Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin syy, miksi suhde on tyssännyt heti alkuunsa?

Vierailija
24.11.2025 |

Aloitan. 

Ihan ok-mies puhui ihan toivottoman hiljaa. Siis niin käsittämättömän pienellä volyymilla, että kaikki energiani meni korvat höröllä kuuntelemiseen, kyselemiseen sekä siihen, että mitähän se nyt sanoi vai sanoiko mitään. Lopulta en enää jaksanut, vaan annoin kuiskaajan jatkaa itsekseen

Kommentit (364)

Vierailija
81/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi ensimmäiseksi ottaneeksi kolmannen etunimen Tiberius, jotta sai nimikirjaimikseen HTTP internet-protokollan mukaan. Kertoi. myös osaavansa klingonien kieltä, ja harrastavansa liveroolipelejä innokkaasti. Vähän liian nörtti mulle. Aikuinen lähes nelikymppinen mies.

Mä taas haluisin tuollaisen Star Trek-fanin! Olen itsekin.

Täyskaheli.

Vierailija
82/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapailin muutaman viikon tosi kivan oloista miestä, fiksu ja ulkoisesti tosi siisti ja hauskaa seuraa. Eka kerta kun hän tuli oikein sovittuna yöksi ja oltiin illalla lähdössä ulos, niin hän nosti valtavan meikkilaukun kassistaan ja linnoittautui vessaan laittautumaan. Olin valmis paljon ennen häntä vaikka kiharsin tukan, meikkasin ja pukeuduin. Siinä sitten tällingeissä istuin vielä yli tunnin yksin kotisohvalla kun mies nyppi pinseteillä niitä kulmakarvoja jotka ei oienneet vahalla.. katselin kellosta että 3 tuntia meni miehellä päästä lähtemään (ei edes suihkua tarvittu) eli ihan vaan siihen oman naaman ja tukan laittoon. Päätin siinä hetkessä että saa nyppiä ihan yksin kasvojaan jatkossa 😅

olis voinut olla ihan kiva mies, mutta meni ihan tunteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehdannut pyytää tyttöystävää kotiin kun meillä oli ainoastaan ulkohuussi. Siihen se jäi.

Vierailija
84/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se yleisin ollu ettei naisen kuvat vastaa sitä mikä kasvotusten on sitten vastassa.

Näin on käynyt pari kertaa että kuvat on olleet nuoruudesta tai käsiteltyjä. Paras tai pahin oli kerran eräällä ekalla tapaamisella. Oltiin viestitelty jonkun verran ja naiselle sopi tapaaminen vain päiväsaikaan jostain syystä. Olin kertonut että olin hakenut uutta työpaikkaa ja sieltä voisivat soittaa ihan milloin vain. Oltiin kahveilla juuri kun puhelin soi ja näin että se oli uudesta työpaikasta. Tietysti vastasin. Nainen suuttui ja sanoi että puhelin on näköjään tärkeämpi kuin hän. Se loppui siihen, nainen lähti mutta työpaikan sain. En tiedä miksi ei ollut asia jäänyt mieleen vaikka olin maininut siitä monta kertaa aiemmin.

Vierailija
85/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini (nainen) epäili, että tapaamallani naisella on silikonitissit. Pyysin kaveria ottamaan asiasta selvää. Nainen sai tietää suunnitelmasta ja homma päättyi siihen. Sanoi lähtiessään, että ne ovat aidot ja spektaakkelimaiset.

Varmasti Seinfeldistä.

Kiitos, mietin kuumeisesti mikä sarja oli kyseessä, mutta Seinfeld se tosiaan oli! 

Vierailija
86/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viereen tulee nainen miehen elämästä.. Heti alku suhteessa. 

Vierailija
87/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kertoi ensimmäiseksi ottaneeksi kolmannen etunimen Tiberius, jotta sai nimikirjaimikseen HTTP internet-protokollan mukaan. Kertoi. myös osaavansa klingonien kieltä, ja harrastavansa liveroolipelejä innokkaasti. Vähän liian nörtti mulle. Aikuinen lähes nelikymppinen mies.

Mä taas haluisin tuollaisen Star Trek-fanin! Olen itsekin.

Täyskaheli.

Kiitos :)

Vierailija
88/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin erään miehen ekaa kertaa. Kertoi olevansa isossa kansainvälisessä firmassa hoitamassa valtioiden sijoitussalkkuja. Kertoi viisinumeroisen palkkansa ja omaavansa itsekin isot sijoitukset. Samaan hengenvetoon alkoi arvostella ihmisiä, jotka eivät ole pedanneet elämäänsä niin, että on kunnon sijoitukset eläkepäivien varalle ja kaikenlaiset köyhälistöt ja ihmisiloiset, jotka elelee ihmisten verorahoilla, työkyvyttömyyseläkeläiset ja omaishoitajat, työttömät ym saisi laittaa maksamaan laskun siitä, että saavat elää. Olin hetken hiljaa. Olen ollut vammaisen lapseni sekä sairaan vanhempani omaishoitaja jo vuosia, ollut mahdoton tehdä täyttä päivää töissä ja sitä paitsi osatyökyvytön onnettomuudessa saamani pysyvän vamman vuoksi. Kävi miehen arvot harvinaisen selväksi. Kuten myös se, että meitä ei ole missään nimessä tarkoitettu yhteen. Pahoitteli näitä sanomisiaan minulle jälkikäteen ja sanoi, että olen tosi kaunis ja ihana nainen ja raha tosiaan ei merkitse kaikkea elämässä, vaan lähimmäisistä välittäminen, mutta eipä auttanut kyllä enää tämän herran arvon kohotukseen silmissäni. Mitään toisia treffejä ei todellakaan tullut.

Vierailija
89/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole omituinen syy. Olin samalla työpaikalla ja miehellä oli nainen työpaikalla enkä halunnut olla mikään varattuja miehiä metsästävä työpaikkahutsu.

Rakastuin mieheen heti kun näin hänet rappukäytävässä, mutta sitten huomasin, että mies seuruteleekin naisen kanssa, joka työskenteli samassa työhuoneessa kanssani.

Siitä tippui nopeati kuusesta katajaan ja lujaa ja rytinällä että ihan sattui ihan kamalasti.

Lopulta työsopimustani ei jatkettu sen vuoksi, että en ollut kiinnostunut tästä varatusta miehestä jonka kanssa nainen oli kuin paita ja peppu.

Vierailija
90/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla oli kuulemma liian iso!

Vierailija
91/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin naisen sukulaisen muistotilaisuudessa. Otin pöydästä tarjottavaa, dippasin, otin haukun ja dipassin uudestaan. Naisen sukulaispoika Timi hermostui tästä, meidän välille tuli tappelu ja nainen sanoi, ettei enää koskaan halua nähdä minua. Se matka tuli aika kalliiksi, enkä edes saanut lentoyhtiöltä alennusta.

Olisiko kannattanut ottaa sitä dippiä lautaselle? Eikö ole kovin kiva toisia kohtaan että syöt osaa ruuasta ja sitten kastat sen dippiin uudestaan, varsinkin jos dippiastia oli sellainen josta kaikki muutkin söivät.

Vierailija
92/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tapailtu muutamien kuukausien ajan. Sitten menin asioimaan liikkeeseen, jossa mies oli töissä. Huikkasin hänelle heipat ja suuntasin kulkuni kassalle, jossa hän palveli asiakkaita. Minun kohdallani hän läimäisi eteeni "viereinen kassa" -kyltin ja totesi, että hänellä alkaa tauko juuri nyt. Ihmettelin myöhemmin hänelle hänen käytöstään, jota hän perusteli sanomalla, ettei ollut tuntenut minua. Se tuntui niin oudolta ja loukkaavalta, että suhde kuivui kasaan. 

Vierailija
93/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin työpaikassa, jos pidin yhtä miestä kiinnostaana, mutta ensimmäisissä pikkujouluissa en pitänyt miehen naurusta ja se jäi siihen, lisäksi mies nauroi kohdassa jossa kukaan muu ei nauranut, vaikka olimme Sami Hedbergin stand up showssa.Oli niin tylsä ettei edes naurattanut.

Toiset työntekijät piilotettelivat miehen naista. Heillä oli lapsi ja toinen tulossa. Minulle ei kerrottu yhtään mitään.

Mies laittoi poliisikaverinsa seuraamaan minua etten vain osuisi näkemään tätä naista ja miestä yhdessä. Työpaikalla kaikki tiesivät esimiehet mukaanlukien että miehellä on lapsi ja nainen kotona ja teki samalla työpaikalla töitä, mutta naista piilotelteltiin siellä. 

Minusta haluttiin tehdä salasuhde miehelle, mutta sain selville asian, onneksi en kertonut kenellekään että pidin miestä kiinnostavan. en mennyt pikkujouluihin enää.

Vierailija
94/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehdannut pyytää tyttöystävää kotiin kun meillä oli ainoastaan ulkohuussi. Siihen se jäi.

Jos ei ulkohuussi kelpaa, niin sehän on kätevä testi; ei tarvitse itse laittaa ehdokasta luiskaan. 

Vierailija
95/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, minäkin olen jättänyt miehen ihan vain siksi, että hänellä oli ihan liian iso. 

Vierailija
96/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan se yleisin ollu ettei naisen kuvat vastaa sitä mikä kasvotusten on sitten vastassa.

Näin on käynyt pari kertaa että kuvat on olleet nuoruudesta tai käsiteltyjä. Paras tai pahin oli kerran eräällä ekalla tapaamisella. Oltiin viestitelty jonkun verran ja naiselle sopi tapaaminen vain päiväsaikaan jostain syystä. Olin kertonut että olin hakenut uutta työpaikkaa ja sieltä voisivat soittaa ihan milloin vain. Oltiin kahveilla juuri kun puhelin soi ja näin että se oli uudesta työpaikasta. Tietysti vastasin. Nainen suuttui ja sanoi että puhelin on näköjään tärkeämpi kuin hän. Se loppui siihen, nainen lähti mutta työpaikan sain. En tiedä miksi ei ollut asia jäänyt mieleen vaikka olin maininut siitä monta kertaa aiemmin.

Väistit luodin. 

Vierailija
97/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minäkin olen jättänyt miehen ihan vain siksi, että hänellä oli ihan liian iso. 

Ja minä. Seksuaalinen nautinto on tärkeää. Enkä halua kokea kipua montaa kertaa viikossa sen takia että puoliso olisi tyytyväinen 

Vierailija
98/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin töitteni kautta kauneimpaan koskaan tuntemaani naiseen. Siis semmoiseen, joita näkee ehkä muutaman elämässään ja joka tuntuu olevan liian hyvä ollakseen totta. Sen lisäksi, että hän oli poikkeuksellisen kaunis, hän oli myös mukava, huumorintajuinen ja ihan täysi kymppi luonteeltaan. Ihastuin häneen niin kovasti, etten muuta ajatellutkaan kuin häntä. Eräänä päivänä kyseinen nainen kysyi sitten minulta yllättäen, että lähtisitkö hänen matkaseurakseen paikkaan x, jossa hän on viettänyt lapsuutensa. Minä hölmö tomppeli vastasin siihen, etten taida, koska en osaa maan kieltä sanaakaan. Nainen vastasi hymyillen, että 'ei sitten' ja se oli siinä. 😭

Vierailija
99/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin töitteni kautta kauneimpaan koskaan tuntemaani naiseen. Siis semmoiseen, joita näkee ehkä muutaman elämässään ja joka tuntuu olevan liian hyvä ollakseen totta. Sen lisäksi, että hän oli poikkeuksellisen kaunis, hän oli myös mukava, huumorintajuinen ja ihan täysi kymppi luonteeltaan. Ihastuin häneen niin kovasti, etten muuta ajatellutkaan kuin häntä. Eräänä päivänä kyseinen nainen kysyi sitten minulta yllättäen, että lähtisitkö hänen matkaseurakseen paikkaan x, jossa hän on viettänyt lapsuutensa. Minä hölmö tomppeli vastasin siihen, etten taida, koska en osaa maan kieltä sanaakaan. Nainen vastasi hymyillen, että 'ei sitten' ja se oli siinä. 😭

Nämä on loistavia 😂. Itsellä vastaava tarina. Kaunein nainen hänkin.  Yritin vuosia viritellä häntä. Ei lämmennyt.  Olin niin järkyttävän rakastunut etten edes nähnyt mitään muuta...

Noh. Lopulta menetin toivoni täysin ja etäännyttiin.  Sit eräänä kauniina päivänä törmättiin kaupungilla.  Tämä nainen oli edelleen kaikkea sitä mitä olen haaveillut.. Hänellä oli kiire vaihdettiin muutama lause. Lopulta hän sanoo että hänen on nyt pakko mennä, mutta mennäänkö kahville joku kerta. Mun vastaus. Mä en juo kahvia.  

Muijalla tonnin seteli ilme päälle. Aa juu okei. No heips sitten.

Yritin somen kautta vielä tavoitella häntä ja ehdottaa treffejä. Nainen on lukenut viestin mutta mitään vastausta en saanut koskaan.

Vierailija
100/364 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin työpaikassa, jos pidin yhtä miestä kiinnostaana, mutta ensimmäisissä pikkujouluissa en pitänyt miehen naurusta ja se jäi siihen, lisäksi mies nauroi kohdassa jossa kukaan muu ei nauranut, vaikka olimme Sami Hedbergin stand up showssa.Oli niin tylsä ettei edes naurattanut.

Toiset työntekijät piilotettelivat miehen naista. Heillä oli lapsi ja toinen tulossa. Minulle ei kerrottu yhtään mitään.

Mies laittoi poliisikaverinsa seuraamaan minua etten vain osuisi näkemään tätä naista ja miestä yhdessä. Työpaikalla kaikki tiesivät esimiehet mukaanlukien että miehellä on lapsi ja nainen kotona ja teki samalla työpaikalla töitä, mutta naista piilotelteltiin siellä. 

Minusta haluttiin tehdä salasuhde miehelle, mutta sain selville asian, onneksi en kertonut kenellekään että pidin miestä kiinnostavan. en mennyt pikkujouluihin enää.

Lievästi tuumattuna oudolta vaikuttava  työyhteisö. Kuin yksi suuri salakultti. Kaikki on mukana jossakin ja jotakuta pidetään piilossa jne. Tekisi mieli kysyä, että mikä firma kyseessä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi