Omituisin syy, miksi suhde on tyssännyt heti alkuunsa?
Aloitan.
Ihan ok-mies puhui ihan toivottoman hiljaa. Siis niin käsittämättömän pienellä volyymilla, että kaikki energiani meni korvat höröllä kuuntelemiseen, kyselemiseen sekä siihen, että mitähän se nyt sanoi vai sanoiko mitään. Lopulta en enää jaksanut, vaan annoin kuiskaajan jatkaa itsekseen
Kommentit (364)
Hän sai akateemisen oppiarvon ja halusi hylätä "häpeälliset" duunarijuurensa ystävineen kaikkineen. Sen pituinen se.
Vierailija kirjoitti:
Hän sai akateemisen oppiarvon ja halusi hylätä "häpeälliset" duunarijuurensa ystävineen kaikkineen. Sen pituinen se.
Olen kuullut päinvastaisesta. Ei halunnut "akateemista hienostelua"... halusi "aitoutta".
Anoppikokelaan mielestä olin kaksikymppisenä liian köyhä, enkä edes yrittäjäperheestä. Kun tyttä ei saanut poikkiselle äitinsä hyväksyntää, pojan osalta peli oli menetetty. Tyttö, vaikka oli muuten normaali, oli äitinsä ohjailtavissa.
Nainen hiipi taakseni,ja yritti iskeä hampaansa niskaani.Hän olikin vampyyri.Pääsin onnekseni pakenemaan.
Miehellä oli pikkukoira, eikä siinä mitään tykkään kyllä koirista. Mutta tämä uros koira pissasi jotenkin niin, että se pissi osui mahaan, koira haisi voimakkaasti kuselle. Kerran ulkoa tultua minun luokseni, ehdotin että koiran voisi pestä, oli vähän kurainenkin. Kuulemma ei tarvinnut. Tämä koira sai tulla myös sänkyyn.
Ehkä tuon olisi saanut sovittua jos parisuhde olisi syntynyt, mutta miehen piereskely unissaan ja muuten vaan milloin missäkin sai minut ajattelemaan että en rupea joka päivä pesemään koiraa, lakanoita ja kalsareita.
Miehellä oli rystyset verillä siis rystyset auki sanoi että antoi turpiin ärsyttävälle kaverille, pelästyin, en antanut mahdollisuutta enkä jatkanut tapailua.
Vierailija kirjoitti:
Eräs entinen kaverini oli juuri tuollainen hiljaa puhuja, aina piti pyytää toistamaan eikä silti saanut selvää.
Joten turha vittuilla kuulolaitteiden hankinnasta, koska joillakin ON oikeasti todella hiiljainen puheääni!
Mutta ketjun otsikkoon palatakseni,miehellä oli pilottitakki. Vuona 2020.
Meidän luokalla oli poika joka puhui niin hiljaa ettei mitään kuullut,sitä valitettavasti kiusattiin siitä ,opettajatkaan eivät saaneet mitään selvää vaikka pyysivät puhumaan lujempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä oli pikkukoira, eikä siinä mitään tykkään kyllä koirista. Mutta tämä uros koira pissasi jotenkin niin, että se pissi osui mahaan, koira haisi voimakkaasti kuselle. Kerran ulkoa tultua minun luokseni, ehdotin että koiran voisi pestä, oli vähän kurainenkin. Kuulemma ei tarvinnut. Tämä koira sai tulla myös sänkyyn.
Ehkä tuon olisi saanut sovittua jos parisuhde olisi syntynyt, mutta miehen piereskely unissaan ja muuten vaan milloin missäkin sai minut ajattelemaan että en rupea joka päivä pesemään koiraa, lakanoita ja kalsareita.
Perhana ei saa enää piereskellä. Itsehän sanoin tulevalle vaimolleni heti alussa että alkaa pieree vaan. Meni kyllä varmaan 4v ennen kuin uskalsi repästä ja edelleenkin harvoin sitä tapahtuu. Unissaan kyllä päästelee, johtuu varmaan siitä kun päivän pidättelee. :)
Piereskeken itsekin mutta katson vähän milloin ja missä. Se oli tämä kokonaisuus joka antoi aika sikamaisen vaikutelman.
Housut liian korkealla ja paita tungettu rumasti housujen sisään.
Nenäkarvat kasvo ulos.
Toisella jäänyt parturit väliin ja huipuksi pelkkiä mainosvaatteita päällä
Komea, hyvin pukeutunut mies haki tanssiin. Kaverit pöydässäni huokailivat, oi miten ihana.
Juu olihan se hyvän näköinen, kunnes avasi suunsa. Tuli niin ehtaa savvoo, että mielenkiinto lopahti. Ei se mikään suhde toki ollut. Mutta olisi ehkä voinut kehkeytyä?
Mittees neidin ilta on männyt?
Vierailija kirjoitti:
Housut liian korkealla ja paita tungettu rumasti housujen sisään.
Nykäsen Matti?
Hampaat puuttui ja niiden mukana kaikki.
Mies ei tykännyt minun pastellinvärisistä vaatteista, lapsellista ois varmaan pitänyt suomalaiseen tyyliin pukeutua mustaan ja harmaaseen.
Kaverini soitti synnytyslaitokselta kertoakseen, että vauva on syntynyt, mies vastasi puhelimeen. Mies jätti tästä muistilapun, mutta ei laittanut viestin loppuun huutomerkkiä. Ei siis ollut yhtään innoissaan siitä, että minun ystäväni oli saanut lapsen!
Mies pröystäili hienolla autollaan, mutta hän itse ei tehnyt vaikutusta millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Nenäkarvat kasvo ulos.
Ihanaa, etten ole ainoa, jota nenästä näkyvästi ulos kasvavat nenäkarvat ällöttää! Eikö ne miehet katso peiliin ollenkaan? Toinen tapaus oli ensitreffeillä mies, jonka huulen vieressä oli finni jossa keltaista töhnää sisällä. Mietin, että etkö voinut puhkaista finniä ennen ensittreffejä? Ihan sama vaikka finnejä ei ns. saisi puhkaista, ei siihen kuole, voin sanoa että ällötti. Ja oli vielä ensitreffit, jolloin yritin vielä hahmottaa että tunnenko fyysistä vetoa ja tekeekö mieli pussailla, no ei todellakaan semmoista finnihuulta yäk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenäkarvat kasvo ulos.
Ihanaa, etten ole ainoa, jota nenästä näkyvästi ulos kasvavat nenäkarvat ällöttää! Eikö ne miehet katso peiliin ollenkaan? Toinen tapaus oli ensitreffeillä mies, jonka huulen vieressä oli finni jossa keltaista töhnää sisällä. Mietin, että etkö voinut puhkaista finniä ennen ensittreffejä? Ihan sama vaikka finnejä ei ns. saisi puhkaista, ei siihen kuole, voin sanoa että ällötti. Ja oli vielä ensitreffit, jolloin yritin vielä hahmottaa että tunnenko fyysistä vetoa ja tekeekö mieli pussailla, no ei todellakaan semmoista finnihuulta yäk!
Saattoi olla herpes. Ei kannata pussailla!
🇺🇦🇮🇱
Ja homma jatkuu niin, että nämä katkeroituneet tyypit odottaa uuden kumppanin korvaavan kaiken paskan mitä muut on tehneet. Jos aiemmin miestä on käytetty taloudellisesti hyväksi, niin tyyppi vaihteeksi päättää hyödyntää uutta kumppania 'koska nyt on mun vuoro hyötyä!'. Jos on petetty, niin sitten kytätään ja vahditaan ja vaaditaan, että pitää nähdä puhelimet ja tietokoneet, tai tehdä selvää jatkuvasti missä on ja kenen kanssa. Tai sitten uusi kumppani joutuu äidin rooliin silittelemään päätä ja buustaamaan toisen kärsinyttä itsetuntoa ja mitään poikkipuolista sanaa ei saa sanoa, koska ei äitikään sanoisi.
Juu ei.