käsi kädessä.
Onko nää " anopin syytä mun eroni" samoja ihmisiä jotka valittavat kun anoppi ei hoida/hoitanut tarpeeksi lapsia, ei antanut rahaa, jonka omaisuudesta ja tulevasta perinnöstä pitävät ahkerasti kirjanpitoa täällä.
Itse kyllä miettisin myös olenko itse ollut se tyttö jonka kansaa mies meni naimisiin vai olenko pirttihirmu nykyisin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti he myös suhtautuisivat minuun kuten täysjär
Pettäminen on aviorikos, eli ei puhuta mistään "seksielämästä" vaan siitä että poikasi tekee aviorikoksen tämän vaimoa kohtaan, joka on synnyttänyt sinun paskaperimällesi jälkeäiset. Toivottavasti tällaiset naiset eivät tule koskaan saamaan lapsenlapsia vaan saavat vain ja ainoastaan sen petturipoikansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko suvun? Kun kertoo asiasta anopille ja apelle?
Jos lapsesi eroaisi ja alkaisi käyttäytyä itsetuhoisesti niin haluaisit kuulla siitä vasta joskus puolen vuoden päästä?
Kyllä minä kertoisin kaikille kaikki petokset ja muut rikokset, mihin joku tällainen henkilö sortuu. Miksen kertoisi, kun en itse sellaista harrasta? Siinä sitten erottuvat jyvät akanista: rikolliset menevät rikollisen puolelle ja jos anoppi sukuineen paapoo rikollista, mahdollista r aiskaajaa ja pettäjää, niin onpahan tullut koko konkkaronkan luonteen laatu tai siis laaduttomuus selväksi
Vierailija kirjoitti:
Onko nää " anopin syytä mun eroni" samoja ihmisiä jotka valittavat kun anoppi ei hoida/hoitanut tarpeeksi lapsia, ei antanut rahaa, jonka omaisuudesta ja tulevasta perinnöstä pitävät ahkerasti kirjanpitoa täällä.
Itse kyllä miettisin myös olenko itse ollut se tyttö jonka kansaa mies meni naimisiin vai olenko pirttihirmu nykyisin
"Tyttö" ei mene naimisiin, arvon pedo. Ja avioliitto on ensisijaisesti taloudellinen sopimus, ei mikään "kiva tyttö pantavaksi" -diili.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole. Se "tyttö" on pumpattu täyteen kusipään spermaa ja tämän pillu sekä rinnat revitty kappaleiksi ja kehosta viety kaikki ravintoaineet tämän ä pärien kasvattamiseksi. Se "tyttö" oli se jonka tämän vanhemmat kasvattivat hellyydellä ja rakkaudella, ei se mitä sinun paska poikasi hänestä spermallaan teki.
Liian arka aihe. Äidit suojelevat ja paapovat valehtelevia petturipoikiaan toisten naisten kustannuksella.