Omituisin syy, miksi suhde on tyssännyt heti alkuunsa?
Aloitan.
Ihan ok-mies puhui ihan toivottoman hiljaa. Siis niin käsittämättömän pienellä volyymilla, että kaikki energiani meni korvat höröllä kuuntelemiseen, kyselemiseen sekä siihen, että mitähän se nyt sanoi vai sanoiko mitään. Lopulta en enää jaksanut, vaan annoin kuiskaajan jatkaa itsekseen
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Deitti (nainen) nuolaisi silmälasinsa puhtaaksi kesken aterian. Ei hemmetti, miten se otti luontoon. Kuinka vaikeaa olisi ollut poiketa vaikka vessaan ja pestä lasit siellä. Vieläkin etoo muistikuva majoneesisesta kielestä nuolemassa laseja 🤢🤮
🤣🤣🤣 kenelle tulee edes mieleen tehdä noin!
Kiinnostus oli kuulemma vain loppunut ilman mitään syytä.
Kissalla oli ripuli, joten olin pahalla päällä. Purin kaiken kiukkuni treffeillä, pahasti, ja lähdin vielä toisen miehen matkaan samana iltana. Joku bodari, eikä ollut edes tyyppiäni. Karkoitin siinä ehkä sen elämäni rakkauden. Hänellä on vaimo ja lapset nykyään ja minä olen kaksin rakkaan lapseni kanssa. Ei ole ihan helppoa päästä enää edes treffeille.
Melko lapsellinen pitää olla jos kuvittelee ettei kolmannet treffit tarkoita mitään.
Kyllä ne miehet vonkaa parisuhteessakin joten ihan realistisen kuvan tuosta saa.
---
Kyllä se lapsellisuus ja elämänkokemuksen puuttuminen on siellä päässä, jos kuvittelee että kolmannet treffit on parisuhde. Kolmannet treffit on vain kiinnostuksen osoitus.
Täytyy olla todella kokematon tai sitten läheisriippuvainen, jos lyö lukkoon asioita noin alkuvaiheessa. Mutta onhan näitä tapauksia, kun ei pystytä tai haluta olla olla yksin tai etsitään kuumeisesti laastarisuhteita, niin kyllähän sen vuosisadan rakkaustarinan saa kyhättyä kokoon vaikka ensitreffeillä, jos oikein on hätä.
Ja saahan sitä vongata, vaikka ensimmäisen 15 minuutin sisällä. Se ei tee sitä yhtään fiksummaksi, että se on jokin automaatio miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töiden kautta tapaamani mies pyysi mua kanssaan elokuviin. Suostuin, koska hän vaikutti ihan mukavalta tyypiltä. Koko pari tuntia kestäneen ajan hän hihitteli itsekseen. Aivan sama, millainen kohtaus elokuvassa oli meneillään, outo "hihihihi" vain jatkui... 🤦🏼
Mä kävin kerran leffassa tyypin kanssa, joka runkkasi ainakin neljä kertaa. Katsomo täysi, pois ei päässyt. Leffa oli Forrest Gump.
Oikeastaan tuollainen tyyppi olisi pitänyt paljastaa. Olisit noussut seisomaan ja sanonut kovaan ääneen, että haluat pois, koska tyyppi vetää käteen. Järkkärin olisi myös voinut kutsua (ehkä poliisinkin?) Se käteen vetäminen oli nimittäin seksuaalista häirintää / ahdistelua, eikä sellaista tarvitse sietää sekuntiakaan, eikä samalla suojella tekijää.
Ja ainakin änkeää pois.
No ei tullut mitään, kun tämä mies virtsasi housuunsa. Ja aivan on totta tämä. Tuli kylään ja torkahti sohvalle. Niin siitä sitten alkoi vain kusemaan. Siihen loppui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies käveli vaappuen, aivan kuten pingviini. Käsi kädessä oli mahdotonta kävellä, kun mies heijasi koko ajan painoaan puolelta toiselle. Tavallaan pikku juttu, mutta itseäni rupesi tuo häiritsemään ja lopulta lopetin tapailun muutaman viikon jälkeen.
:D
Veneilijät ja merimiehet tekee tätä. Se jää päälle meriltä
Nainen alkoi ensimmäisillä ja viimeisillä treffeillä hourailemaan korona-rokotteisiin lisätyistä mikrosiruista. Toivoin silloin omistavani valomiekan..
Lupauduin erään miehen kanssa ulos. Koko illan hän kertasi kaikkia pettymyksiään naisiin. Epäili voiko koskaan luottaa yhteenkään naiseen. En viihtynyt. Liian raskasta seuraa. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin työpaikassa, jos pidin yhtä miestä kiinnostaana, mutta ensimmäisissä pikkujouluissa en pitänyt miehen naurusta ja se jäi siihen, lisäksi mies nauroi kohdassa jossa kukaan muu ei nauranut, vaikka olimme Sami Hedbergin stand up showssa.Oli niin tylsä ettei edes naurattanut.
Toiset työntekijät piilotettelivat miehen naista. Heillä oli lapsi ja toinen tulossa. Minulle ei kerrottu yhtään mitään.
Mies laittoi poliisikaverinsa seuraamaan minua etten vain osuisi näkemään tätä naista ja miestä yhdessä. Työpaikalla kaikki tiesivät esimiehet mukaanlukien että miehellä on lapsi ja nainen kotona ja teki samalla työpaikalla töitä, mutta naista piilotelteltiin siellä.
Minusta haluttiin tehdä salasuhde miehelle, mutta sain selville asian, onneksi en kertonut kenellekään että pidin miestä kiinnostavan. en mennyt pikkujouluihin enää.
Lievästi tuu
Mulle taas kesätyöpaikalla työkaveri kertoi, että mies joka oli minusta kiinnostunut, oli parisuhteessa. Teki palveluksen sekä mulle etta kaverinsa puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli rastat jotka haisi märälle koiralle (haju ei välittynyt kuvista) ja hehkuttti silmät kiiluen miten minulla on synnyttäjän lantio ja olen selvästi hyvin hedelmällinen. Alkoi karmia,olin vasta 20 enkä ainut hankki lasta vuosiin.
Mä oon kerran vaihtanut bussissa paikkaa taustojen hajun takia.
Oli tarkoitus viettää ensimmäinen yö yhdessä kauniin, nuoren naisen kanssa. Olimme käyneet kaksi kertaa treffeillä ja nyt oli tullut aika siirtyä alkavassa suhteessa eteenpäin.
Juuri kun olimme lähdössä hänen luo, kysyin; onko hänellä hyvää palvia, jota voin sitten laittaa leivän päälle. Ei kuulemma ollut. Tämä oli vielä aikaa, kun sai hyviä palveja.
Kotona odotti omat, juuri hankitut palvit, juustot ja hyvät sämpylät...
Lähdin kotiin:))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin työpaikassa, jos pidin yhtä miestä kiinnostaana, mutta ensimmäisissä pikkujouluissa en pitänyt miehen naurusta ja se jäi siihen, lisäksi mies nauroi kohdassa jossa kukaan muu ei nauranut, vaikka olimme Sami Hedbergin stand up showssa.Oli niin tylsä ettei edes naurattanut.
Toiset työntekijät piilotettelivat miehen naista. Heillä oli lapsi ja toinen tulossa. Minulle ei kerrottu yhtään mitään.
Mies laittoi poliisikaverinsa seuraamaan minua etten vain osuisi näkemään tätä naista ja miestä yhdessä. Työpaikalla kaikki tiesivät esimiehet mukaanlukien että miehellä on lapsi ja nainen kotona ja teki samalla työpaikalla töitä, mutta naista piilotelteltiin siellä.
Minusta haluttiin tehdä salasuhde miehelle, mutta sain selville asian, onneksi en kertonut kenellekään että pidin miestä kiinnostavan. en mennyt pikkujoul
Neste mainittu?
Keravalainen yh. Lupaava juttu kaatui siihen että nainen oli ihan täysi sika. Ruokaillessa sai pelätä saako ruokamyrkytyksen vai pääseekö vaan ripulilla. Yritin jopa itse auttaa ja siivosin asuntoa usein. 24h myöhemmin maidot/ lapsen ruuat/ leivänmurut olivatkin jo takaisin lattialla/ pöydällä/ seinillä..
Vierailija kirjoitti:
Oli tarkoitus viettää ensimmäinen yö yhdessä kauniin, nuoren naisen kanssa. Olimme käyneet kaksi kertaa treffeillä ja nyt oli tullut aika siirtyä alkavassa suhteessa eteenpäin.
Juuri kun olimme lähdössä hänen luo, kysyin; onko hänellä hyvää palvia, jota voin sitten laittaa leivän päälle. Ei kuulemma ollut. Tämä oli vielä aikaa, kun sai hyviä palveja.
Lähdin kotiin:))
Oletko tyhmä? Lähdit kotiin kauniin naisen luota jonkun palvikinkun puuttumisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla selvisi, että selässä tuntuneet karvat olleetkaan muutama haiven vaan miehen selkä oli kokovillainen niskasta per...seen. Siis mustaa paksua karvaa, aivan kuin eläimellä.
Jos se oli itse Paholainen.👹
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi ensimmäiseksi ottaneeksi kolmannen etunimen Tiberius, jotta sai nimikirjaimikseen HTTP internet-protokollan mukaan. Kertoi. myös osaavansa klingonien kieltä, ja harrastavansa liveroolipelejä innokkaasti. Vähän liian nörtti mulle. Aikuinen lähes nelikymppinen mies.
Mulle tämä! <3
T: Nörttinainen
Vierailija kirjoitti:o
Vierailija kirjoitti:
Lähdin kotiin:))Oletko tyhmä? Lähdit kotiin kauniin naisen luota jonkun palvikinkun puuttumisen takia.
Tähänhän nimenomaan piti kirjoittaa outoja syitä.
Tämä täyttää kyllä kriteerin.
Juotiin munkkikahvit uuden miestuttavuuden kanssa. Nuoli sokerit lautaselta munkin syötyään. Ei nähty enää.
"Naisillakin on biologinen vietti saada lapsia."
Mutta ovat silti kykenemättömiä tekemään aloitteita. Sitäpaitsi kukaan tervejärkinen mies ei halua panna pelkästään lisääntymistarkoituksessa.