Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantapäässä syyliä, onnistuuko poisto lääkärissä?

Vierailija
23.11.2025 |

Onko teiltä poistettu? Itse niitä ei saa poistettua, yritetty on. Oliko kivuliasta ja millainen operaatio oli?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapa se. Ota pumpulia, laastareita, ja etikkaa. Kastele pumpulitollo etikalla märäksi, teippaa laastarilla pumpulitollo syylän päälle, teippaa toisilla laastareilla (tai sillä jesarilla) koko paketti tiiviiksi jotta pumpulitollo pysyy siellä etikkamärkänä. Anna olla vuorokauden tai ainakin 12 tuntia. Avaa paketti, katso miltä näyttää syyläystäväsi. Onko vaalennut ja turvonnut, marinoitunut? Jos ei vielä, laitapa uusi etikkapakkaus. Kun syyläystäväsi on kunnolla marinoitunut vaaleaksi ja turvonnut voit jättää sen silleen. Se lysähtää kuolleena kuivaksi, saattaa mustuakin, ja putoaa pois. Pohjassa näet sen mustan kuolleen juuren joka sieltä itsekseen kasvaa ulos ajan myötä. Uskotko, että toimii? Et vai? Kokeilehan! Jos se on oikea syylä niin toimii. Olen tappanut tällä konstilla monta syylää.  Ai niin, kun olet laittanut etikkamarinaadin syylälle, se saattaa alkaa kihelmöidä ja hurjasti kutista tunnin, parin päästä! Älä raavi vaikka ku

Tästä olen joskus kuullut. 'Taidan nyt ensiksi vielä kerran kokeilla itse tuolla jesarihommalla joka kuulostaa yksinkertaisimmalle, siirryn sitten tähän jos ei tehoa. Ja sen jälkeen joku kirurgi saa vaikka leikata kantapäät irti jos ei muuten onnistu.

Vierailija
22/29 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapa se. Ota pumpulia, laastareita, ja etikkaa. Kastele pumpulitollo etikalla märäksi, teippaa laastarilla pumpulitollo syylän päälle, teippaa toisilla laastareilla (tai sillä jesarilla) koko paketti tiiviiksi jotta pumpulitollo pysyy siellä etikkamärkänä. Anna olla vuorokauden tai ainakin 12 tuntia. Avaa paketti, katso miltä näyttää syyläystäväsi. Onko vaalennut ja turvonnut, marinoitunut? Jos ei vielä, laitapa uusi etikkapakkaus. Kun syyläystäväsi on kunnolla marinoitunut vaaleaksi ja turvonnut voit jättää sen silleen. Se lysähtää kuolleena kuivaksi, saattaa mustuakin, ja putoaa pois. Pohjassa näet sen mustan kuolleen juuren joka sieltä itsekseen kasvaa ulos ajan myötä. Uskotko, että toimii? Et vai? Kokeilehan! Jos se on oikea syylä niin toimii. Olen tappanut tällä konstilla monta syylää.  Ai niin, kun olet laittanut etikkamarinaadin syylälle, se saattaa alkaa kihelmöidä ja hurjasti ku

Pumpuli, etikka ja laastaritko eivät ole yksinkertaisia? Joka kodista pitäisi löytyä. Syylähän on sieni eli elävä. Onhan se varmasti syylä eikä känsä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurahaishapolla eli AIV liuoksella lähtee.  Syylend on sitä laimennettuna älyttömään hintaan.

Vierailija
24/29 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/29 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viistäkää ja kaivakaa puukolla pois rohkeasti ja laastari päälle,sitten sairaalaan.

Vierailija
26/29 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muurahaishapolla eli AIV liuoksella lähtee.  Syylend on sitä laimennettuna älyttömään hintaan.

Ei lähde, kokeiltu on kuukausitolkulla.

Vierailija
27/29 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynsilakalla lähtee. Mulla oli kantapää täynnä syyliä, lähti kahdella "hoitokerralla".

Vierailija
28/29 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä teinillä ollut myös isovarpaassa iso syylä ja toisessa jalkapohjassa pieni. Ensin yritettiin itse monta kertaa sillä apteekin aineella ja jesareilla. Jesareilla jalkapohjasta hautui varmaan puolet ihosta  pois mut ei nuo syylät. Käyty monta kertaa yksityisellä lääkärillä jäädyttämässä niitä eikä ne lähde pois vaikka lääkäri jäädyttää niitä tosi paljon. Jostain luin että niiden pitäis ilmeisesti lähteä joskus itsestään pois mut eipä ainakaan vielä siltä näytä.

Vierailija
29/29 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä teinillä ollut myös isovarpaassa iso syylä ja toisessa jalkapohjassa pieni. Ensin yritettiin itse monta kertaa sillä apteekin aineella ja jesareilla. Jesareilla jalkapohjasta hautui varmaan puolet ihosta  pois mut ei nuo syylät. Käyty monta kertaa yksityisellä lääkärillä jäädyttämässä niitä eikä ne lähde pois vaikka lääkäri jäädyttää niitä tosi paljon. Jostain luin että niiden pitäis ilmeisesti lähteä joskus itsestään pois mut eipä ainakaan vielä siltä näytä.

Minulla ollu kai kymmenä vuosia mutta kun eivät ole haitanneet niin olen antanut olla. Tuskin ovat nytkään ihan heti pois lähdössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi