Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Vierailija
24.11.2025 |

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Kommentit (1110)

Vierailija
521/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jumala olisi olemassa, sillä olisi todennäköisesti joko epävakaa tai huomiohakuinen persoonallisuushäiriö.

Tai sosiopaattinen persoonallisuus.

"Ristin viesti on hullutus niille jotka joutuvat kadotukseen"

Sinä olet jo todella syvällä kadotuksessa. Nouse ja pelasta itsesi. jumalaa ei ole.

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.

Vierailija
522/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jumala olisi olemassa, sillä olisi todennäköisesti joko epävakaa tai huomiohakuinen persoonallisuushäiriö.

Sinä olet jo todella syvällä kadotuksessa. Nouse ja pelasta itsesi. jumalaa ei ole.

En ole. Sinä olet niin syvässä suossa, ettet itse edes sitä ymmärrä. 

Tiedän sen. Nyt olen kertonut sen sinulle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset loivat omat jumalansa täyttämään tietyn tarpeen ihmisluonnossa.

Vierailija
524/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea matkaan.

Vierailija
525/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ihmiset loivat omat jumalansa täyttämään tietyn tarpeen ihmisluonnossa.

Vierailija
526/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea matkaan.

Sinä se tässä onnea tarvitset siitä suosta nousemiseen. Älä uppoa.

Vierailija
527/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea matkaan.

Sinä se tässä on

Sinun ei tarvitse huolehtia minusta.

Vierailija
528/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, ettei minun tarvitse huolehtia sinusta. Ei tarvitse kuule sinunkaan minusta. Tuliko asia selväksi?

Vierailija
529/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi enkelit henkiolennoiksi. Ihmiset vain kuuluvat Jumalan sukuun, kuvina ja kaltaisina.

Vierailija
530/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, ettei minun tarvitse huolehtia sinusta. Ei tarvitse kuule sinunkaan minusta. Tuliko asia selväksi?

Tuollainen vihamielisyys tekee minut hyvin surulliseksi. Minun on vaikea kestää ilkeyttä, pahantahtoisuutta ja piittaamatonta käytöstä. Minun on vaikea kestää myös tällaisia kommentteja, joiden tarkoituksena on yrittää saada itselle parempi mieli siten, että pahoittaa jonkun toisen mielen. 

Tiedä, etten vain huolehdi sinusta, vaan minä rakastan sinua nyt ja aina sellaisella rakkaudella, jollaista et voi edes kuvitella. Tämä asia on minulle täysin selvä. 

Vierailija
531/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon uskontojen pysyvän edelleen hengissä jopa moderneissa länsimaissa perustuen määrättyjen (uskonnollisten) ihmisten henkiseen heikkouteen sietää vastoinkäymisiä sekä myös kyvyttömyyteen ymmärtää maailmankaikkeutta tieteen avulla.

Elämän tarkoituksettomuus tuntuu käsittämättömältä: "Eihän voi olla niin, että elämässä ei ole mitään tarkoitusta!! Eihän se ole mahdollista! Tässä täytyy olla jokin suunnitelma ja jumalanhan täytyy olla tämän kaiken takana!"

Läheisen kuollessa ei voida uskoa, että "emme enää koskaan näe toisiamme!". = Uskonto auttaa, koska "taivaassahan taas kohdataan!".

Maailmankaikkeus tuntuu liian kompleksiselta ja vaikealta ymmärtää. = Uskonto auttaa, koska "jumalahan loi tämän ihmeellisen maailman (jota moni uskonnollinen ihminen ei ymmärrä tieteellisestä tulokulmasta)".

Kuolema tuntuu niin lopulliselta ja on mahdotonta hyväksyä, että sen jälkeen ei ole enää mitään. = Uskonto auttaa, koska "taivaassahan eletään ikuisesti."

Raskaat vastoinkäymiset tavalliselle ihmiselle ovat niin epäoikeudenmukaisia ja murskaavia, että ei voida hyväksyä että "miksi minä koen vastoinkäymisiä ja tuo murhaaja pääsee helpolla?" = Uskotaan jumalaan, koska jumalla kyllä rankaisee syyllisiä ja syyttömät palkitaan.

Valitettavasti todennäköisempää on, että elämässä ei ole mitään "tarkoitusta", kuolema on lopullinen ja sen jälkeen ei ole mitään. Se, että sinä et ymmärrä fysiikan lakeja ei tarkoita "että jumala loi maailman". Taivasta tuskin on olemassa ja kukaan ei tuomitse tai rankaise muita kuin me ihmiset itse.

Vierailija
532/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon uskontojen pysyvän edelleen hengissä jopa moderneissa länsimaissa perustuen määrättyjen (uskonnollisten) ihmisten henkiseen heikkouteen sietää vastoinkäymisiä sekä myös kyvyttömyyteen ymmärtää maailmankaikkeutta tieteen avulla.

Elämän tarkoituksettomuus tuntuu käsittämättömältä: "Eihän voi olla niin, että elämässä ei ole mitään tarkoitusta!! Eihän se ole mahdollista! Tässä täytyy olla jokin suunnitelma ja jumalanhan täytyy olla tämän kaiken takana!"

Läheisen kuollessa ei voida uskoa, että "emme enää koskaan näe toisiamme!". = Uskonto auttaa, koska "taivaassahan taas kohdataan!".

Maailmankaikkeus tuntuu liian kompleksiselta ja vaikealta ymmärtää. = Uskonto auttaa, koska "jumalahan loi tämän ihmeellisen maailman (jota moni uskonnollinen ihminen ei ymmärrä tieteellisestä tulokulmasta)".

Kuolema tuntuu niin lopulliselta ja on mahdotonta hyväksyä, että sen jälkeen ei ole

Vierailija
533/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun uskis hokee samaa lausetta, kun ei muuhun pysty. 😂

Vierailija
534/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiko Jumala liikaa ihmisiä, kun ei ole aikaa huolehtia kaikista. 

Vierailija
535/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekö jumala, joka raiskasi marian eikä edes maksanut elareita

Vierailija
536/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää että on vain yksi Jumala jopa Buddha sanoi "Voi ei Jumalani"

Aika moni tietää, ettei ole yhtään jumalaa.

Kaikki tietää, ylimieliset eivät vaan voi myöntää sitä

Indoktrinaatio on tosi vahva tässä.

Vierailija
537/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi myös putinin, että meillä kaikilla olisi täällä vähän jännempää. 

Vierailija
538/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuolema tuntuu niin lopulliselta ja

Olen pahoillani, mutta taisit nyt tunnistaa itsessäsi kaikki kyseiset kohdat.

Totuus varmasti tällöin sattuu, mutta voit vielä elää irti uskontosi kahleista. Mieti ja kyseenalaista. Pystyt siihen kyllä.

Vierailija
539/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen vihamielisyys tekee minut hyvin surulliseksi. Minun on vaikea kestää ilkeyttä, pahantahtoisuutta ja piittaamatonta käytöstä. Minun on vaikea kestää myös tällaisia kommentteja, joiden tarkoituksena on yrittää saada itselle parempi mieli siten, että pahoittaa jonkun toisen mielen. 

Tiedä, etten vain huolehdi sinusta, vaan minä rakastan sinua nyt ja aina sellaisella rakkaudella, jollaista et voi edes kuvitella. Tämä asia on minulle täysin selvä. 

Hauskan heitit - taas. Sinä et välitä mistään muusta kuin kuvitellusta taivaspaikastasi. 🤣

Olet yhtä etova ja läpinäkyvä kuin kristityt yleensäkin. Pelkosi ruokkii uskomuksiasi. 

Vello siellä. 

Vierailija
540/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää että on vain yksi Jumala jopa Buddha sanoi "Voi ei Jumalani"

Aika moni tietää, ettei ole yhtään jumalaa.

Eri

On tietämistä ja sitten on tietämistä.

Uskovaisten "tieto" ei perustu yhtään mihinkään. "Raamattu on totta, koska Raamatussa lukee niin" on pannuhalkista kehäpäättelyä.

Minulla on oikeaa tietoa. 

Ahaa, sinulla on siis oikea tieto, että kaikki syntyvät ateisteina kunnes heihin aletaan iskostaa todistamattomia uskomuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän