Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin syy, miksi suhde on tyssännyt heti alkuunsa?

Vierailija
24.11.2025 |

Aloitan. 

Ihan ok-mies puhui ihan toivottoman hiljaa. Siis niin käsittämättömän pienellä volyymilla, että kaikki energiani meni korvat höröllä kuuntelemiseen, kyselemiseen sekä siihen, että mitähän se nyt sanoi vai sanoiko mitään. Lopulta en enää jaksanut, vaan annoin kuiskaajan jatkaa itsekseen

Kommentit (364)

Vierailija
201/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöntön reunuksille ja ympäryksille pissiminen. Roiskeita seinässäkin. En ymmärrä, miten joku ei osaa olla siististi. En osaa kuvitella itseäni asumaan kyseisenlaisen miehen kanssa. Hänellä oli omassa kodissa pöntön ympärys ihan tahmea pissasta (sukat liimautui kiinni) ja roiskeet vieressä olevassa suihkuseinässä. Virtsan haju. Ei kunnioittanut kotiani, eka vessakäynnistä lähtien pisaroita pöntön ympäryksillä lattiassa. On muuten inhottavaa puuhaa siivota jonkun kusia. Yök. Loppui se suhde sitten muutaman kuukauden tapailuun.

Vierailija
202/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juotiin munkkikahvit uuden miestuttavuuden kanssa. Nuoli sokerit lautaselta munkin syötyään. Ei nähty enää.

;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle paljastui, että tapailumies ei käytä ikinä saippuaa tai shampoota. Ei käsienpesussa, ei suihkussa. Ei haissut pahalle, mutta ei ollut miellyttävä ajatus. Olin syönyt hänen tekemää ruokaa, salaattia ym. Samoihin aikoihin sain kuulla, että hän on saanut kihomatotartunnan, luultavasti tämän huonon hygieniansa seurauksena. Pian osoittautui, että hän on tartuttanut ne minuun. Loppui se suhde siihen.

Vierailija
204/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen että miehestä kuoriutui parissa kuukaudessa todellinen ja aito, oikea aikuislapsi keski-ikäisenä.

Ja nyt kaikille epäilijöille tiedoksi, että ei ollut kyse mistään yhdestä tai kahdesta pikkujutusta. Suodatan aika paljon enkä ole täydellisyyttä etsinytkään, mutta tässä paketissa oli liikaa omituisia toimintatapoja, ihan jopa lasen tasolle jääneitä käytöstapoja, äärimmäisen itsekeskeinen, monet jutut ym pikku tiuskimiset ja nokittelut ym ym koreloi kyllä siihen että päässä oli jotain pahasti viella. Ei normaali aikuinen käyttäydy ja toimi noin missään tilanteessa. Harmi, kivan näköinen pitkä mies ja monilta osin olisin hänet voinut hyväksyä ja jatkaakin (vaikka seksi oli lähinnä surkeaa), hän oli ihan mukavaa seuraa aika-ajoin, mutta noup. Ei siitä mitään olisi tullut.  En ala hyysäämään, paapomaan, tukemana ja pönkittämään, saati elättämään ketään parisuhteen passiivista vapaamatkustajaa joka ottaa vaan rusinat pullasta antamatta yhtään mitään minulle, muuta kuin satunnaista seuraa. 

Kerro ihan konkreettisia esimerkkejä, mitä mies teki.

Vierailija
205/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deitillä oli kauhean iso vehje. Eka kerran jälkeen totesin, että liian iso mulle.

Vierailija
206/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kaatui miehen naisellisen korkeaan ääneen

Tässä vaan oli sellainen twisti, että hän selkeästi itse teki äänestään normaalia korkeamman. Hän on cis-mies ja ystävänsä pääasiallisesti olivat queer ja tämä äänen korottaminen oli ehkä hänen kaveripiirissään yhdessä jaettu normi.

Mutta muhun se ei uponnut kun oltiin treffeillä

Vierailija
207/364 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takataskuttomat farkut naisella (tapahtui 90-luvun lopulla)

Vierailija
208/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin muuttanut farkuissa olevaan lappuun housujen todellisen koon. Kerroin tästä tapaamalleni naiselle, joka piti minua pinnallisena ja lopetti suhteen. En kuulemma ollut ehkäisyvälineen arvoinen.

Annoin yläpeukun, koska tämä on oikeasti aika erikoinen syy lopettaa tapailu. Tai siis erikoista siinä on tuo farkkujen kokolapun vaihtaminen. Saanko kysyä tämän kirjoittajalta, miksi vaihdoit lapun? Laitoitko Leviksen lapun Tokmannin farkkuihin? Vai mikä tässä oli ideana?

Tuo on Seinfeld-sarjan juonenkäänne,  kuten moni juttu ketjussa. Älä usko kaikkea lukemaasi.

Mikä ihme Seinfeld-hullu tänne ketjuun pesiytyi. 2000-luvulla syntyneenä mun piti googlata Seinfeld, koska mulla ei ollut harmainta aavistustakaan, mistä on kyse... 😧

Vierailija
209/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, johon ihastuin, tupakoi salaa. Hän oli muuten aivan täydellinen, mutta tupakoinnista tuli alkavan suhteen kynnyskysymys. Hän ei päässyt tavastaan eroon, enkä minä voinut lopettaa nonstoppina aivastelua, mikäli tunsin savun aromin nenässäni. 😞

Vierailija
210/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen teki selväksi että on etsimässä vakavaa parisuhdetta mutta ei kolmansienkaan treffien jälkeen antanut pesää. Mikä parisuhde se sellainen on missä ei nussita? Siihen loppui.

Kolmannet treffit ei ole vielä parisuhde.

Mitä sitten? Jostain on aina aloitettava. Kyllä tuossa vaiheessa pitää tietää haluaako sitä parisuhdetta vai ei. Etenkin kun on ilmoittanut haluavansa pariusuhteen.

Se että ilmoittaa haluavansa parisuhteem, ei tarkoita että haluaa sen kenen kanssa ja millä hinnalla tahansa. Kolmannet treffi on tosiaankin vasta alku, siinä ajassa ei ketään tunneta vielä yhtään.

Se taas että miehet vonkaa jo alusta asti, sillä ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa. 

En minä koskaan vonkaa, päinvastoin haluan antaa naiselle rauhan enkä luoda painostavaa tunnelmaa. Samalla on kuitenkin selvää, että jos ei kolmansien treffien jälkeen ole ollut mitään fyysisen kiinnostuksen merkkejä naisessa, on parempi vaan jatkaa kavereina, ei sellaisesta koskaan hyvää parisuhdetta syntyisi.

Vierailija
211/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies teki mulle aamulla  hellän yön jälkeen voikkuleivät ja aukaisi mun jogurttipurkin. Alkoi pelottamaan että alkaa syöttää sitä jogurttia mulle,niin siihen tyssäsi.

Sori vaan, mutta jos tapailukumppani käyttäisi sanaa 'voikkuleipä', se olisi siinä. Ei ehtisi edes  miettimään, tuleeko sieltä vielä lusikallinen jugurttia perässä suuhun tarjottuna. Sanoista saa keksiä väännöksiä, mutta 'vauvakieltä' en kestä aikuiselta ihmiseltä yhtään. Ellei siis puhu vauvalle.

Vierailija
212/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tarkoitus viettää ensimmäinen yö yhdessä kauniin, nuoren naisen kanssa. Olimme käyneet kaksi kertaa treffeillä ja nyt oli tullut aika siirtyä alkavassa suhteessa eteenpäin.

Juuri kun olimme lähdössä hänen luo, kysyin; onko hänellä hyvää palvia, jota voin sitten laittaa leivän päälle. Ei kuulemma ollut. Tämä oli vielä aikaa, kun sai hyviä palveja.

Kotona odotti omat, juuri hankitut palvit, juustot ja hyvät sämpylät...

Lähdin kotiin:))

Onko sulla joku palvifetissi? 

Vierailija
213/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies hyräili jatkuvasti, siis aivan tauotta. En vaan kestänyt kuunnella...

Vierailija
214/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös kaatui miehen naisellisen korkeaan ääneen

Tässä vaan oli sellainen twisti, että hän selkeästi itse teki äänestään normaalia korkeamman. Hän on cis-mies ja ystävänsä pääasiallisesti olivat queer ja tämä äänen korottaminen oli ehkä hänen kaveripiirissään yhdessä jaettu normi.

Mutta muhun se ei uponnut kun oltiin treffeillä

cis? eikö f6? olalalaaaaaa

Vierailija
215/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen bi. Nainen oli yhtä kaunis kuin kuvissakin, melkein liian kaunis miun näköiselle mutta HAISI. Ikäänkuin maakellari, kissankusi ja tupakka.

Vierailija
216/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä selvisi että naisen ilmossa ollut kuva oli väh.20 v vanha. Huumorintajuiseksi itseään mainostanut nainen oli kuin naama norsun v... koko treffien ajan. Kiskoi myös paukkuja koko ajan.

Treffien jälkeen otti toistuvasti yhteyttä kuukausien ajan vaikka olin sanonut että eiköhän tämä ollut tässä.

No joo, kuva pitäisi aina olla uusi. Mutta oletko varma, että et ollut se syy siihen treffikumppanin happamuuteen?

Minun kuvani oli tuore ja hän oli se joka halusi treffeille.

Vierailija
217/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelu päättyi kun tyyppi hankki silmälasit. Ihmettelin tätä, en tiennyt hänen tarvitsevan laseja. Vastasi että ei hän niitä tarvitsisikaan, mutta hän tajusi näyttävänsä PALJON fiksummalta, kun on silmälasit! Lasit olivat siis ilman vahvuuksia, oli ne ihan käynyt optikkoliikkeestä valitsemassa, sovittamalla löytänyt ne joissa näyttää fiksuimmalle. Ihaili sitten itseään peilistä vähän väliä. 

Oli aika täynnä itseään noin muutenkin ja tämä oli viimeinen pisara.

No. Käyttäähän jotkut huulipunaakin ripsienpidennyksistä nyt puhumattakaan.

Vierailija
218/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilahti totaalisesti kun en vastannut viesteihin. Olin juuri sanonut olen lääkärin odotushuoneessa. Kun olin kotio päässyt nainen ilmestyi talon ovelle riehumaan.

Oltiin käyty muutaman kerran treffeillä ja vaikutti ihan asialliselta siihen asti.

Tuo vaikuttaa mun sukulaiselta. Jos oli, niin homma olisi pahentunut aika lailla tuosta. Onneksi pääsit eroon.

Vierailija
219/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin työpaikassa, jos pidin yhtä miestä kiinnostaana, mutta ensimmäisissä pikkujouluissa en pitänyt miehen naurusta ja se jäi siihen, lisäksi mies nauroi kohdassa jossa kukaan muu ei nauranut, vaikka olimme Sami Hedbergin stand up showssa.Oli niin tylsä ettei edes naurattanut.

Toiset työntekijät piilotettelivat miehen naista. Heillä oli lapsi ja toinen tulossa. Minulle ei kerrottu yhtään mitään.

Mies laittoi poliisikaverinsa seuraamaan minua etten vain osuisi näkemään tätä naista ja miestä yhdessä. Työpaikalla kaikki tiesivät esimiehet mukaanlukien että miehellä on lapsi ja nainen kotona ja teki samalla työpaikalla töitä, mutta naista piilotelteltiin siellä. 

Minusta haluttiin tehdä salasuhde miehelle, mutta sain selville asian, onneksi en kertonut kenellekään että pidin miestä kiinnostavan. en mennyt pikkujouluihin enää.

Lievästi tuu

O:lla alkava tukkurautakauppa?

Vierailija
220/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessa miehellä pienet jalat 38-39. Lapsenlapset nauraneet tätä mummin juttua.

Kannattaakin nauraa, jos tuosta pienijalkaisesta ei tullut heidän vaariaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi