Omituisin syy, miksi suhde on tyssännyt heti alkuunsa?
Aloitan.
Ihan ok-mies puhui ihan toivottoman hiljaa. Siis niin käsittämättömän pienellä volyymilla, että kaikki energiani meni korvat höröllä kuuntelemiseen, kyselemiseen sekä siihen, että mitähän se nyt sanoi vai sanoiko mitään. Lopulta en enää jaksanut, vaan annoin kuiskaajan jatkaa itsekseen
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen kädet näyttivät ihan miehen käsiltä.
Seinfeldistä tämäkin?
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini (nainen) epäili, että tapaamallani naisella on silikonitissit. Pyysin kaveria ottamaan asiasta selvää. Nainen sai tietää suunnitelmasta ja homma päättyi siihen. Sanoi lähtiessään, että ne ovat aidot ja spektaakkelimaiset.
Varmasti Seinfeldistä.
😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin muuttanut farkuissa olevaan lappuun housujen todellisen koon. Kerroin tästä tapaamalleni naiselle, joka piti minua pinnallisena ja lopetti suhteen. En kuulemma ollut ehkäisyvälineen arvoinen.
Ja Seinfeldistä tämäkin. Mitä järkee?
😂
Vierailija kirjoitti:
Mies käytti sanoja 'pikkasen' ja 'juurikin näin' joka toisessa lauseessa. En kestänyt kuunnella.
Oliko Jyväskyläläinen? Jos oli, niin tunnen varmasti tapauksen!!
Miehen peukaloon oli tatuoitu huutomerkki. Mitä enemmän sitä tuijotin,sitä enemmän alkoi ketuttaa.
Ai sanoi et heti sänkyyn sehän sun tehtäväsi on.
Mentiin treffeille ja jätkä alkoi värvätä mua mukaan johonkin pyramidihuijaukseen, siis myymään jotain helvetin shampoota, tms.
Olen kansainvälisissä hommissa. Mies ei voinut sietää tätä. Alkoi ensi treffeillä haukkua työpaikkaani ja epäillä pätevyyttäni työhön. Juu, eipä tullut toisia treffejä.
Onhan näitä. Yksi lähes kolmikymppinen tyyppi kertoi, että miten oli työhaastettelussa mokannut pahemman kerran, möläyttelemällä asiattomia juttuja. Nauraa hohotti tarinan päälle. Noloa, en nauranut. Sitten alkoi kertoa, että miten hänellä on omakotitalossa kaksi lastenhuonetta jo sisustettu. Yksi pojalle ja yksi tytölle. Lastentekouuni vain puuttui. Peräännyin.
Miehellä oli rastat jotka haisi märälle koiralle (haju ei välittynyt kuvista) ja hehkuttti silmät kiiluen miten minulla on synnyttäjän lantio ja olen selvästi hyvin hedelmällinen. Alkoi karmia,olin vasta 20 enkä ainut hankki lasta vuosiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen kansainvälisissä hommissa. Mies ei voinut sietää tätä. Alkoi ensi treffeillä haukkua työpaikkaani ja epäillä pätevyyttäni työhön. Juu, eipä tullut toisia treffejä.
Mulle kävi vähän samoin, eli tohtorikoulutettava treffikumppani nälvi mua rivien välistä, miten olen vain tanssija. En esimerkiksi voi tajuta talouteen liittyviä vaikeita juttuja. Mua nauratti sisäisesti, kun kerroin olevani ammatistani huolimatta taloustieteen maisteri. Toisia treffejä ei tullut johtuen miehen ylimielisyydestä ja asenteellisuudesta.
Yleensä siihen että nainen on paljastunut inceliksi. Siis aluksi heti sellainen vikinä ja kitinä jossa kyseenalaistaa kaikki miehet. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Töiden kautta tapaamani mies pyysi mua kanssaan elokuviin. Suostuin, koska hän vaikutti ihan mukavalta tyypiltä. Koko pari tuntia kestäneen ajan hän hihitteli itsekseen. Aivan sama, millainen kohtaus elokuvassa oli meneillään, outo "hihihihi" vain jatkui... 🤦🏼
Omituinen hihittelijä
Vierailija kirjoitti:
Deitti (nainen) nuolaisi silmälasinsa puhtaaksi kesken aterian. Ei hemmetti, miten se otti luontoon. Kuinka vaikeaa olisi ollut poiketa vaikka vessaan ja pestä lasit siellä. Vieläkin etoo muistikuva majoneesisesta kielestä nuolemassa laseja 🤢🤮
Hyi helv... Kai se edes pyyhki ne paperilla sitten?
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi ensimmäiseksi ottaneeksi kolmannen etunimen Tiberius, jotta sai nimikirjaimikseen HTTP internet-protokollan mukaan. Kertoi. myös osaavansa klingonien kieltä, ja harrastavansa liveroolipelejä innokkaasti. Vähän liian nörtti mulle. Aikuinen lähes nelikymppinen mies.
Mä taas haluisin tuollaisen Star Trek-fanin! Olen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on 30v aikaa. Olin eronnut 3v parisuhteesta. Menin festareille, jossa hirveä määrä porukkaa. Kiinnostuin sitten eräästä miehestä. Kaikista näistä mahdollisuuksista valikoitui kiinnostuksen kohteeksi exän veli, jota en ollut koskaan nähnyt. Ei kiitos.
Sulla on tietty miestyyppi, mistä tykkäät :D
"Ja siis miehen ääni ei YHTÄÄN vastannut ulkoista habitusta, ääni ei ollut yhtään miehekäs vaan korkea ja kimittävä. "
Mulla samantapainen kokemus, mutta naisesta. Siis ihan hyvännäköinen, hyväkroppainen, n. kolmekymppinen blondi. Mutta se ääni sitten, todellinen viskibasso. Siihen loppui kiinnostus.
Jos nuo jutut täällä pitää edes puoliksi paikkansa, tunnen itseni ihan normaaliksi. Tosin naisten kiinnostus on ollut siitä huolimatta heikohkoa jos ei nyt ihan nolla sentään. Olenkin varmaan liian normaali ja tasapainoinen eli tylsä. Ei ole mitään muotidiagnoosiakaan enkä ole eläissäni laittanut suuhuni yhden yhtä mielialapilleriä. Kaiken kukkuraksi ei ole edes mitään päihdeongelmaa tai sankaritarinaa siitä, kuinka pääsin päihteistä eroon. Eihän sellaista kukaan kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töiden kautta tapaamani mies pyysi mua kanssaan elokuviin. Suostuin, koska hän vaikutti ihan mukavalta tyypiltä. Koko pari tuntia kestäneen ajan hän hihitteli itsekseen. Aivan sama, millainen kohtaus elokuvassa oli meneillään, outo "hihihihi" vain jatkui... 🤦🏼
Omituinen hihittelijä
Mietin, että onko hän pimahtanut kesken kaiken, vai mikä häntä oikein riivaa. Mun oli tosi noloa istua hänen vieressään, kun lähistöllä istuvatkin kohottivat kulmiaan taukoamattoman hihittelyn takia. Eikähän siinä mitään, jos hän olisi kerralla päästänyt naurut tulemaan, mutta sellainen parituntinen yhtäjaksoinen putki, joo... 🤦🏼
Ja Seinfeldistä tämäkin. Mitä järkee?