Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Vierailija
24.11.2025 |

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Kommentit (1110)

Vierailija
541/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahve kostaa Mooseksen pojille itse.  2 Mooses 32 .  Keksii itselleen jumalia aloittaja. Mooses älä sotke Jeesusta sun synteihin !!   Kristityt ei tee tollasta . Eikä kristittyjä ollut edes olemassa kun Jahve heitti näitä BABYLONIAAN ja Kosti pojille .    Kristityt on täysin syyttömiä Mooseksen Jahve synteihin .   

Vierailija
542/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ketjun ah niin tietäväinen kristitty itse Päivi?

Onko jo päässyt Orbanin haisevasta kainalosta Suomeen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä saatana sotke kristittyjä vanhan liiton mossen synteihin.   

Vierailija
544/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiseksi kalkittu seinä.   

Vierailija
545/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tietää että on vain yksi Jumala jopa Buddha sanoi "Voi ei Jumalani"

Aika moni tietää, ettei ole yhtään jumalaa.

Eri

On tietämistä ja sitten on tietämistä.

Uskovaisten "tieto" ei perustu yhtään mihinkään. "Raamattu on totta, koska Raamatussa lukee niin" on pannuhalkista kehäpäättelyä.

No mikä sitten on totta? Näkeminen? No me nähdään Jumala kaikkialla.. entä joku muu asia?

Sinä kuvittelet näkeväsi. Sinulle on niin kerrottu siitä asti kun olit arvostelukyvytön ja valheille vastaanottavainen lapsi. Sinuun on se uskomus iskostettu niin syvään, että tulet pahoinvoivaksi jos yrität asioita ajatella rationaalisesti. Niinpä pidät kynsin ja hampain kiinni harhastasi, muuten maailmankuvasi romahtaa.

Vierailija
546/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jehova tulee ja heittää Egyptiin. 

Vierailija
547/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä maailma luotiin 7 päivässä mutta yhden ihmisen siittämisestä kestää 9 kuukautta synnytykseen .  Ja silleen. 

Vierailija
548/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Uskovaisten "tieto" ei perustu yhtään mihinkään. "Raamattu on totta, koska Raamatussa lukee niin" on pannuhalkista kehäpäättelyä.

No mikä sitten on totta? Näkeminen? No me nähdään Jumala kaikkialla.. entä joku muu asia?

Kun itse määrittelee voi väittää noin. 

Ei vaan Jumala määrittelee 

Room 1:19 "S

Ei, vaan sepitekokoelma nimeeltä raamattu väittää jumalan määrittelevän. Raamattu on vain väite, ei todiste.

Vierailija
549/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmageddonkin on JISREELIN laaksossa Arabiassa .  Mee nyt ensin Haifaan siitä itään .  Ota pelkkä menolippu . 

Vierailija
550/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta taisit nyt tunnistaa itsessäsi kaikki kyseiset kohdat.

Totuus varmasti tällöin sattuu, mutta voit vielä elää irti uskontosi kahleista. Mieti ja kyseenalaista. Pystyt siihen kyllä.

Opetatkohan itseäsi?

Vierailija
551/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, ettei minun tarvitse huolehtia sinusta. Ei tarvitse kuule sinunkaan minusta. Tuliko asia selväksi?

Tuollainen vihamielisyys tekee minut hyvin surulliseksi. Minun on vaikea kestää ilkeyttä, pahantahtoisuutta ja piittaamatonta käytöstä. Minun on vaikea kestää myös tällaisia kommentteja, joiden tarkoituksena on yrittää saada itselle parempi mieli siten, että pahoittaa jonkun toisen mielen. 

Tiedä, etten vain huolehdi sinusta, vaan minä rakastan sinua nyt ja aina sellaisella rakkaudella, jollaista et voi edes kuvitella. Tämä asia on minulle täysin selvä. 

Hauskan heitit - taas. Sinä et välitä mistään muusta kuin kuvitellusta taivaspaikastasi. 🤣

Olet yhtä etova ja läpinäkyvä kuin kristityt yleensäkin. Pelkosi ruokkii uskomuksiasi. 

Vello siellä. 

Minä en usko, vaan minä tiedän. 

Vierailija
552/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Sinä kuvittelet näkeväsi. Sinulle on niin kerrottu siitä asti kun olit arvostelukyvytön ja valheille vastaanottavainen lapsi. Sinuun on se uskomus iskostettu niin syvään, että tulet pahoi

Sinä täällä pahoinvoiva olet. 

Eri 

Vierailija
553/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumalalla oli eturauhasvaivoja jo 1600- luvulla.

Eiköhän ole jo manan majoilla.

Vierailija
554/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Minulla on oikeaa tietoa. 

Ahaa, sinulla on siis oikea tieto, että kaikki syntyvät ateisteina kunnes heihin aletaan iskostaa todistamattomia uskomuksia.

Sinä et selvästikään ymmärrä, mistä minä puhun.

Vierailija
555/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoit, ettei minun tarvitse huolehtia sinusta. Ei tarvitse kuule sinunkaan minusta. Tuliko asia selväksi?

Tuollainen vihamielisyys tekee minut hyvin surulliseksi. Minun on vaikea kestää ilkeyttä, pahantahtoisuutta ja piittaamatonta käytöstä. Minun on vaikea kestää myös tällaisia kommentteja, joiden tarkoituksena on yrittää saada itselle parempi mieli siten, että pahoittaa jonkun toisen mielen. 

Tiedä, etten vain huolehdi sinusta, vaan minä rakastan sinua nyt ja aina sellaisella rakkaudella, jollaista et voi edes kuvitella. Tämä asia on minulle täysin selvä. 

Hauskan heitit - taas. Sinä et välitä mistään muusta kuin kuvitellusta taivaspaikastasi. 🤣

Olet yhtä etova ja läpinäkyvä kuin kristityt yleensäkin. Pelkosi ruokkii uskomuksiasi. 

Veit sanat suustani.

Vierailija
556/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki rakasta vanhempiaankaan, vaikka ne ovat "tähän maailmaan tuoneet". Usein siksi, koska vanhempien rakkaus on tullut tosi vaativien ehtojen kanssa, loppunut kuin seinään jos on toiminut väärin, tai alunpitäenkin ollut puutteellista ja narsismin sävyttämään.

Moni kokee samoin kristinuskon Jumalasta, varsinkin kun Hänen vaatimuksensa eivät ole edes hyviä tekoja kanssaihmisille, vaan mallia "älä pidä muita ennen minua" ja "käännä kaikki uskooni". Muistuttaa narsistista vanhempaa.

Sinun käsityksesi asiasta muistuttaa sitä, kun lapsi ei halua pestä hampaita tai käyttää pyöräilykypärää. Olisi hyvä ymmärtää sen verran, että ihmisen käsityskyky on hyvin rajallinen. 

Hampaiden reikiintyminen on todettavissa, samoin pyöräilyonnettomuudet. Vertauksesi oli taas ihan reikäpäinen. Sinun uskomustesi mukaisia seurauksia ei ole todettu millään tavalla.

Vierailija
557/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Sinä kuvittelet näkeväsi. Sinulle on niin kerrottu siitä asti kun olit arvostelukyvytön ja valheille vastaanottavainen lapsi. Sinuun on se uskomus iskostettu niin syvään, että tulet pahoi

Eri

Puhutkohan itsestäsi?

Vierailija
558/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ketjun ah niin tietäväinen kristitty itse Päivi?

Onko jo päässyt Orbanin haisevasta kainalosta Suomeen?

Mä luulen myös, että Räsänen kommentoi täällä. Ylimielisyys nimittäin haisee kauas. 

Hyvää yötä, ihanat fiksut ei-uskovaiset! 🙂

Vierailija
559/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon uskontojen pysyvän edelleen hengissä jopa moderneissa länsimaissa perustuen määrättyjen (uskonnollisten) ihmisten henkiseen heikkouteen sietää vastoinkäymisiä sekä myös kyvyttömyyteen ymmärtää maailmankaikkeutta tieteen avulla.

Elämän tarkoituksettomuus tuntuu käsittämättömältä: "Eihän voi olla niin, että elämässä ei ole mitään tarkoitusta!! Eihän se ole mahdollista! Tässä täytyy olla jokin suunnitelma ja jumalanhan täytyy olla tämän kaiken takana!"

Läheisen kuollessa ei voida uskoa, että "emme enää koskaan näe toisiamme!". = Uskonto auttaa, koska "taivaassahan taas kohdataan!".

Maailmankaikkeus tuntuu liian kompleksiselta ja vaikealta ymmärtää. = Uskonto auttaa, koska "jumalahan loi tämän ihmeellisen maailman (jota moni uskonnollinen ihminen ei ymmärrä tieteellisestä tulokulmasta)".

Kuolema tuntuu niin lopulliselta ja on mahdotonta hyväksyä, että sen jälkeen ei ole

Olipas siinä toivoton ja tunkkainen vuodatus. Ei ihme että masennus lisääntyy. 

Vierailija
560/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä maailma luotiin 7 päivässä mutta yhden ihmisen siittämisestä kestää 9 kuukautta synnytykseen .  Ja silleen. 

Ihmiset on eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme