Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ja pettävä puoliso

Vierailija
25.11.2025 |

Miehellä on ollut sivusuhteita, jotka ovat paljastuneet. Nyt on vireillä ero. Mies ei ole kertonut mitään vanhemmilleen, joten minä kerroin.

Anoppi ehdotti liiton työstämistä, mutta motivaatio molemmilla nolla. Sitten alkoi vähätellä koko asiaa. Kertoi, että oma mieskin on jäänyt monta kertaa kiinni. Että sellaista sattuu ja mitä muuten kuuluu?

Ajatuksia?

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk.

Vierailija
2/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihmeellistä porukkaa. Ei mitään kunnioitusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika otti isästään mallia. Sinä puolestaan päätät omasta elämästäsi.

Itse en jäisi katselemaan tuollaista. Ei tule muuttumaan.

Vierailija
4/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppihullun avaukset

Vierailija
5/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja äidistään. Näköjään koko sakki hyväksyy tuon toiminnan.

Vierailija
6/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppihullun avaukset

Vai hullun anopin aivoitukset?

Vierailija
7/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muuten pakotin puolisoni kertomaan vanhemmilleen, kun kävi ilmi, että oli pettänyt luottamukseni vuosien ajan. Ei ollut minun häpeäni enkä halunnut sitä kantaa. Silotellun version kertoi äidilleen, selvisi, kun soitin perään. Kerroin sitten loputkin totuudesta, kun oli jäänyt puolitiehen.

Ollaan edelleen yhdessä. Mutta jos ero tulee, niin eipähän tule ihan puskista appivanhemmillekaan.

Vierailija
8/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on oikeassa. Pettäminen on elämän suola ja sellaista nyt vaan sattuu pitkissä parisuhteissa. Ei sitä tarvitse ottaa niin vakavasti 

Vierailija
9/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi enää välität?

Vierailija
10/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan anoppi itse pettänyt vai onko hän näitä kynnysmattonaisia, jotka sallii miehiltä vaikka mitä, kun "pojat on poikia"?

Vierailija
11/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvistaisi ajatuksia erosta, jos jo kotoa opittu malli on tuollainen. Minua ei kiinnosta avoin suhde saati epärehellinen pettävä.

Vierailija
12/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi enää välität?

En ihan hirveästi välitäkään. Tuli kerralla selväksi, millaisen joukon kanssa olen ollut tekemisissä. Hyvä päästä eroon koko porukasta.

Vierailija
13/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja anoppi toiminnallaan antanut mallin jossa miehen petturuus on normaalia ja hyväksyttävää. Lapsuuden perhe kertoo paljon siitä millaisia lapsia sieltä tulee. 

Vierailija
14/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopillasi on väärä osoite puheilleen liiton työstämisestä. Saisi pitää nuo palopuheensa pojalleen, jotta poika heräisi taistelemaan sinusta. Pettäjä tarvitsisi luultavasti yksilöterapiaakin. Toki tässä tapauksessa voi olla liian myöhäistä, etkä ymmärrettävästi enää halua antaa tilaisuutta. Joka tapauksessa, poika olisi oikea osoite, jos haluaa kertoa mielipiteensä avioliitostanne ja ajatuksia sen pelastamiseksi.

Olen joka tapauksessa pahoillani puolestasi, ap. Omat appivanhempani valitsivat minun puoleni, kun paskiaispoikansa kohteli minua huonosti ja lopulta jätti toisen naisen takia, kun meillä oli pienet lapset.

Vierailija
15/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan anoppi itse pettänyt vai onko hän näitä kynnysmattonaisia, jotka sallii miehiltä vaikka mitä, kun "pojat on poikia"?

Todennäköisesti. Hän on loukkaantujatyyppiä. Muutenkin mielellään maksaa potut pottuina ja korkojen kanssa. Eikä ole mikään rehellisyyden perikuva. Avaa toisten kirjeitä jne.

Puuttuu sellainen peruskunnioitus toista ihmistä kohtaan.

Vierailija
16/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä muuten pakotin puolisoni kertomaan vanhemmilleen, kun kävi ilmi, että oli pettänyt luottamukseni vuosien ajan. Ei ollut minun häpeäni enkä halunnut sitä kantaa. Silotellun version kertoi äidilleen, selvisi, kun soitin perään. Kerroin sitten loputkin totuudesta, kun oli jäänyt puolitiehen.

Ollaan edelleen yhdessä. Mutta jos ero tulee, niin eipähän tule ihan puskista appivanhemmillekaan.

Minäkin kerroin miehen äidille. Hän syytti minua valehtelusta. Selvisipä, mistä mies oli käärmeluonteensa perinyt.

Vierailija
17/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aloittajan äiti myös vastuussa aloittajan aikuiselämän asioista ja  toilailuista?

Vierailija
18/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoppi on oikeassa. Pettäminen on elämän suola ja sellaista nyt vaan sattuu pitkissä parisuhteissa. Ei sitä tarvitse ottaa niin vakavasti 

Pettääkö sinun puolisosi sinua? Eihän sitä tarvitse ottaa niin vakavasti.

Vierailija
19/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtenyt juoruamaan muille eron syitä.

Ex-anoppi sitten arvas ja eipä ole poikansa helpolla päässyt.. eikä miniäkokelaat.

Lapsilla on rehti mummi, mutta vähän pahasuinen.

Vierailija
20/162 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti. Hän on loukkaantujatyyppiä. Muutenkin mielellään maksaa potut pottuina ja korkojen kanssa. Eikä ole mikään rehellisyyden perikuva. Avaa toisten kirjeitä jne.

Puuttuu sellainen peruskunnioitus toista ihmistä kohtaan.

Kannattaa tutustua koko sukuun anoppeineen ja appeineen ennen kuin tekee avioliittopäätöksen, sillä omena ei kauas puusta putoa. Jos anoppi sekä appi ovat mätiä, niin pojasta ei tule pappia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä