Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin syy, miksi suhde on tyssännyt heti alkuunsa?

Vierailija
24.11.2025 |

Aloitan. 

Ihan ok-mies puhui ihan toivottoman hiljaa. Siis niin käsittämättömän pienellä volyymilla, että kaikki energiani meni korvat höröllä kuuntelemiseen, kyselemiseen sekä siihen, että mitähän se nyt sanoi vai sanoiko mitään. Lopulta en enää jaksanut, vaan annoin kuiskaajan jatkaa itsekseen

Kommentit (364)

Vierailija
361/364 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voi kuulostaa omituiselta, mutta olen itsenäinen, vakaa, rauhallinen, ihmissuhteissa kokenut ja tunne-elämältään turvallinen aikuinen nainen ja näitä piirteitä osa varsinkin ihmissuhteissa kokemattomista miehistä säikähtää heti alkuunsa.

Kun tarjolla olisikin vakautta turvattomien moniongelmaisten tuuliviirinaisten sijaan, voi tulla tunne, että tää on tylsää, ei ole kipinää ja kipunointia ja tulee kaverifiilis, vaikka pitemmän päälle juuri vakaus ja turvallisuus on sitä mitä ihmissuhteissa tulisi tavoitella. 

Minulla sama tilanne, olen kuvailemasi kaltainen nainen. Minulla taas käy niin, että omalta tunne-elämältään -ja niitä on  paljon- epätasapainossa olevat miehet kuvittelevat saavansa minusta äitihahmon. Sitten alkaa traumat pyöriä ja minusta tulee milloin henkinen nyrkkeilysäkki tai äidillinen kannattelija. Tai tulisi jos

Totta, näihin muuten itsekin aika ajoin törmään. Näihin pistän pelin poikki heti alkuunsa, en ala terapeutiksi kenellekään. 

Vierailija
362/364 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavattiin hienohkossa kalliissa kahvilassa ilta-aikaa. Mies marssi paikalle sellainen nolo kilisevä avainnippu helisten. Siis semmoinen mikä on vielä ketjulla kiinni jossain farkkujen lenkissä. Siinä ulkopuolella siis kiikkuu näkyvillä ne avaimet. Kauhea kilkatus, mihin ikinä liikkuikaan. Jos ne olisi olleet joku työhön liittyvä juttu, niin sen ymmärtäisi siellä töissä, mutta tavattiin ilta-aikaan. Olisi voinut jättää sen avainnipun vaikka autoonsa.

Nolotti, kun ihmiset tuijotti sitä hänen kilkettä ja kolketta. Lisäksi mies alkoi heti ekoilla treffeillä uhriutumaan syyllistävän oloisesti aiemmista huonoista treffikokemuksistaan. Tuli aika katkeroitunut vaikutelma. Mussutis jatkoi potenssiin kymmenen, kun ilmoitin, että en halua enää tavata. 

Tarjosi siis itse surkean trauma dump treffikokemuksen ja ihmetteli, kun ei tullut jatkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/364 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen teki selväksi että on etsimässä vakavaa parisuhdetta mutta ei kolmansienkaan treffien jälkeen antanut pesää. Mikä parisuhde se sellainen on missä ei nussita? Siihen loppui.

Kolmannet treffit ei ole vielä parisuhde.

Mitä sitten? Jostain on aina aloitettava. Kyllä tuossa vaiheessa pitää tietää haluaako sitä parisuhdetta vai ei. Etenkin kun on ilmoittanut haluavansa pariusuhteen.

Se että ilmoittaa haluavansa parisuhteem, ei tarkoita että haluaa sen kenen kanssa ja millä hinnalla tahansa. Kolmannet treffi on tosiaankin vasta alku, siinä ajassa ei ketään tunneta vielä yhtään.

Se taas että miehet vonkaa jo alusta asti, sillä ei ole mitään tekemistä parisuhteen kan

Onhan sillä vaikka miten tekemistä. Seksihän voi aivan hyvin olla kantona kaskessa, jos huonosti käy. Eikö ole hyvä suht alussa tarkistaa onko vai ei, ettei turhaan tuhlaa aikaa ja vaivaa muihin juttuihin.

Vierailija
364/364 |
02.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan seksin toimivuuden tarkistaa vaikka ekoilla treffeillä, jos sen kokee riittäväksi suorituksena, eikä ole pelkoa että kokemuksen taso nousisi siitä, että on jo ehtinyt tutustua ja vähän kiintyä vastapuoleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi