Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

11v ja 9v lapset!

Vierailija
19.04.2007 |

Koska voin jättää heidät keskenään kotiin (esim. yöksi klo. 22-05) tai minkä ikäisen isomman sisaruksen valvontaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jos jotain sattuu niin en voisi antaa itselleni anteeksi.

Vierailija
2/7 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suosittele. Voi olla koti kuin pommin jäljiltä. Mielummin 10v yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi itsekin tuota tiedustella, koska voi huoletta jättää. Itse kyllä tietää, että lapsi pärjäisi, mutta jos naapurit ilmoittaa lastensuojeluun niin pitäisi tietää, että onko laillista jättää. Mll:lla taitaa olla jokin tukipuhelin ja nettisivuilla mahdollisuus kysyä. Kai siellä osaavat vastata.

Vierailija
4/7 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenään. Mutta naapurin yötyötä tekevät vanhemmat jättävän tuon ikäiset yksin yöksi 14 vuotiaan kanssa. Ei heillä mitään ongelmaa kun lapset ovat tottuneet siihen että vanhemmilla on välillä yötyötä

Vierailija
5/7 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vain ymmärrä missä sitten menee heitteillejätön raja. Koska lapsi on heitteillä?

Vierailija
6/7 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin sinne itse polkupyörällä valtatien reunaa myöten 70 km, kävin itse kaupassa jne.

Vierailija
7/7 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla vielä jätetty keskenään yöksi kotiin vaan mun äiti on tullut yöksi jos mulla ja miehellä on ollut yövuoro yhtä aikaa. Jotenkin vaan tuntuis hirveeltä jos olisivat keskenään yöllä. Meillä on lisäksi vielä 6-vuotiaskin joten ei taida onnistua vielä moneen vuoteen tuo yksin jättäminen.