Omituisin syy, miksi suhde on tyssännyt heti alkuunsa?
Aloitan.
Ihan ok-mies puhui ihan toivottoman hiljaa. Siis niin käsittämättömän pienellä volyymilla, että kaikki energiani meni korvat höröllä kuuntelemiseen, kyselemiseen sekä siihen, että mitähän se nyt sanoi vai sanoiko mitään. Lopulta en enää jaksanut, vaan annoin kuiskaajan jatkaa itsekseen
Kommentit (364)
Kilahti totaalisesti kun en vastannut viesteihin. Olin juuri sanonut olen lääkärin odotushuoneessa. Kun olin kotio päässyt nainen ilmestyi talon ovelle riehumaan.
Oltiin käyty muutaman kerran treffeillä ja vaikutti ihan asialliselta siihen asti.
Tapaaminen ei vaan ikinä onnistunut. Kyllästyin muutaman kuukauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töiden kautta tapaamani mies pyysi mua kanssaan elokuviin. Suostuin, koska hän vaikutti ihan mukavalta tyypiltä. Koko pari tuntia kestäneen ajan hän hihitteli itsekseen. Aivan sama, millainen kohtaus elokuvassa oli meneillään, outo "hihihihi" vain jatkui... 🤦🏼
Mä kävin kerran leffassa tyypin kanssa, joka runkkasi ainakin neljä kertaa. Katsomo täysi, pois ei päässyt. Leffa oli Forrest Gump.
En usko, että kukaan on niin idiootti, että jää runkkarin viereen loppu elokuvaksi. Miten niin pois ei päässyt? Totta kai elokuvista voi poistua. Sen kun nousee ylös ja lähtee kävelemään.
Tuo on kyllä ärsyttävää, jos joku puhuu liian hiljaa tai artikuloi epäselkeästi. Siinä joutuu koko ajan itse pinnistämään, että kuulisi, mikä taas estää rentoutumasta. Tuo on ikävää jo lyhyissä sosiaalisissa tilanteissa, saati sitten joutua kestämään sitä koko ajan.
Tästä on 30v aikaa. Olin eronnut 3v parisuhteesta. Menin festareille, jossa hirveä määrä porukkaa. Kiinnostuin sitten eräästä miehestä. Kaikista näistä mahdollisuuksista valikoitui kiinnostuksen kohteeksi exän veli, jota en ollut koskaan nähnyt. Ei kiitos.
Joskus nuorempana tapasin yökerhossa kivan pojan ja sovimme seuraavalle viikolle treffit. No, hän oli treffeille pukeutunut ilmeisesti parhaimpiinsa. Hänellä oli todella löysät hiphoppari vaatteet, jotka siis kuitenkin oli selkeästi kalliit merkkivaatteet. Itseäni hävetti hänen seurassaan, koska hän oli kuin suomiversio Vanilla Ice. En ole siis koskaan pitänyt tuollaista räppi/hoppari tyyliä viehättävänä tai tyylikkäänä.
En tiedä onko nyt niin omituinen, mutta ihastuin palavasti jonka jälkeen sitten selvisi että ihastukseni tunteekin exäni ja vihaa häntä yhtä palavasti hyvästä syystä. En voinut olla miettimättä, haluaako hän alitajuisesti tapailla minua vain kostaakseen exälleni. En halua keskelle tuollaista draamaa jonkinlaiseksi välineeksi, vaikka samaan aikaan olin itsekin sitä mieltä että exäni olisi ansainnut jonkinlaisen opetuksen ja tiedän että häntä suhteemme olisi kirpaissut. Tuo olisi kuitenkin onnistunut vain, jos en olisi itse ollut tunteella mukana ja itseni tuntien valitettavasti olisin ollut.
Meillä oli kavereiden kanssa leikkimielinen kilpailu siitä, kuka pystyy olemaan pisimpään masturboimatta. Olin juuri tavannut naisen, joka kertoi olevansa neitsyt ja kun se sai tietää kilpailustamme, se piti meitä ihan pervoina ja jätti minut.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä ärsyttävää, jos joku puhuu liian hiljaa tai artikuloi epäselkeästi. Siinä joutuu koko ajan itse pinnistämään, että kuulisi, mikä taas estää rentoutumasta. Tuo on ikävää jo lyhyissä sosiaalisissa tilanteissa, saati sitten joutua kestämään sitä koko ajan.
Kannattaa sanoa toiselle ystävällisellä äänensävyllä, olisiko mahdollista puhua kovempaa tai selvemmin. Itse olen kuulovammainen ja yllätyin, kun puoliso sanoi, että puhun hiljaa. Välillä hän taas sanoo, että huudan. Itselleni oma puhe kuulostaa tietysti normaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töiden kautta tapaamani mies pyysi mua kanssaan elokuviin. Suostuin, koska hän vaikutti ihan mukavalta tyypiltä. Koko pari tuntia kestäneen ajan hän hihitteli itsekseen. Aivan sama, millainen kohtaus elokuvassa oli meneillään, outo "hihihihi" vain jatkui... 🤦🏼
Mä kävin kerran leffassa tyypin kanssa, joka runkkasi ainakin neljä kertaa. Katsomo täysi, pois ei päässyt. Leffa oli Forrest Gump.
En usko, että kukaan on niin idiootti, että jää runkkarin viereen loppu elokuvaksi. Miten niin pois ei päässyt? Totta kai elokuvista voi poistua. Sen kun nousee ylös ja lähtee kävelemään.
Nuoret naiset ja tytöt ovat vielä niin arkoja ja hämmentyneitä tällaisissa tapauksissa, etteivät uskalla toimia eivätkä edes tiedä mitä pitäisi tehdä, vaan jäävät kärsimään. Niin minäkin nuorena, vasta aikuisena ja vanhempana, kun rohkeutta ja kokemusta on kertynyt, tiedän miten toimia. Näistä asioista ja niiden kohtaamisista pitäisikin puhua jo koulussa, mikäli sitä ei vielä tehdä. Pojatkin saattavat joutua tällaisiin tilanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen kädet näyttivät ihan miehen käsiltä.
Tehnyt töitä niillä, ei ole häpeä
Olin muuttanut farkuissa olevaan lappuun housujen todellisen koon. Kerroin tästä tapaamalleni naiselle, joka piti minua pinnallisena ja lopetti suhteen. En kuulemma ollut ehkäisyvälineen arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ! Minulla on tuttu joka kanssa joskus saatan tanssia, mutta varsinkin tanssiessa en aina saa selvää mitä sanoo. Hönisee nenäänsa puhuessa
Veikkaan, että tämä on yleisempää kuin äänen sanotaan. Mies oli koulutettu, kohtelias, kivannäköinen, kokkasi hienon illallisen ja otti minut mukaan hulppean lentoharrastuksensa pariin Mutta eka kerta sängyssä, valehtelematta kahden minuutin nuolemisen jälkeen ja tosissaan heitetty kommentti ei kai nyt näin kauan voi kestää? oli samaan aikaan naurettavaa ja järkyttävää. Oli selkeästi aika kokematon sänkypuuhissa, enkä jaksanut alkaa opettamaan, kun ei muutenkaan ollut kummoista kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin syömässä ja tyttö söi lautasella olevia herneitä yksi kerrallaan.
Seinfeldistä?
Vierailija kirjoitti:
Naisen kädet näyttivät ihan miehen käsiltä.
Seinfeldistä tämäkin?
Vierailija kirjoitti:
Olikohan vähä poltellut höpöheinää jönnityksen laukaisemiksi?
Vierailija kirjoitti:
Kaverini (nainen) epäili, että tapaamallani naisella on silikonitissit. Pyysin kaveria ottamaan asiasta selvää. Nainen sai tietää suunnitelmasta ja homma päättyi siihen. Sanoi lähtiessään, että ne ovat aidot ja spektaakkelimaiset.
Varmasti Seinfeldistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin syömässä ja tyttö söi lautasella olevia herneitä yksi kerrallaan.
Seinfeldistä?
🙂
Olin ylipainoinen, kalju ja hampaaton, vaikka esittelin itseni solakaksi, tuuheatukkaiseksi ja hyvähampaiseksi. Siihen tyssäsi suhde heti alkuunsa, kun tapasimme luonnossa.