VAROITUS muille Woltin käyttäjille!
Haluan varoittaa muita vastaavista tilanteista. Tilasin Woltin kautta ruokaa, mutta tilausta ei koskaan toimitettu. Arvo noin 50€. Olen ollut yhteydessä asiakaspalveluun useaan otteeseen, mutta en ole saanut vastausta. Minulle on käynyt samankaltaisia tilanteita aiemminkin, joten koen tarpeelliseksi tuoda tämän julki.Olen tehnyt asiasta rikosilmoituksen poliisille, koska en ole saanut ratkaisua asiakaspalvelun kautta.
Kommentit (17)
Olen saanut hyvää palvelua ja nopeaa. Tilaus oli kylmä ja syömäkelvoton, korvasivat koko tilauksen hinnan heti.
Kielitaidottomia m-muuttajia huonolla palkalla. En tue toimintaa.
Kerran on jäänyt tulematta. Laitoin samantien viestiä chattimuodossa ja kerroin tilanteen, että auto ilmeisesti ajoi naapurustoon, mutta ei se meille koskaan tullut.
Sieltä pahoiteltiin samantien ja kyselivät pari tarkennusta ja olivat vartissa yhteyksissä uudestaan.Nähtävästi mun ruuat oli mennyt naapuriyhtiöön. He uusivat tilauksen heidän piikkiin ja tunnissa sain ruuat.
Eikä ollut eka kerta, kun sain hyvää palvelua chatin kautta. Kerran kuski oli vahingossa potkassut meidän pirtelöt kumoon tai jotenkin jalka osunut niihin. Olivat kaatuneet pitkin autoa. Kuski sanoi, että laittakaa chatin kautta viestiä, niin saatte uudet korvattuina. Näin toimin ja pirtelöt tuli.
Vierailija kirjoitti:
Voishan ne kotonaan löhötä työkkärikorvausta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko näillä eväillä ihme? En halua näitä alaovelle.
Takseissakin suosin aina suomalaista!
Vain tyhmät ja laiskat tilaa jotain Woltilta...
Vierailija kirjoitti:
Vain kateelliset haukkuu jonnin joutavista aiheista, jotka ei vaikuta sun elämään mitenkään.
Hienoa, että sinun kohdallasi on toiminut noin. Tänään ei ole asiakaspalvelu vastannut mihinkään. Rahat on kyllä viety tililtä Ja ei todellakaan ole ensimmäinen kerta!!
Kerran tuli väärät ostokset oven taakse; jättipizza vaikka tilasin mäkkiaterian! Onneks kuski kuitenki huomas muutaman minuutin päästä ja palasi hakemaan pizzan 😂
Vierailija kirjoitti:
jäikö se kaupasta/ravintolasta tulematta vai tuliko kuskille nälkä matkalla? En muutenkaan tukisi tätä ihmiskaupan muotoa, niillähän on ihan olemattomat palkat.
Wolt-kuskien palkka Suomessa on suoritepohjainen ja vaihtelee suuresti, mutta keskimäärin voi ansaita noin 10 - 15 euroa tunnissa, mikä tarkoittaa noin 2 500 - 3 000 euroa kuukaudessa tai 30 000 - 36 000 euroa vuodessa. Tulot riippuvat toimitusten määrästä, kuljetusetäisyyksistä, tipeistä ja tehokkaasta työnteosta. Jotkut kuskit ovat ilmoittaneet tienaavansa huomattavasti enemmän, jopa yli 9000 euroa kuukaudessa, kun he optimoivat työaikansa tehokkaasti ja hyödyntävät useita sovelluksia.
Vierailija kirjoitti:
Kerran tuli väärät ostokset oven taakse; jättipizza vaikka tilasin mäkkiaterian! Onneks kuski kuitenki huomas muutaman minuutin päästä ja palasi hakemaan pizzan 😂
Kuski teki virheen, että tuli hakemaan pitsaa. Sen olisi pitänyt tilata uusi. Pitsa oli jo kontaminoitunut. Selkeet ohjeet näistäkin annettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kateelliset haukkuu jonnin joutavista aiheista, jotka ei vaikuta sun elämään mitenkään.
Mistä pitäisi olla kateellinen? Woltilla tilatusta hampurilaisesta? Käyn mieluummin ravintolassa ihan itse syömässä. 😊
Olet itse ehkä työtön tai vähävarainen mutta valitettavasti meillä varakkaammilla on mahdollisuus tilata ruokaa silloin kun ei tee mieli laittaa ruokaa tai ollaan tultu matkoilta tmv. Ei kuitenkaan ole oikein, että asiakkaita huijataan! Jos sinulla ei ole varaa ja / tai on liikaa aikaa, niin meillä muilla on parempaakin tekemistä! T. 300K vuosiansiot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jäikö se kaupasta/ravintolasta tulematta vai tuliko kuskille nälkä matkalla? En muutenkaan tukisi tätä ihmiskaupan muotoa, niillähän on ihan olemattomat palkat.
Wolt-kuskien palkka Suomessa on suoritepohjainen ja vaihtelee suuresti, mutta keskimäärin voi ansaita noin 10 - 15 euroa tunnissa, mikä tarkoittaa noin 2 500 - 3 000 euroa kuukaudessa tai 30 000 - 36 000 euroa vuodessa. Tulot riippuvat toimitusten määrästä, kuljetusetäisyyksistä, tipeistä ja tehokkaasta työnteosta. Jotkut kuskit ovat ilmoittaneet tienaavansa huomattavasti enemmän, jopa yli 9000 euroa kuukaudessa, kun he optimoivat työaikansa tehokkaasti ja hyödyntävät useita sovelluksia.
Eli ihan on olemattomat palkat, kun vertaa palstamammojen miesten palkkoihin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voishan ne kotonaan löhötä työkkärikorvausta vastaan.
Tämä. Jännästi ne töitä paiskoo vaikka joku täälläkin huutelee et Kela-Goldilla olisivat. Eivät ole vaan työt kelpaa. Ei siellä montaa kantasuomalaista ole näkynyt. Taitavat itse olla sillä Kela-Goldilla.