Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin syy, miksi suhde on tyssännyt heti alkuunsa?

Vierailija
24.11.2025 |

Aloitan. 

Ihan ok-mies puhui ihan toivottoman hiljaa. Siis niin käsittämättömän pienellä volyymilla, että kaikki energiani meni korvat höröllä kuuntelemiseen, kyselemiseen sekä siihen, että mitähän se nyt sanoi vai sanoiko mitään. Lopulta en enää jaksanut, vaan annoin kuiskaajan jatkaa itsekseen

Kommentit (364)

Vierailija
221/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään omituinen syy, mutta havaitsin, että nainen vietti aikaa tällä palstalla. Liian kyyninen maailmankuva.

Hyvä niin. Olisi kuitenkin tunnistanut, kun olisit täällä avautunut suhteenne kiemuroista ja olisi vain kyynistynyt lisää.

Vierailija
222/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla selvisi, että selässä tuntuneet karvat olleetkaan muutama haiven vaan miehen selkä oli kokovillainen niskasta per...seen. Siis mustaa paksua karvaa, aivan kuin eläimellä. 

Ihmissusi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään omituinen syy, mutta havaitsin, että nainen vietti aikaa tällä palstalla. Liian kyyninen maailmankuva.

Teillähän oli sitten yhteinen harrastus. 

Vierailija
224/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tarkoitus viettää ensimmäinen yö yhdessä kauniin, nuoren naisen kanssa. Olimme käyneet kaksi kertaa treffeillä ja nyt oli tullut aika siirtyä alkavassa suhteessa eteenpäin.

Juuri kun olimme lähdössä hänen luo, kysyin; onko hänellä hyvää palvia, jota voin sitten laittaa leivän päälle. Ei kuulemma ollut. Tämä oli vielä aikaa, kun sai hyviä palveja.

Kotona odotti omat, juuri hankitut palvit, juustot ja hyvät sämpylät...

Lähdin kotiin:))

Nainen väisti luodin.

Vierailija
225/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies käytti sanoja 'pikkasen' ja 'juurikin näin' joka toisessa lauseessa. En kestänyt kuunnella. 

Juurikin näin.

Vierailija
226/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juotiin munkkikahvit uuden miestuttavuuden kanssa. Nuoli sokerit lautaselta munkin syötyään. Ei nähty enää.

;D

Olit siis kade sokerille.

Vierailija
227/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 v miehellä ei ollut etuhampaita eikä halunnut pitää tekareita

Vierailija
228/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sokkotreffeille ja naiselle annoin tuntomerkiksi mm. että musta takki. Nainen tunnisti ja alkoi heti suuttuneena selittää että tuo takki ei ole musta vaan tummanharmaa. Istahdettiin kahville ja muutaman minuutin jälkeen tuntui että hyvin sujuu. Sitten nainen sanoi olevansa varma että olin antanut väärät tuntomerkit siksi ettei hän tunnistaisi minua. Lopeteltiin kahvit ja lähdettiin eri teille.

Takki oli melko uusi ja mustana sitä stockmann myi. En lähtenyt hakemaan kauppiaalta vahingonkorvausta kun olisi voinut saada korvauksena uudet treffit ja en olisi kestänyt.

Vierailija
229/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillähän oli sitten yhteinen harrastus. 

Olisivat voineet hoitaa perheriitansa täällä palstalla meidän muiden riemuksi.

Vierailija
230/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli kiihkeät suutelut menossa muutama vuosikymmen sitten 27-vuotiaan miehen kanssa. Tuli pöksyihinsä. Eikä jäänyt ainoaksi kerraksi. Totesinkin sitten joidenkin kuukausien jälkeen, että emme pääse etenemään asioissa. Jostain kuulin reilu kymmenen vuotta myöhemmin, että tämä samainen tyyppi oli onnistunut saamaan vaimon ja pari muksua. Ei olis riittänyt mun kärsivällisyys.

Taisin olla minä. Olit vaan liian hottis mulle. Sama kävi monen muunkin naisen kans. Iän ja kokemuksen myötä ongelma on korjaantunut. Jos taas törmätään niin tuon takia ei tarvitse vältellä, nyt onnistuu jo paremmin.

Vierailija
231/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ihan tavallinen keskustelu, joku pieni väittelyjuttu tuli väliin ja se mies alkoi mököttämään, mitä en huomannut..

Ajattelin vaan että ihanaa, nyt päästään siihen rauhalliseen yhdessäolemiseen ilman loputonta puhetulvaa.

Lopulta mies kysyi että huomaatko, mä oon suuttunut sulle, huomaatko että pidän mykkäkoulua :D

Ja minä olin siinä kohtaa ihan rehellisesti:

Joo en. Luulin, että meillä oli hetken hyvä elämä.. 

Vierailija
232/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikatus. Muutamia kokemuksia.

En pysty ymmärtämään, että älykäs mies joka puhuu normaalilla äänellä alkaa kikattamaan kovaa ja korkealta kun "nauraa". 

Kerran eräs ystäväni kysyi, eikö tuo tyyppi pysty oikeesti päästämään suustaan muuta kuin hevosen hirnuntaa muistuttavaa ääntä.

En tiedä onko tässä jotain suun rakenteellista poikkeamaa, mutta nämä tapaukset ovat jääneet mieleen.

Vierailija
233/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se mies näki musta vanhan kuvan, jossa mulla oli ruskeet hiukset ja kehui, et näytin tosikauniilta siinä kuvassa. Suutuin. Kun mulla on nyt vaaleet hiukset. Olisin kyl suuttunu myös, jos olis sanonut, et ruskeet hiukset ei sovi mulle. Ja olisin tietty suuttunu, jos ei olis sanonu mitään. Jotain ilkeäähän sekin ois tarkoittanu. Taidanpa hakeekin ensitreffit alttarilla-ohjelmaan?

Vierailija
234/364 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
235/364 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mätsäsin Tinderissä palomiehen joka oli kuvissa todella miehekkään ja komean näköinen. Viestiteltiin muutama päivä, jutut meni tosi hyvin yhteen, ja vaihdeltiin lisää kuvia. Olin jo vähän innoissani mutta koska välimatkaa oli niin pyysin että soitetaan ensin ennen kuin aletaan järjestää treffejä. Ja siis miehen ääni ei YHTÄÄN vastannut ulkoista habitusta, ääni ei ollut yhtään miehekäs vaan korkea ja kimittävä. Fiilikset meni heti :) En tiedä oliko käyttänyt toisen ihmisen kuvia vai oliko ääni ja ulkoinen habitus todellakin vaan niin eripariset. 

Mulla tapahtu sama juttu ja yritin päästä siitä kimeästä äänestä yli ja jatkaa juttua mutta sitten ärsytti kun halusi kokoajan soittaa ja en pidä soittamisesta ja sanoin sen että voidaan välillä soitella ja sitten alkoi puhelun lopussa aina "millon voi soittaa uudelleen?" Ja tuli viestejä "joko voi soittaa vai etkö vielä halua?"

Kertoi että on ADHD ja sitten tyhjät välit keskustelussa täytti älämölöllä "duu dii duuppa daa " "di di di snöök didi di" silloin luovutin , alkoi ärsyttämään tosi paljon, ei kestänyt hiljaisia hetkiä vaan täytti ne siis ääntelemällä. 

Vierailija
236/364 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen jalkovälistä löytyikin munat ( ei omat )...

Vierailija
237/364 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Taas sinä hintelä hin--tt-i palstailemassa

t bodimän

Vierailija
238/364 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi. Nainen oli yhtä kaunis kuin kuvissakin, melkein liian kaunis miun näköiselle mutta HAISI. Ikäänkuin maakellari, kissankusi ja tupakka.

Jonkun kissa kussut kengille,homekämppä ja tupakointi. Eikä itse varmaan haista mitään kun tupakka vienyt hajuaistin. Etenkin vanhemmat  tupakoivat naiset haisee.

Vierailija
239/364 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessa miehellä pienet jalat 38-39. Lapsenlapset nauraneet tätä mummin juttua.

Kannattaakin nauraa, jos tuosta pienijalkaisesta ei tullut heidän vaariaan...

Itsellä villasukat. Tosin nyt mietin että olisi pitänyt antaa mahdollisuus. Teininä se oli jyrkkä ei.

Vierailija
240/364 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen jalkovälistä löytyikin munat ( ei omat )...

Kanan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi