Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin syy, miksi suhde on tyssännyt heti alkuunsa?

Vierailija
24.11.2025 |

Aloitan. 

Ihan ok-mies puhui ihan toivottoman hiljaa. Siis niin käsittämättömän pienellä volyymilla, että kaikki energiani meni korvat höröllä kuuntelemiseen, kyselemiseen sekä siihen, että mitähän se nyt sanoi vai sanoiko mitään. Lopulta en enää jaksanut, vaan annoin kuiskaajan jatkaa itsekseen

Kommentit (364)

Vierailija
181/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilofeministi miesten vihaaja paljastui n2 kk tapailun jälkeen.  Kaikki mun saavutukset oli pelkästään sen ansiosta että mulla on munat.  Itsehän nainen oli koulut kesken jättänyt teininä yyhooksi tullut sorrettu nainen.

182/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin muuttanut farkuissa olevaan lappuun housujen todellisen koon. Kerroin tästä tapaamalleni naiselle, joka piti minua pinnallisena ja lopetti suhteen. En kuulemma ollut ehkäisyvälineen arvoinen.

Annoin yläpeukun, koska tämä on oikeasti aika erikoinen syy lopettaa tapailu. Tai siis erikoista siinä on tuo farkkujen kokolapun vaihtaminen. Saanko kysyä tämän kirjoittajalta, miksi vaihdoit lapun? Laitoitko Leviksen lapun Tokmannin farkkuihin? Vai mikä tässä oli ideana?

🇺🇦🇮🇱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tarkoitus viettää ensimmäinen yö yhdessä kauniin, nuoren naisen kanssa. Olimme käyneet kaksi kertaa treffeillä ja nyt oli tullut aika siirtyä alkavassa suhteessa eteenpäin.

Juuri kun olimme lähdössä hänen luo, kysyin; onko hänellä hyvää palvia, jota voin sitten laittaa leivän päälle. Ei kuulemma ollut. Tämä oli vielä aikaa, kun sai hyviä palveja.

Kotona odotti omat, juuri hankitut palvit, juustot ja hyvät sämpylät...

Lähdin kotiin:))

Oletko tyhmä? Lähdit kotiin kauniin naisen luota jonkun palvikinkun puuttumisen takia.

He olivat vieläpä vasta lähdössä naisen luo.. Mikseivät lähteneet yhdessä miehen palvien luo?

Vierailija
184/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piilofeministi miesten vihaaja paljastui n2 kk tapailun jälkeen.  Kaikki mun saavutukset oli pelkästään sen ansiosta että mulla on munat.  Itsehän nainen oli koulut kesken jättänyt teininä yyhooksi tullut sorrettu nainen.

Siinä väistyi Miina.

Vierailija
185/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit hankkinut kuulolaitteen.

Arvasin, että joku sanoo näin tai vaihtoehtoisesti kehottaa puhdistamaan vaikut korvista. Siinä ei kuule kuulolaitteet ja korvien rassaamiset auta, jos puheääni on pelkkä olematon kuiskaus:(

Ap

Jotkut mielenterveyslääkkeet aiheuttavat tällaista käytöstä. Syytä en tiedä. Kuuleeko ihminen oman äänensä todella kovana?

Tuo heppu, josta kerroin muutama viesti ennen sua, osaa kyllä käyttää ääntään. Minun seurassani ääni kuitenkin katoaa hädin tuskin kuultavaksi. En ymmärrä syytä moiseen? 

On ottanut neuvot naisille puhumisesta kirjaimellisesti? Miehethän usein neuvovat toisilleen, että naisille täytyy puhua eri tavalla kuin miehille. Tyyppi on vienyt tämän toiselle tasolle. 

Vierailija
186/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki mulle aamulla  hellän yön jälkeen voikkuleivät ja aukaisi mun jogurttipurkin. Alkoi pelottamaan että alkaa syöttää sitä jogurttia mulle,niin siihen tyssäsi.

Vierailija
187/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä väistyi Miina.

Njep. Muutama päivä siinä meni et tajus kuin sekaisin tuokin nainen oli. 

Mä olen käynyt koulut. Ostanut asunnon, sijoittanut rahaa jne. 

Hän on tullut teininä paksuksi. Aloittanut ja lopettanut amiksen. Kun ei jaksanut käydä koska taapero. Mitä muuten hänen äiti vahti enemmän kuin hän itse.

Mä heräsin töihin hän heräsi somettamaan.

Silti jotenkin kummallisella logiikalla mulla on ollut helppoa ja mä olen saanut kaiken tarjottuna koska olen mies. Hänen elämänsä epäonnistumiset johtui siitä että hän on nainen.

Vierailija
188/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei siis alkanut syöttämään, sua vaan pelotti että alkais? 

Vierailija
189/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkäsi ihan todella naisellisista irtokarkeista. Siihen leffailtaan loppui juttu.

Vierailija
190/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin just. Nekin valmiiksi tehdyt jutut alkoi ahdistaa,ei mua tarvi palvella!

Vierailija
191/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin muuttanut farkuissa olevaan lappuun housujen todellisen koon. Kerroin tästä tapaamalleni naiselle, joka piti minua pinnallisena ja lopetti suhteen. En kuulemma ollut ehkäisyvälineen arvoinen.

Annoin yläpeukun, koska tämä on oikeasti aika erikoinen syy lopettaa tapailu. Tai siis erikoista siinä on tuo farkkujen kokolapun vaihtaminen. Saanko kysyä tämän kirjoittajalta, miksi vaihdoit lapun? Laitoitko Leviksen lapun Tokmannin farkkuihin? Vai mikä tässä oli ideana?

Tuo on Seinfeld-sarjan juonenkäänne,  kuten moni juttu ketjussa. Älä usko kaikkea lukemaasi.

Vierailija
192/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Njep. Muutama päivä siinä meni et tajus kuin sekaisin tuokin nainen oli. 

Hän on tullut teininä paksuksi. Aloittanut ja lopettanut amiksen. Kun ei jaksanut käydä koska taapero. Mitä muuten hänen äiti vahti enemmän kuin hän itse.

Silti jotenkin kummallisella logiikalla mulla on ollut helppoa ja mä olen saanut kaiken tarjottuna koska olen mies. Hänen elämänsä epäonnistumiset johtui siitä että hän on nainen."

Ei johdu naiseudesta vaan heikkolahjaisuudesta, ettei kyvyt riitä selviämään kouluja loppuun eikä kykene samaan kuin sinä. 

193/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tykkäsi ihan todella naisellisista irtokarkeista. Siihen leffailtaan loppui juttu.

Millaisia on miehiset karkit? Kaverin puolesta kyselen.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
194/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 56- vuotias mies. Toin 22- vuotiaana samanikäisen naisen kotiini ensi kertaa yöksi. Olin seurustellut hänen kanssaan noin kuukauden. Ilta ja yö meni romanttisesti. Katsottiin leffaa, nautiskeltiin skumppaa ja nukuttiin samassa sängyssä. Aamulla nainen oli todella vihainen minulle. Hän löysi kylpyhuoneen kaapista kosteusvoidetta, kasvovettä ja ponnarin hiuksille. Nainen huusi, että minulla toinen nainen asuu kodissani. Selitin, että pidän huolta ihostani ja vielä pari kuukautta sitten olin pitkätukkainen. Ei auttanut. Hän lähti ovet paukkuen ja sittemmin en ole hänestä kuullut mitään.

Vierailija
195/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies teki mulle aamulla  hellän yön jälkeen voikkuleivät ja aukaisi mun jogurttipurkin. Alkoi pelottamaan että alkaa syöttää sitä jogurttia mulle,niin siihen tyssäsi.

Olet sekopää !

Vierailija
196/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 56- vuotias mies. Toin 22- vuotiaana samanikäisen naisen kotiini ensi kertaa yöksi. Olin seurustellut hänen kanssaan noin kuukauden. Ilta ja yö meni romanttisesti. Katsottiin leffaa, nautiskeltiin skumppaa ja nukuttiin samassa sängyssä. Aamulla nainen oli todella vihainen minulle. Hän löysi kylpyhuoneen kaapista kosteusvoidetta, kasvovettä ja ponnarin hiuksille. Nainen huusi, että minulla toinen nainen asuu kodissani. Selitin, että pidän huolta ihostani ja vielä pari kuukautta sitten olin pitkätukkainen. Ei auttanut. Hän lähti ovet paukkuen ja sittemmin en ole hänestä kuullut mitään.

Ehkä oli hyvä että läksi .Säästyit  monilta raivokohtauksilta

Vierailija
197/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea sitä kuulee🤣🤣

Vierailija
198/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kiihkeät suutelut menossa muutama vuosikymmen sitten 27-vuotiaan miehen kanssa. Tuli pöksyihinsä. Eikä jäänyt ainoaksi kerraksi. Totesinkin sitten joidenkin kuukausien jälkeen, että emme pääse etenemään asioissa. Jostain kuulin reilu kymmenen vuotta myöhemmin, että tämä samainen tyyppi oli onnistunut saamaan vaimon ja pari muksua. Ei olis riittänyt mun kärsivällisyys.

Vierailija
199/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Njep. Muutama päivä siinä meni et tajus kuin sekaisin tuokin nainen oli. 

Silti jotenkin kummallisella logiikalla mulla on ollut helppoa ja mä olen saanut kaiken tarjottuna koska olen mies. Hänen elämänsä epäonnistumiset johtui siitä että hän on nainen."

Ei johdu naiseudesta vaan heikkolahjaisuudesta, ettei kyvyt riitä selviämään kouluja loppuun eikä kykene samaan kuin sinä. 

Tämähän on täysin selvä. Mutta ei hänellle

Vierailija
200/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja siis miehen ääni ei YHTÄÄN vastannut ulkoista habitusta, ääni ei ollut yhtään miehekäs vaan korkea ja kimittävä. "

Mulla samantapainen kokemus, mutta naisesta. Siis ihan hyvännäköinen, hyväkroppainen, n. kolmekymppinen blondi. Mutta se ääni sitten, todellinen viskibasso. Siihen loppui kiinnostus.

Jos nuo jutut täällä pitää edes puoliksi paikkansa, tunnen itseni ihan normaaliksi. Tosin naisten kiinnostus on ollut siitä huolimatta heikohkoa jos ei nyt ihan nolla sentään. Olenkin varmaan liian normaali ja tasapainoinen eli tylsä. Ei ole mitään muotidiagnoosiakaan enkä ole eläissäni laittanut suuhuni yhden yhtä mielialapilleriä. Kaiken kukkuraksi ei ole edes mitään päihdeongelmaa tai sankaritarinaa siitä, kuinka pääsin päihteistä eroon. Eihän sellaista kukaan kestä.

Tuollaista uhriutumista ei ainakaan kukaan kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän