Omituisin syy, miksi suhde on tyssännyt heti alkuunsa?
Aloitan.
Ihan ok-mies puhui ihan toivottoman hiljaa. Siis niin käsittämättömän pienellä volyymilla, että kaikki energiani meni korvat höröllä kuuntelemiseen, kyselemiseen sekä siihen, että mitähän se nyt sanoi vai sanoiko mitään. Lopulta en enää jaksanut, vaan annoin kuiskaajan jatkaa itsekseen
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi, että menee työpaikkansa pikkujouluihin.
Ja oli varmaan kaiken lisäksi vielä työtönkin?
Oli menossa Hurstin pikkujouluihin.
No miksi AP alun perin alkoi seukkaamaan kuiskaajan kanssa.
En tiedä, onko syy omituinen, mutta kun olin tyypille avautunut (meilissä) hänen pyynnöstään, vastauksena sain isällistä, patronisoivaa lässytystä. Arggh!! Kerroin vain informatiivisesti, mitä olin kokenut. En odottanut, että se tulkitaan "avunpyynnöksi", koska en tarvi keneltäkään terapiaa tai selkääntaputtelua. Koin, että siihen asti tasaveroinen suhdedynamiikka muuttui kertaheitolla niin, että tyyppi oli ylempänä ja jotenkin (muka) oikeutettu jakamaan "viisauden sanoja" minulle, säälittävälle räpiköijälle. Jos nyt saatta kiinni, mitä tarkoitan.
Onkohan yleistäkin, että miehet ottavat helposti tämmöisen roolin? Kyse ei siis ole dominoinnista, vaan ajat7ksesta,,että nainen on jotenkin kannateltava, heikko. Tai että mies on joka tapauksessa henkisesti vahvempi ja tietävämpi. Argghh, toistamiseen.
Yksi mies puhui todella paljon ja pitkään - oli siis oikea jaarittelija. Pahinta oli, että jutut olivat usein sellaista tekosyvällistä pohdintaa, jolla oli kai tarkoitus luoda itsestään älykäs mielikuva. Oli kuitenkin varsinainen tonttu.
Toinen piti itseään todella älykkäänä ja jauhoi ummet ja lammet kaikkea politiikasta, taloudesta, tieteestä sun muusta. Olen siis itsekin ihan fiksu ja tiedän paljon, mutta en siltikään jaksa kaiken aikaa puhua vastaavista aiheista. Keskustelu hänen kanssaan tuntui todella uuvuttavalta, kun hänelläkin oli tapana luennoida pitkään ja hartaasti näkemyksistään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ( vuoroviikko-äiti ) sanoi, että hän suostuu seksiin vasta, kun mies on esitelty hänen 5v tyttärelleen ja tämä on pitänyt miehestä.
Olisit pahoitellut naisen väärinkäsitystä, sillä tarkoituksesi ei ollut harrastaa seksiä tyttären vaan äidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Olin aivan valtavan ihastunut nuorena tyttönä, kunnes tuli vastaan alastomuus ja pyysi mua sheivaamaan sen selän suihkussa. Pari kertaa sen tein, muttei vaan pystynyt enää.
Entinen kämppis kehitti myös hammasharja-teorian. Aika pitkään meni niin, että suhteet oli päässyt kolmeen kuukauteen ja tyyppi mitään sanomatta jätti hammasharjan mun luo, niin se oli siinä.
En ymmärrä. Miksei sun luo saa jättää hammasharjaa?
Kirjoittaja on ymmärtänyt ketjun otsikon. Tuohan juuri on omituinen syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit hankkinut kuulolaitteen.
Arvasin, että joku sanoo näin tai vaihtoehtoisesti kehottaa puhdistamaan vaikut korvista. Siinä ei kuule kuulolaitteet ja korvien rassaamiset auta, jos puheääni on pelkkä olematon kuiskaus:(
Ap
Jotkut mielenterveyslääkkeet aiheuttavat tällaista käytöstä. Syytä en tiedä. Kuuleeko ihminen oman äänensä todella kovana?
Minusta liian hiljaa puhuva mies olisi mukavaa vaihtelua. Yleensä kaikki puhuvat tarpeettoman kovaäänisesti. Yksi ex puhui aina kirkkokuorokapasiteetilla ja oli hankalaa olla aina muistuttamassa, että puhe kuuluu kerrostalossa naapuriin.
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
Huono lahna oli myös sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Löysä emätin ja roikkuvat häppärit. 50 kymppinen joka kuvitteli olevansa teinityttö. Löytänyt "seksuaalisuuden" erottuaan.
En yhtään ihmettele, että yli 500-vuotias kuollut nainen on lahna sängyssä. Sitä ihmettelen,e ttä mistä sä olet hänet esiin kaivanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oltiin syömässä ja tyttö söi lautasella olevia herneitä yksi kerrallaan.
Seinfeldistä?
Ketjussa on aika monta Seinfeld-tarinaa.
Uskomattomia nirppa nokkia täällä 😂😂
Vähän sama kuin aloittajalla, paitsi että mies mumisi puhuessaan. Luulin, että kuulossa oli jotain vikaa. Tapasin jossain vaiheessa miehen ystäviä, ja yksi heistä huomautti sivulauseessa miehen ärsyttävästä tavasta. :D
Menetän miehestä kokonaan kiinnostuksen jos hän ei osaa pitää minua ykkösenään, antaa minulle kaiken mitä tarvitsen ja ylimääräistä sen päälle joka päivä vähintään kk/sen ja pyydän arvokkuutta miehen tuovan minulle.
Olen aikuinen, tiedän viihtyväni kummankin sukupuolen seurassa mutta nyky suhde avokumppaniin on ollut jo pitkään enkä osannut aiemmin olla rakastamatta häntä,
Vaikka muut miehet olivat seksikkäitä,
Heillä ei ollut meidän romanssia.
Myönnän rakas sulle,
Että me olemme ikuisia.
Älkäämme estäkö toistemme kasvamista,
kaunistumista. Kun emme asu pian toistemme kanssa nukkuen,
Muista sanani.
Äläkä petä luottamustani kertomalla miehille että olisin/saatavilla en ole saatavilla. Emme sitten pilaa toisiltamme mitään ja kun jos haet turvaa, sano että sinä tahdot minut tuloksesi ja unelmoidaan uusista asioista kun näemme. Me olemme naisia, olit mies tai nainen, emme hässineet, mutta sinä olet kaunis, jos haluat jotain mä keksin keinoja saada ne. =)
Oon nuori, kivuton, nälkä on turvaan ja yksin menoon ulkona ja kauppaan tai urheilla.
Ei siis nälkä nälkä.
Tunnen alkaneeni rahallisesti nähdä hyvin säästö- tuotteet
Ensi-sijaisesti mun kodissa on sääntöjä yli 22
En päästä yllätys vieraita, en kerro osoitetta,
En tapaa rikollis mielessä,
En anna kenenkään olla lähellä ilman panosta, selkeää linjaa ja aloitteita.
Minä päätän että olen sinkku, itsekäs, julma, rohkea, kova, päämäärät rauhoituttaa itseään viileäksi ja löytää ura.
Ennen sitä, panostan mieleen/aivoihin että nukun aina ja käytän muistia tukevia vitamiineja ja verta auttavaa + väsymys estoon c-vitskulla.
Päätän olla ajoissa hakenut kotiin ruokaa, juomaa, paperia, wc-suihku-kosmetiikka aina kunnossa, aina omat sähköt toiminnassa ja etsin kotiin uudet jutskat,
Jotten taannu,
Ikävysty,
Mellakoi,
Aion olla sinut.
Mä teen paljon myös kotona kotitöitä, ja avainten kanssa oon aina turvallinen ne mulla on aina olemassa ja varalla.
Mun säästäväinen luonne ja kompaktit eleet on vieneet eteenpäin pulkkaa,
Mieti miten tärkeää on olla turva, puhtaus, terve, ajoissa, tekeväinen, opettelevainen, Sujuva ja Luonteikas.
Miehellä oli tasaiseksi leikattu otsatukka ja saparot. Tinder kuvissa oli ihan normaalit hiukset.
Balttirallaa 2 treffeillä nainen alkoi puhua mikä hänen näkemyksensä on kun hän muuttaa mun luokseni. Halusi tietää paljonko kulut mun uudehkossa omakotitalossa. Vastasin laina +300€/kk.. Hän oli sitä mieltä että sittenhän meidän kannattaa muuttaa yhteen. Hän voi sitten maksaa vaikka 200€/kk.
Tässä vaiheessa ei oltu edes suudeltu.
En tiedä se vaan oli joku juttu.
Vierailija kirjoitti:
Oltiin syömässä ja tyttö söi lautasella olevia herneitä yksi kerrallaan.
Olit treffeillä jonkun ala-astelaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla taitaa olla liian pieni.
Mulle yksi mies Tinderistä ehdotti yhteenmuuttoa ennenkuin oltiin edes tavattu.. Red flag.