Omituisin syy, miksi suhde on tyssännyt heti alkuunsa?
Aloitan.
Ihan ok-mies puhui ihan toivottoman hiljaa. Siis niin käsittämättömän pienellä volyymilla, että kaikki energiani meni korvat höröllä kuuntelemiseen, kyselemiseen sekä siihen, että mitähän se nyt sanoi vai sanoiko mitään. Lopulta en enää jaksanut, vaan annoin kuiskaajan jatkaa itsekseen
Kommentit (364)
Tunsin aikanaan tällaisen kuiskailijan. Selvisi, että isänsä oli väkivaltainen tyranni ja heilutti nyrkkiä, jos lapsi kuului. Siitä jäi sitten päälle selviytymiseen käytetty tapa.
Kun näitä vastauksia lukee en ihmettele maamme alhaista syntyvyyttä ja valtavia avioeromääriä. Menen takaisin kuuntelemaan basson jytinää, niin sitten ei tarvitse enää kuunnella ketään.
Kysytään ennemminkin niin päin, että miten suhde ei ole tyssännyt heti alkuunsa ja oikea vastaus tähän on: jatkuvasti kännissä olemalla. Eli itsensä huumaamalla niin, ettei välitä siitä, mitä ympärillä tapahtuu ja ketä kuuntelee/katselee. Mies ei niin positiivisia tuntemuksia herätä, että yksikään suhde muuten kestäisi
Vierailija kirjoitti:
Tunsin aikanaan tällaisen kuiskailijan. Selvisi, että isänsä oli väkivaltainen tyranni ja heilutti nyrkkiä, jos lapsi kuului. Siitä jäi sitten päälle selviytymiseen käytetty tapa.
Miestn kasvattamat miehet ovat pahimpia. Heitä ei oikeasti kestä samassa asunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Mies käveli vaappuen, aivan kuten pingviini. Käsi kädessä oli mahdotonta kävellä, kun mies heijasi koko ajan painoaan puolelta toiselle. Tavallaan pikku juttu, mutta itseäni rupesi tuo häiritsemään ja lopulta lopetin tapailun muutaman viikon jälkeen.
:D
Menin ensimmäisen kerran miehen luo.
Wcpytty valutti vettä pitkin lattioita ja kun vedin,pytty huusi kuin tuskissaan. Kun sanoin miehelle että pytty vuotaa vastas vaan että joo, laita kengät ens kerralla ku meet. Lähdin kotiin vaihtamaan kuivat sukat ja ilmoitin miehelle, etten näe yhteistä tulevaisuutta.
On melkoinen punainen loppu jos jonkun mielestä on normaalia pissata kengät jalassa, koska pytty valuttaa pitkin lattioita!
Käyttäjä20144 kirjoitti:
Tutustuin Tinderin kautta ikäiseeni naiseen. Hän vaikutti viesteissään ja puhelimessa mielenkiintoiselta, kuvissaan rennon tyylikkäältä, ja sattumalta vielä omisti aiemmin ihailemani talon lempi rannaltani. Olin innoissani. Ensimmäisen kerran kasvotusten tapasimmekin vahingossa, törmäsimme kun olin menossa uimaan. Halasimme siinä vähän hämmentyneinä. Hän haisi niin järkyttävän pistävältä hieltä, että meinasin yökätä. Koetin tapailla häntä jonkin kerran, mutta raa'an sipulin hajuiset kainalonsa löivät aina kasvoille. Kun tuli ilmi kaikki hänen ideologia-luomut, loputon paasaaminen niistä ja miltein ahdisteluksi äitynyneet yhteydenotot, jouduin blokkaamaan hänet taka-vasemmalle. Jätin kuitenkin tyylikkäästi laittamasta viimeistä viestiä: Käytä nainen oikeaa deodoranttia! Raakaa sipulia en kestä leikata vieläkään.
Miksi blokkasit etkä päättänyt tapailua? Tuo ei tunnu kivalta, koettu on. T. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Nainen ( vuoroviikko-äiti ) sanoi, että hän suostuu seksiin vasta, kun mies on esitelty hänen 5v tyttärelleen ja tämä on pitänyt miehestä.
Eli tuo mies omisti tuon naisen ja olisit saanut hänet vuokralle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin työpaikassa, jos pidin yhtä miestä kiinnostaana, mutta ensimmäisissä pikkujouluissa en pitänyt miehen naurusta ja se jäi siihen, lisäksi mies nauroi kohdassa jossa kukaan muu ei nauranut, vaikka olimme Sami Hedbergin stand up showssa.Oli niin tylsä ettei edes naurattanut.
Toiset työntekijät piilotettelivat miehen naista. Heillä oli lapsi ja toinen tulossa. Minulle ei kerrottu yhtään mitään.
Mies laittoi poliisikaverinsa seuraamaan minua etten vain osuisi näkemään tätä naista ja miestä yhdessä. Työpaikalla kaikki tiesivät esimiehet mukaanlukien että miehellä on lapsi ja nainen kotona ja teki samalla työpaikalla töitä, mutta naista piilotelteltiin siellä.
Minusta haluttiin tehdä salasuhde miehelle, mutta sain selville asian, onneksi en kertonut kenellekään että pidin miestä kiinnostavan. en mennyt pikkujouluihin enää.
Lievästi tuu
Tunnettu Porvoolainen yritys. Palstalla on useita ko. paikan työntekijöitä.
Käyttäjä20144 kirjoitti:
Tutustuin Tinderin kautta ikäiseeni naiseen. Hän vaikutti viesteissään ja puhelimessa mielenkiintoiselta, kuvissaan rennon tyylikkäältä, ja sattumalta vielä omisti aiemmin ihailemani talon lempi rannaltani. Olin innoissani. Ensimmäisen kerran kasvotusten tapasimmekin vahingossa, törmäsimme kun olin menossa uimaan. Halasimme siinä vähän hämmentyneinä. Hän haisi niin järkyttävän pistävältä hieltä, että meinasin yökätä. Koetin tapailla häntä jonkin kerran, mutta raa'an sipulin hajuiset kainalonsa löivät aina kasvoille. Kun tuli ilmi kaikki hänen ideologia-luomut, loputon paasaaminen niistä ja miltein ahdisteluksi äitynyneet yhteydenotot, jouduin blokkaamaan hänet taka-vasemmalle. Jätin kuitenkin tyylikkäästi laittamasta viimeistä viestiä: Käytä nainen oikeaa deodoranttia! Raakaa sipulia en kestä leikata vieläkään.
Toinen haisi ja toista kiinnosti tinderkumppanin omaisuus.
En voi sietää itsekään pahanhajuisia ihmisiä, mutta naurattaa aina kun siipeilijät saa nenilleen :D
Vierailija kirjoitti:
Menin ensimmäisen kerran miehen luo.
Wcpytty valutti vettä pitkin lattioita ja kun vedin,pytty huusi kuin tuskissaan. Kun sanoin miehelle että pytty vuotaa vastas vaan että joo, laita kengät ens kerralla ku meet. Lähdin kotiin vaihtamaan kuivat sukat ja ilmoitin miehelle, etten näe yhteistä tulevaisuutta.
On melkoinen punainen loppu jos jonkun mielestä on normaalia pissata kengät jalassa, koska pytty valuttaa pitkin lattioita!
Vielä enemmän mua haittaisi se, ettei korjaa asiaa. Vettä jos valuu koko ajan, se loppuu vasta, kun joku korjaa vian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin työpaikassa, jos pidin yhtä miestä kiinnostaana, mutta ensimmäisissä pikkujouluissa en pitänyt miehen naurusta ja se jäi siihen, lisäksi mies nauroi kohdassa jossa kukaan muu ei nauranut, vaikka olimme Sami Hedbergin stand up showssa.Oli niin tylsä ettei edes naurattanut.
Toiset työntekijät piilotettelivat miehen naista. Heillä oli lapsi ja toinen tulossa. Minulle ei kerrottu yhtään mitään.
Mies laittoi poliisikaverinsa seuraamaan minua etten vain osuisi näkemään tätä naista ja miestä yhdessä. Työpaikalla kaikki tiesivät esimiehet mukaanlukien että miehellä on lapsi ja nainen kotona ja teki samalla työpaikalla töitä, mutta naista piilotelteltiin siellä.
Minusta haluttiin tehdä salasuhde miehelle, mutta sain selville asian, onneksi en kertonut kenellekään että pidin miestä kiinnostavan. en mennyt pikkujouluihin enää.
Lievästi tuu
Tekisi mieli kysyä, onko kirjoittajan oma lääkitys ihan kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Deitti (nainen) nuolaisi silmälasinsa puhtaaksi kesken aterian. Ei hemmetti, miten se otti luontoon. Kuinka vaikeaa olisi ollut poiketa vaikka vessaan ja pestä lasit siellä. Vieläkin etoo muistikuva majoneesisesta kielestä nuolemassa laseja 🤢🤮
Ehkä just ymmärrän tilkan majoneesia.. Kuvittelin ensin että pesi molemmat linssit nuolemalla kun on sormenjälkiä. :)
Siihen että miehestä kuoriutui parissa kuukaudessa todellinen ja aito, oikea aikuislapsi keski-ikäisenä.
Ja nyt kaikille epäilijöille tiedoksi, että ei ollut kyse mistään yhdestä tai kahdesta pikkujutusta. Suodatan aika paljon enkä ole täydellisyyttä etsinytkään, mutta tässä paketissa oli liikaa omituisia toimintatapoja, ihan jopa lasen tasolle jääneitä käytöstapoja, äärimmäisen itsekeskeinen, monet jutut ym pikku tiuskimiset ja nokittelut ym ym koreloi kyllä siihen että päässä oli jotain pahasti viella. Ei normaali aikuinen käyttäydy ja toimi noin missään tilanteessa. Harmi, kivan näköinen pitkä mies ja monilta osin olisin hänet voinut hyväksyä ja jatkaakin (vaikka seksi oli lähinnä surkeaa), hän oli ihan mukavaa seuraa aika-ajoin, mutta noup. Ei siitä mitään olisi tullut. En ala hyysäämään, paapomaan, tukemana ja pönkittämään, saati elättämään ketään parisuhteen passiivista vapaamatkustajaa joka ottaa vaan rusinat pullasta antamatta yhtään mitään minulle, muuta kuin satunnaista seuraa.
Nuorena miehenä, kun olin köyhä opiskelija, päätin repäistä ja käydä kahvilassa kahvilla. Juomaani siemaillessa viereisestä pöydästä nousi mies ja ehdotti treffejä. Katsoin hölmistyneenä ja kerroin, että en ole homo. Se oli kyllä lyhyt suhde.
Tyyliero. Tässä tapauksessa jälkeenpäin vähän hätiköin, että olisihan sitä voinut jatkaa tutustumista.
Mutta siis olin ihastunut mieheen keskustelupalstalla, ja pidin hänen syvällisistä jutuistaan. Olin jotenkin muodostanut hänestä kirjoitustyylin ja lukeneisuuden perusteella tietyn mielikuvan, eli että hän olisi sellainen professorityyppinen, eli aika tavis esim. hiustyyliltään ja pukeutumiseltaan, sellainen silmälasipäinen villatakkimies. No, treffeille ilmestyi aika rajun näköinen hevari. Mustaksi värjätty pitkä tukka, bändipaita, nahkaliivit, tatuointeja. Itse olen tyyliä jakkupukutäti. Se miehen tyyli oli mulle niin valtava turn off, että hoisin treffit kohteliaasti loppuun, ja kun hän kysyi toisia treffejä, sanoin että tuntuu että en oikein tunne sellaista kemiaa, että kannattaisi. Olihan se aika ennakkoluuloista toki.
Vierailija kirjoitti:
Mätsäsin Tinderissä palomiehen joka oli kuvissa todella miehekkään ja komean näköinen. Viestiteltiin muutama päivä, jutut meni tosi hyvin yhteen, ja vaihdeltiin lisää kuvia. Olin jo vähän innoissani mutta koska välimatkaa oli niin pyysin että soitetaan ensin ennen kuin aletaan järjestää treffejä. Ja siis miehen ääni ei YHTÄÄN vastannut ulkoista habitusta, ääni ei ollut yhtään miehekäs vaan korkea ja kimittävä. Fiilikset meni heti :) En tiedä oliko käyttänyt toisen ihmisen kuvia vai oliko ääni ja ulkoinen habitus todellakin vaan niin eripariset.
Tästä tuleekin mieleeni, olin 90 luvulla autokoulun ohessa paikallisella katsastusasemalla piipahtamassa. Siinä parrakas isokokoinen mies alkoi tiskillä puhumaan henkilökunnan kanssa ja jäin siltä seisomalta suu auki. Täydellinen naisen ääni. Jäi kyllä ikuisesti mieleen
Mulla myös aikuislapseksi osoittautunut. Ikää oli molemmilla 40+. Mies oli korkeasti koulutettu, kivan näköinen vaikkei erityisen tyylikäs (usein farkut ja joku luontoaiheinen college tai huppari, sellainen erähenkinen). Eka shokki tuli kun menin hänen kotiinsa, joka sinänsä kiva, kaksikerroksinen rivariasunto kivalta alueelta, uudehko auto. Mutta siellä kotona kaikki huonekalut oli ihan eri paria, olkkarissa verhot jotka näytti lastenhuoneen lakanoilta, pöly haisi. Vessassa oli lavuaari täynnä partakarvoja, isoja pölypalloja nurkissa.
Mies kertoi, ettei ollut ostanut mitään huonekaluja itse, vaan vanhempansa olivat niitä antaneet opiskeluaikana ja jälkeenkin. Vaatteetkin hänelle osti äiti tai kaksi siskoaan, esim, joulu- tai synttärilahjoiksi. Vaikutti erittäin säästäväiseltä siis. En tämän takia vielä lopettanut juttua, vaikka mietin hyväksyisikö mun vähemmän säästäväistä elämäntapaa.
Mutta mies oli myös ihan täysin perässävedettävä. Ei tehnyt itse aloitteita MIHINKÄÄN. Tykkäsi kyllä, kun hänelle ehdotti menemisiä ja tekemisiä, mutta aina minun täytyi keksiä, varata, yleensä myös maksaa kulut. Kerran otin tämän puheeksi, että voisit välillä maksaa mulle takaisin oman osuuden kuluista, kun minä olen se pienituloisempikin meistä. Hän oli ihan että enkä maksa, kun en mä niitä koko menoja kaipaisi jos ne maksaa. Samoin esim kun sinne meni yöksi, kaikki ruokatarpeet täytyi tuoda mukanaan. Siellä oli vain Cokista, energiajuomia, usein kuivettunut leivänkämppy ja pitkään avattuna ollut kellastunut levite, veitsi pystyssä. En jaksanut kuin pari kuukautta.
Varmaan aika klassinen, eli ei vaan kohdattu. Mies jutteli paljon urheiluharrastuksestaan ja minä kuuntelin ja kyselin, koska kiinnosti oppia ja tutustua toiseen. Sitten kun itse kertoilin matkustelustani, omista harrastuksista niin ei mitään yritystä jatkaa keskustelua, pelkkää jaa, vainiin , niinkö. Kiinnostaisi tietää miten nämä ihmiset toimii kun rakastuu palavasti, aukeaako silloin sanainen arki vai onko oikeasti parisuhteita, joissa kommunikoidaan tuohon tyyliin.