Anoppi ja pettävä puoliso
Miehellä on ollut sivusuhteita, jotka ovat paljastuneet. Nyt on vireillä ero. Mies ei ole kertonut mitään vanhemmilleen, joten minä kerroin.
Anoppi ehdotti liiton työstämistä, mutta motivaatio molemmilla nolla. Sitten alkoi vähätellä koko asiaa. Kertoi, että oma mieskin on jäänyt monta kertaa kiinni. Että sellaista sattuu ja mitä muuten kuuluu?
Ajatuksia?
Kommentit (162)
Siis oikeesti on naisia joilla ei ole ollut kuin yksi suhde koskaan? Eivät ole jättäneet, pettäneet, löytäneet parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet anopit yrittää kääntää ajatukset miniän vikoihin näissä tapauksissa. Sumutusta ja itsepetosta.
Juuri näin. Katkerat vanhat naiset, huonoissa liitoissaan.
Niin. Katkera voi olla eronnut nainenkin. Kuten aloituksesta huomataan. Siinä saa haukkumiset anopinkin avioliitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteleeko anoppi, että jos kukaan ei mainitse hänen poikansa kyvyttömyydestä parisuhteeseen, niin asiaa ei ikäänkuin ole olemassa?
Hys hys ja vahinko kiertämään. Eiköhän siihen joku uusi nainen tule.
Kukaan muu nainen ei tietenkään ansaitse hyvää elämää, koska itselläkään ei ole ollut. Kurjuus pitää jakaa ja maksimoida.
Miten joku muu voi vaikuttaa eroonne? Kieltää aikuista poikaansa eroamasta? 😌
Luepa se aloitus ihan ajatuksella. Ero tulee tietysti joka tapauksessa, eikä anopilla ole siihen mitään sanaa eikä häneltä ole tietenkään mitään kysytty. Anoppi sensijaan yrittää tarjoilla omia näkemyksiään.
miksi menit sitten anopille puhumaan liitostasi? Minulla on kolme aikuista lasta, en tosiaan tiedä enkä tahdo tietää heidän sänkyelämistään tai parisuhteensa keskinäisistä asioista yhtään mitään. En yhtään mitään. He ovat aikuisia ja oman onnensa seppiä. Eivät ole ohjauksessani olleet aikustuttuaan. Ap ilmeisesti äidin ohjauksessa kun ajattelee miehensäkin olevan.
Vaimo pettää ja mies soittaa vihaisena appiukolleen. Lopuksi tyrmistyy, kun appiukko puolisti tytärtään 😃
Ajatteleeko kaikki aikuiset naiset tosiaan että vanhempien syy jos avioliitto ei onnistu?
Entä jos on äiditön mies, kuka sitten on syyssä jos mies rupeaa suhteisiin avioliiton ulkopuolella?
Enpä ole miestä joka ei pettäisi vielä tavannut.
Mites tämä tilanne: nainen jäänyt kiinni monien miesten kanssa pettämisestä ja miehen äiti eli naisen anoppi haluaa, että poikansa jää tuollaisen naisen kanssa suhteeseen. Eikö tämä ole vielä hämärämpää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet anopit yrittää kääntää ajatukset miniän vikoihin näissä tapauksissa. Sumutusta ja itsepetosta.
Ihanko oikeastiko monet miniät puhuvat erostaan anoppinsa kanssa?
Ihanko oikeasti jotkut eroavat sanomatta sanaakaan anopilleen? Katoavat kuin pieru Saharaan?
Vierailija kirjoitti:
Sääli sinua.
Vierailija kirjoitti:
Oletko joku kakkosnaisena urasi tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Mites tämä tilanne: nainen jäänyt kiinni monien miesten kanssa pettämisestä ja miehen äiti eli naisen anoppi haluaa, että poikansa jää tuollaisen naisen kanssa suhteeseen. Eikö tämä ole vielä hämärämpää?
On todella hämärää. Näille pettämisen kanssa eläville ilmeisesti on kaikkein tärkeintä takertua avioliiton kulisseihin, vaikka liitto kumisisi tyhjyyttään.
Eletään surkeaa elämää, mutta hei, naimisissa ollaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko oikeasti jotkut eroavat sanomatta sanaakaan anopilleen? Katoavat kuin pieru Saharaan?
Ihan oikeasti kaikki eivät soittele anoppinsa kanssa mitäs sulle kuuluu puheluita. Uskon vakaasti, että mies olisi kyennyt kertomaan, että ero tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Toivottavat syntymäpäiväonnittelut, joulun toivotukset, voivat piipahtaa kahvilla kun tuovat/hakevat lapsia mummolaan. Menevät hautajaisiin. Ei anopista erota vaan puolisosta. Joten mitään hyvästelytapahtumaa ei tarvita.
Kerroin tutusta joka nytkin jouluna on kutsuttu ex- miniälle aatoksi. Käyvät teatterissa yms yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeasti kaikki eivät soittele anoppinsa kanssa mitäs sulle kuuluu puheluita. Uskon vakaasti, että mies olisi kyennyt kertomaan, että ero tuli.
Ja nainen vaietkoon! Burkha päälle. Minä petän, minä hajotan, minä puhun! Örk.
Vierailija kirjoitti:
Se on tuossakin tapauksessa ihan pariskunnan oma asia.
Miten ihmeessä teidän kaikkien liitoissa on vanhemmillanne sanavalta ja hectietävät kaikki intiimitkin asiat liitoistanne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nainen vaietkoon! Burkha päälle. Minä petän, minä hajotan, minä puhun! Örk.
Niin, nainen voi sen miehensä kanssa puhua eikä häiriköidä anoppiaan jonka pitäisi liitossa olla täysin ulkopuolinen.. aikuisten ihmisten.
Aloittajahan meni omaa liittoaan selvittämään anopilleen. Miksi hän setvii omaa liittoaan joka puolella?