Omituisin syy, miksi suhde on tyssännyt heti alkuunsa?
Aloitan.
Ihan ok-mies puhui ihan toivottoman hiljaa. Siis niin käsittämättömän pienellä volyymilla, että kaikki energiani meni korvat höröllä kuuntelemiseen, kyselemiseen sekä siihen, että mitähän se nyt sanoi vai sanoiko mitään. Lopulta en enää jaksanut, vaan annoin kuiskaajan jatkaa itsekseen
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies puhui todella paljon ja pitkään - oli siis oikea jaarittelija. Pahinta oli, että jutut olivat usein sellaista tekosyvällistä pohdintaa, jolla oli kai tarkoitus luoda itsestään älykäs mielikuva. Oli kuitenkin varsinainen tonttu.
Toinen piti itseään todella älykkäänä ja jauhoi ummet ja lammet kaikkea politiikasta, taloudesta, tieteestä sun muusta. Olen siis itsekin ihan fiksu ja tiedän paljon, mutta en siltikään jaksa kaiken aikaa puhua vastaavista aiheista. Keskustelu hänen kanssaan tuntui todella uuvuttavalta, kun hänelläkin oli tapana luennoida pitkään ja hartaasti näkemyksistään.
Joo. Tietynlaiset miehet tykkäävät päteä näin, ja ovat tyytyväisiä, kun saavat (luulevat, hah!) kohdeyleisön hiljaisemmasta naisesta. Toisaalta näiden mp ei kannata alkaa kyseenalaistaa, koska se vain lisää intoa ja tuo kitkaa rattaisiin. Joko hyväksyy, että tommone pönttö se o tai lopettaa suhteen.
Paasaajat pihalle. 👎
Mies alkoi heti haaveilemaan, että mulla olisi jotkut pikät geelikynnet. Mulla on luhyet, mutta siistit kynnet lakattuna. Kun ei kelvannu, vaan alkoi heti vaatimaan mua muuttumaan, niin sai kyllä mennä mut puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli tasaiseksi leikattu otsatukka ja saparot. Tinder kuvissa oli ihan normaalit hiukset.
Sama mut naisella, tukan alla oliki sit kauhee ryppyotsa piilossa.
Deittimiehellä oli koira. Ekan yhteisen yön jälkeisenä aamuna heräsin paskanhajuun. Koira oli ulostanut sängyn viereen matolle. Ghostasin äijän kun en halunnut loukata hänen tunteitaan kertomalla kuinka vastenmielinen hänen mustipuppelinsa mielestäni oli. Jatkossa olen laittanut koiralliset suoralta kädeltä luiskaan.
Aikoinaan olimme miesystäväni, jonka olin tuntenut muutaman kuukauden ajan, kanssa kuuntelemassa kirkossa kauneimpia joululauluja. Hän koki kaikessa siinä tilanteessa hauskaa ja naureskeli niin, että ihmiset kääntyi katsomaan. Aika pian sen jälkeen erosimme. En osannut suhtautua aikuisen miehen käytökseksi kaikelle ja kaiken aikaa naureskelua. Sinänsä sääli, koska positiivinen asenne ei noin yleensä ole pahasta.
Alkoi puhua politiikkaa eka treffeillä ja suuttu kun olin eri mieltä jostain jutuista. Samaa puoluetta kuitenki kannatan, mut meni kyllä fiilikset. En halunnu uusia treffejä.
Kun tajusin deitti naisen olevan ihan järjettömän tyhmä. Ei minkäänlaista sivistystä. Sai oikeasti pelätä kun oltiin kaveri porukassa ettei kukaan ala jutella mistään bilettämistä vakavammasta aiheesta. En olisi mitenkään pystynyt koskaan esitellä tuota naista vanhemmilleni
Treffikumppani viestitteli jatkuvasti 10v takaiselle eksälleen. Ei ollut enää mitään fiilistä.
Vierailija kirjoitti:
Kun tajusin deitti naisen olevan ihan järjettömän tyhmä. Ei minkäänlaista sivistystä. Sai oikeasti pelätä kun oltiin kaveri porukassa ettei kukaan ala jutella mistään bilettämistä vakavammasta aiheesta. En olisi mitenkään pystynyt koskaan esitellä tuota naista vanhemmilleni
Yhdyssanat! Nekin ovat osa sivistystä, jos saan huomauttaa. Myös on muuta pientä sanomista kieliopista.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ( vuoroviikko-äiti ) sanoi, että hän suostuu seksiin vasta, kun mies on esitelty hänen 5v tyttärelleen ja tämä on pitänyt miehestä.
Kuinkahan monta ehdokasta hän on tyttärelleen esitellyt? Entä jos tytär aluksi pitää miehestä ja mies muuttaa asumaan heille. Sitten tytön mieli muuttuu. Mitäs sitten tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samassa tilanteessa. Seurustelin aikanaan naisen kanssa, jonka yleistiedot ja ymmärrys yhteiskunnallisista asioista oli aivan nolla. Sosiaalisissa tilanteissa huomasi kuinka muut ihmiset kokivat kiusallisina ja hämmentävinä naisystäväni täysin idioottimaiset kommentit, jotka hän vielä esitti hirveällä itseluottamuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyssanat! Nekin ovat osa sivistystä, jos saan huomauttaa. Myös on muuta pientä sanomista kieliopista.
Olen kuullut sanottavan että narsisti piirteiset ihmiset nussivat pilkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut samassa tilanteessa. Seurustelin aikanaan naisen kanssa, jonka yleistiedot ja ymmärrys yhteiskunnallisista asioista oli aivan nolla. Sosiaalisissa tilanteissa huomasi kuinka muut ihmiset kokivat kiusallisina ja hämmentävinä naisystäväni täysin idioottimaiset kommentit, jotka hän vielä esitti hirveällä itseluottamuksella.
Tilanne joka oli mulle viimeisin niitti. Nainen oli lähdössä Tallinnaan. Hän kysyi kovaan ääneen illanvietossa, käykö Tallinnassa €.t
Kukaan ei ehtinyt edes vastata kun seuraava kommentti lähti. Onks Tallinna edes Eurooppaa?
Minulla oli opiskeluaikaan tapailusuhde. Jouduin jätetyksi, koska minulla oli koira. Sain selityksen, että lemmikistä on niin paljon riesaa, kun ei voi lähteä minnekään. Kysyin toki häneltä, minne hän sitten olisi halunnut lähteä, koska olihan minulla vanhemmat, jotka mielellään olisivat ottaneet koiran hoitoon. Ei minulla opiskelijabudjetilla mihinkään matkoihin muutenkaan ollut varaa, eikä myöskään tällä tapailukumppanilla. Hän sanoi myös, että hän joku päivä vielä asuu ulkomailla ja jos minulla on koira, tuskin pääsen muuttamaan mukana tai käymään siellä kuten haluaisin. Sitä en tiedä, onko hän asunut myöhemmin ulkomailla, mutta sen tiedän, että hänellä on 4 lasta. Siinä saattaa olla jo hiukan esteitä, jos aikoo vaimonsa kanssa viikonlopuksi jonnekin lähteä tai muuttaa ulkomaille yhtäkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies puhui todella paljon ja pitkään - oli siis oikea jaarittelija. Pahinta oli, että jutut olivat usein sellaista tekosyvällistä pohdintaa, jolla oli kai tarkoitus luoda itsestään älykäs mielikuva. Oli kuitenkin varsinainen tonttu.
Toinen piti itseään todella älykkäänä ja jauhoi ummet ja lammet kaikkea politiikasta, taloudesta, tieteestä sun muusta. Olen siis itsekin ihan fiksu ja tiedän paljon, mutta en siltikään jaksa kaiken aikaa puhua vastaavista aiheista. Keskustelu hänen kanssaan tuntui todella uuvuttavalta, kun hänelläkin oli tapana luennoida pitkään ja hartaasti näkemyksistään.
Joo. Tietynlaiset miehet tykkäävät päteä näin, ja ovat tyytyväisiä, kun saavat (luulevat, hah!) kohdeyleisön hiljaisemmasta naisesta. Toisaalta näiden mp ei kannata alkaa kyseenalaistaa, koska se vain lisää intoa ja tuo kitkaa rattaisiin. Joko hyväksyy, että tommo
No juurikin näin. En ole varsinaisesti hiljainen, mutta kohteliaana koitan toki olla keskeyttämättä toisen puhetta. Fiksuna taas ymmärrän olla sanomatta tai kysymättä mitään, koska pahimmassa tapauksessa puhe saattaisi siitä vielä jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin työpaikassa, jos pidin yhtä miestä kiinnostaana, mutta ensimmäisissä pikkujouluissa en pitänyt miehen naurusta ja se jäi siihen, lisäksi mies nauroi kohdassa jossa kukaan muu ei nauranut, vaikka olimme Sami Hedbergin stand up showssa.Oli niin tylsä ettei edes naurattanut.
Toiset työntekijät piilotettelivat miehen naista. Heillä oli lapsi ja toinen tulossa. Minulle ei kerrottu yhtään mitään.
Mies laittoi poliisikaverinsa seuraamaan minua etten vain osuisi näkemään tätä naista ja miestä yhdessä. Työpaikalla kaikki tiesivät esimiehet mukaanlukien että miehellä on lapsi ja nainen kotona ja teki samalla työpaikalla töitä, mutta naista piilotelteltiin siellä.
Minusta haluttiin tehdä salasuhde miehelle, mutta sain selville asian, onneksi en kertonut kenellekään että pidin miestä kiinnostavan. en mennyt pikkujouluihin enää.
Tässä on ni
Juurikin, Tehtiinkö siellä ollenkaan töitä, vai piiloteltiinko siellä jotain naista kaapissa jos kirjoittaja sattuisi menemään ohi?
Ja kaikki aika meni juonitteluun kuinka kirjoittajasta saataisiin salasuhde tälle ilmeisen vaikutusvaltaiselle tms paikallisille panomiehelle?
Miehellä oli jotenkin pienet ja naiselliset jalat. Lisäksi käveli oudosti päkiöillään, laskematta kantapäätä kunnolla lattiaan. Näytti kuin olisi hipsutellut varpaillaan.
Sori, mutta ei pysty mihinkään balleriinahipsuttelija mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan olimme miesystäväni, jonka olin tuntenut muutaman kuukauden ajan, kanssa kuuntelemassa kirkossa kauneimpia joululauluja. Hän koki kaikessa siinä tilanteessa hauskaa ja naureskeli niin, että ihmiset kääntyi katsomaan. Aika pian sen jälkeen erosimme. En osannut suhtautua aikuisen miehen käytökseksi kaikelle ja kaiken aikaa naureskelua. Sinänsä sääli, koska positiivinen asenne ei noin yleensä ole pahasta.
Olikohan lääkitys kaverilla kohdallaan?
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on tärkeää hyvät ja siistit pöytätavat. Tapailin henkilöä joka mäyssytti ihan järkyttävän kovalla äänellä. Ihan kuin olisi katsellut pesukoneen linkousta. Ällöttävää.
Sitten on parin kuukauden tapailun jälkeen alkoholistiksi paljastunut. Aina kun hänellä oli vapaata, niin oli pakko päästä juomaan. Ei pystynyt muulla tavoin nollaamaan työstressiä. Eikä kyse siis ollut parista oluesta, vaan veti päänsä täyteen. Ei kiitos alkoholisteille!
Sitten eräs halusi heti ekojen treffien jälkeen esitellä minut kavereilleen. Omalla tavallaan ihan huomaavaista, mutta itselleni tuli tunne, että ihan kuin mielessään tyyppi jo seurustelisi kanssani. Itselleni tuo tuntui liian suurelta hypyltä jo heti ensimmäisten treffien jälkeen.
Sitten eräs jonka olin tavannut vain kerran, kutsui minut vanhemmilleen syömään. Sanoin suoraan tuon olevan liikaa.
Minäkin olen heivannut yhden mässyttäjän. Söi suu auki niin, että näkyi kuinka ruoka velloi suussa puolelta toiselle. Puhui myös ruoka suussa. Hyi hemmetti sentään. Harmitti, koska kyseessä oli todella komea mies, mutta ei tuollaista kestä.
omat sähköt toiminnassa?
tuottaako sun aurinkokennot pilviselläkin säällä sähköä?