Kantapäässä syyliä, onnistuuko poisto lääkärissä?
Onko teiltä poistettu? Itse niitä ei saa poistettua, yritetty on. Oliko kivuliasta ja millainen operaatio oli?
Kommentit (29)
Eikö ihan jalkaterapeutti niitä poista?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihan jalkaterapeutti niitä poista?
En nyt osaa sinulle kertoa, siksi täältä kysynkin.
Miten sen nyt sanoisi, lääkäri kehoitti ostamaan apteekista syylienpoistoainetta. Kokeilin ja ei lähtenyt. Menin sitten jalkahoitajalle.
Vierailija kirjoitti:
Miten sen nyt sanoisi, lääkäri kehoitti ostamaan apteekista syylienpoistoainetta. Kokeilin ja ei lähtenyt. Menin sitten jalkahoitajalle.
Mitä se teki?
Mulle sairaanhoitaja neuvoi laittamaan kantapäässä olevaan syylään jesaria. Kyllä. Laitoin ja se auttoi. Sormessa olevaan syylään olen ostanut apteekista sitä jäädytys juttua jase toimi sormeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne kotikonstein lähtee
Useampi vuosi on yritetty eikä lähde. Helpommin sanottu kuin tehty.
Mulla oli iso johon ei mitkään toimenpiteet auttaneet. Lopulta lääkäri poltti sen ja sitten se hävisi. Helppo toimenpide, puudutus ja lääkäri hetken sorkki, mutta tuo ei varmaan ole se mitä ensimmäisenä kokeillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulle sairaanhoitaja neuvoi laittamaan kantapäässä olevaan syylään jesaria. Kyllä. Laitoin ja se auttoi. Sormessa olevaan syylään olen ostanut apteekista sitä jäädytys juttua jase toimi sormeen.
Miten sait teipin pysymään? Ei kai sillä voi koko kantapäätä paketoida?
Jalkaterapeutti ei voinut tehdä mitään. Sairaanhoitajalla kävin pitkän sarjan jäädytyksessä, ei auttanut. Apteekin jutut eivät auta. T. Eri
Söin osterivinokaskapseleita pari viikkoa ja parin kuukauden päästä syylästä irtosi pala. Ajoin siihen kuusenkerkkäsiirappia ja loput syylästä nousi ja irtosi parissa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmastointiteippiä niin isolle alueelle, että pysyy kiinni. Ei tarvitse olla koko kantapää.
Jesari on muuten YouTubessakin se yleisin vinkki.
Lääkärissähän ne voi poistattaa jos ei kotikonstein lähde.
Vierailija kirjoitti:
Jep, sain syylien määrän noin viisinkertaiseksi tuolla aineella, lisäksi levisivät myös toiseen kantapäähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmastointiteippiä niin isolle alueelle, että pysyy kiinni. Ei tarvitse olla koko kantapää.
Kauanko joutui pitämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko joutui pitämään?
Se vaihtelee. Voi mennä kuukausiakin.
Näin hoidat syylää ilmastointiteipillä:
Leikkaa ilmastointiteipistä syylän peittävä pala ja kiinnitä se paikalleen.
Pidä teippiä syylän päällä kuusi päivää.
Poista teippi.
Liota syylää lämpimässä vedessä.
Hio syylää kevyesti esimerkiksi hiekkapaperilla, jotta se pienenee.
Odota 12 tuntia ja kiinnitä uusi teippi.
Jatka hoitoa, kunnes syylä on poissa. Hoito voi kestää useita viikkoja tai jopa kaksi kuukautta.
Hiomisen jälkeen voi laittaa aspiriinia, sillä salisyylihappo auttaa syyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin sellaisen vähän kantapäätä pienemmän palan, hyvin pysyi, ei ongelmaa. Muutaman päivän taisi olla ja syylä pois eikö ole uusinut.
Tapa se. Ota pumpulia, laastareita, ja etikkaa. Kastele pumpulitollo etikalla märäksi, teippaa laastarilla pumpulitollo syylän päälle, teippaa toisilla laastareilla (tai sillä jesarilla) koko paketti tiiviiksi jotta pumpulitollo pysyy siellä etikkamärkänä. Anna olla vuorokauden tai ainakin 12 tuntia. Avaa paketti, katso miltä näyttää syyläystäväsi. Onko vaalennut ja turvonnut, marinoitunut? Jos ei vielä, laitapa uusi etikkapakkaus. Kun syyläystäväsi on kunnolla marinoitunut vaaleaksi ja turvonnut voit jättää sen silleen. Se lysähtää kuolleena kuivaksi, saattaa mustuakin, ja putoaa pois. Pohjassa näet sen mustan kuolleen juuren joka sieltä itsekseen kasvaa ulos ajan myötä. Uskotko, että toimii? Et vai? Kokeilehan! Jos se on oikea syylä niin toimii. Olen tappanut tällä konstilla monta syylää. Ai niin, kun olet laittanut etikkamarinaadin syylälle, se saattaa alkaa kihelmöidä ja hurjasti kutista tunnin, parin päästä! Älä raavi vaikka kuinka kutiaa ja kihelmöi, anna olla. Siellä se yrittää saada sinulta huomiota ja myötätuntoa päästäkseen pinteestä.
?