Omituisin syy, miksi suhde on tyssännyt heti alkuunsa?
Aloitan.
Ihan ok-mies puhui ihan toivottoman hiljaa. Siis niin käsittämättömän pienellä volyymilla, että kaikki energiani meni korvat höröllä kuuntelemiseen, kyselemiseen sekä siihen, että mitähän se nyt sanoi vai sanoiko mitään. Lopulta en enää jaksanut, vaan annoin kuiskaajan jatkaa itsekseen
Kommentit (364)
Vierailija kirjoitti:
Tutustuin netissä ihan kivan näköiseen ja oloiseen mieheen. Kun vihdoin tavattiin, ilmeni, että hänen nauroi jatkuvasti hieman omituista naurua, joka kuului ihan kirjaimellisesti näin: "Hä-hä-hää".
Vähän noloa omasta puolestani menettää osittain kiinnostus tuollaisen takia, mutta onneksi mies ei muutenkaan lopulta kovin sopivalta minulle vaikuttanut.
Tuollainen hä hä hää käkätys kerrostalossa on ärsyttävää kuulostaa tahalliselta.
Pysäköintiongelmat. Nainen asui Kalliossa ja harmitti näin maalaisena siihen aikaan hänellä käydessä kiertää korttelia ja etsiä vapaata parkkipaikkaa. Öisinkin oli koko aika mielessä, että toivottavasti autoni saa olla kadun varressa kolhimatta ja rauhassa kaikenmaailman hörhöjen ilkivallalta. Nainen jäi, mutta auto on jemmassa vieläkin.
Naisella oli valtavat sieraimet ja nenäkarvoissa näkyi räkää. Meinasin oksentaa. Naisen musta huppari oli myös ihan täynnä kissankarvaa ja tiesin että naisen luona haisee kissan kuselle.
Samantapainen kokemus kuin ap:lla. Ongelmana ei kuitenkaan ollut, että mies olisi ollut hiljainen, vaan se, että miehen puheesta ei tahtonut saada selvää. En tiedä, mikä häntä vaivasi, enkä kehdannut kysyä, mutta hänen puheensa oli vaivalloista ja epäselvää mongerrusta. Mies oli siis kolmekymppinen, mutta pelkän puheen perusteella olisi voinut luulla, että ikää olisi ollut vähintään puoli vuosisataa enemmän.
Nainen kohteli asiakaspalvelijaa todella epäkohteliaasti ja huonosti. Meni maku
Vierailija kirjoitti:
Deitti (nainen) nuolaisi silmälasinsa puhtaaksi kesken aterian. Ei hemmetti, miten se otti luontoon. Kuinka vaikeaa olisi ollut poiketa vaikka vessaan ja pestä lasit siellä. Vieläkin etoo muistikuva majoneesisesta kielestä nuolemassa laseja 🤢🤮
Pakko olla ollu osa exit-proseduuria, jonka oli päättänyt aloittaa itse... huh huh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenäkarvat kasvo ulos.
Toisella jäänyt parturit väliin ja huipuksi pelkkiä mainosvaatteita päällä
Ihanaa, etten ole ainoa, jota nenästä näkyvästi ulos kasvavat nenäkarvat ällöttää! Eikö ne miehet katso peiliin ollenkaan? Toinen tapaus oli ensitreffeillä mies, jonka huulen vieressä oli finni jossa keltaista töhnää sisällä. Mietin, että etkö voinut puhkaista finniä ennen ensittreffejä? Ihan sama vaikka finnejä ei ns. saisi puhkaista, ei siihen kuole, voin sanoa että ällötti. Ja oli vielä ensitreffit, jolloin yritin vielä hahmottaa että tunnenko fyysistä vetoa ja tekeekö mieli pussailla, no ei todellakaan semmoista finnihuulta yäk!
Me ollaan niin erilaisia! Mä olisin ehdottanut, että voisin puristaa sen finnin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten hän yritti tsempata, ja alkaa vitsailla. Se vasta olikin. En tajunnut jutuista mitään, koska ne liittyi ilmeisesti jotenkin hänen insinöörityöhönsä. Yhden kohdan muistan, että hän puhui jostain daisy chainista ja nauroi sitä suomennosta päivänkakkaraketju. Hän kikatt
Ai jai jai, tällaista ei vain keksitä!
Kunnon nörttipoika iskee läppää näyttöpääteteknologiasta! Voisin vaikka samaistua mutta en kyl vain oo noin urpo.
Hätäulokäynti. Tiätsä niinku, vessahätäuloskäynti! Ja mitä se käyntiki siinä tarkoittaa? Haha! (no, ainakin yritin)
Nää on niitä, jotka teknisen korkeakoulun jälkeen rakentaa täydellisen ympäristön perheelle ja vikana linkkinä lähtee hakemaan siihen naista, sitä ainoata asiaa, joka siitä puuttuu. Ja ne ei oikein tajua, että miksi nainen ei tajua, että kaikki on valmiina?
Mies sanoi, että menee työpaikkansa pikkujouluihin.
Treffikumppani pyysi saada puristaa huulessani olleen finnin. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kikatus. Muutamia kokemuksia.
En pysty ymmärtämään, että älykäs mies joka puhuu normaalilla äänellä alkaa kikattamaan kovaa ja korkealta kun "nauraa".
Kerran eräs ystäväni kysyi, eikö tuo tyyppi pysty oikeesti päästämään suustaan muuta kuin hevosen hirnuntaa muistuttavaa ääntä.
En tiedä onko tässä jotain suun rakenteellista poikkeamaa, mutta nämä tapaukset ovat jääneet mieleen.
Mulla on eräs tuttavamies, jolla on hyvin erikoinen kikatus. Ei ilmeisesti ole siitä yhtään tietoinen, koska ollaan juteltu kaveripiirissä hänen kikatuksestaan ja se ärsyttää muitakin. Hirveän vaikea tuollaisesta on mennä sanomaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoi, että menee työpaikkansa pikkujouluihin.
Ja oli varmaan kaiken lisäksi vielä työtönkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deitti (nainen) nuolaisi silmälasinsa puhtaaksi kesken aterian. Ei hemmetti, miten se otti luontoon. Kuinka vaikeaa olisi ollut poiketa vaikka vessaan ja pestä lasit siellä. Vieläkin etoo muistikuva majoneesisesta kielestä nuolemassa laseja 🤢🤮
🤣🤣🤣 kenelle tulee edes mieleen tehdä noin!
Exä nuoli tekarinsa ruuan päätteeksi, ruokapöydässä. Kun mainitsin siitä se sanoi sen olevan samaa ruokaa kuin suuhun laittaessa. Yäk.
Tämä! Olin aivan valtavan ihastunut nuorena tyttönä, kunnes tuli vastaan alastomuus ja pyysi mua sheivaamaan sen selän suihkussa. Pari kertaa sen tein, muttei vaan pystynyt enää.
Entinen kämppis kehitti myös hammasharja-teorian. Aika pitkään meni niin, että suhteet oli päässyt kolmeen kuukauteen ja tyyppi mitään sanomatta jätti hammasharjan mun luo, niin se oli siinä.
Jauhaa joka tapaamisella pelkästään kaveristaan jota pitää selkeästi jo tulevana puolisonaan. Antaa koko ajan ymmärtää että tässä nyt vaan tapailen sua sen aikaa, kunnes se kaverinsa tajuaakin valita hänet 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Oltiin tapailtu muutamien kuukausien ajan. Sitten menin asioimaan liikkeeseen, jossa mies oli töissä. Huikkasin hänelle heipat ja suuntasin kulkuni kassalle, jossa hän palveli asiakkaita. Minun kohdallani hän läimäisi eteeni "viereinen kassa" -kyltin ja totesi, että hänellä alkaa tauko juuri nyt. Ihmettelin myöhemmin hänelle hänen käytöstään, jota hän perusteli sanomalla, ettei ollut tuntenut minua. Se tuntui niin oudolta ja loukkaavalta, että suhde kuivui kasaan.
Tiedän tuon ihmistyypin. Joskus nuorempana seurustellut tuollaisen kanssa. Kyse on ilkeästä luonteesta. Nauttii ja saa vallan tunnetta, kun ilkeilee ja saa toisen hämmentyneeksi. Nauttii toisten loukkaamisesta.
Kerrankin, kun olin sovitusti menossa hänen luokseen, niin ei avannut minulle ovea. Kun sitten pääsin vihdoin sisään, ei edes halannut vaan katsoi tympeästi ja sanoi ettei hän tiennyt kuka on tulossa. Tiesi siis kellonajan jolloin olisin hänen luonaan. Tykkäsi seisottaa minua ulkona.
Hänen tahallisista ilkeilyistään voisin kirjoittaa pitkän listan. Viimeisin ilkeily oli se, kun hän halusi välttämättä heittää minut kotiin, vaikka olin katsonut itselleni jo bussin. No, muutama sata metriä ennen kotiani käski minut kyydistä pois. Olimme siis autossa isolla tiellä punaisissa liikennevaloissa. Hyppäsin kyydistä pois ja tuon tapauksen jälkeen tulin siihen tulokseen, että en enää halua olla missään tekemisissä hänenlaistensa ihmisten kanssa.
Itselleni on tärkeää hyvät ja siistit pöytätavat. Tapailin henkilöä joka mäyssytti ihan järkyttävän kovalla äänellä. Ihan kuin olisi katsellut pesukoneen linkousta. Ällöttävää.
Sitten on parin kuukauden tapailun jälkeen alkoholistiksi paljastunut. Aina kun hänellä oli vapaata, niin oli pakko päästä juomaan. Ei pystynyt muulla tavoin nollaamaan työstressiä. Eikä kyse siis ollut parista oluesta, vaan veti päänsä täyteen. Ei kiitos alkoholisteille!
Sitten eräs halusi heti ekojen treffien jälkeen esitellä minut kavereilleen. Omalla tavallaan ihan huomaavaista, mutta itselleni tuli tunne, että ihan kuin mielessään tyyppi jo seurustelisi kanssani. Itselleni tuo tuntui liian suurelta hypyltä jo heti ensimmäisten treffien jälkeen.
Sitten eräs jonka olin tavannut vain kerran, kutsui minut vanhemmilleen syömään. Sanoin suoraan tuon olevan liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Olin aivan valtavan ihastunut nuorena tyttönä, kunnes tuli vastaan alastomuus ja pyysi mua sheivaamaan sen selän suihkussa. Pari kertaa sen tein, muttei vaan pystynyt enää.
Entinen kämppis kehitti myös hammasharja-teorian. Aika pitkään meni niin, että suhteet oli päässyt kolmeen kuukauteen ja tyyppi mitään sanomatta jätti hammasharjan mun luo, niin se oli siinä.
En ymmärrä. Miksei sun luo saa jättää hammasharjaa?
Juuri näin se menee. Totta!