Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä lähtee jouluksi suvulleen ja vietän joulun yksin

Vierailija
23.11.2025 |

Avaudun tänne kun en muuallekaan kehtaa. Miesystävä jonka kanssa asun yhdessä ilmoitti että menee sukulaisilleen jouluksi ja ottaa yhteisen automme alleen. Minulla ei ole samanlaista sukujoulua tarjolla ja lähimmät sukulaiset asuvat toisella puolen Suomea. Tulen siis viettämään joulun ihan yksin kotona. 

En sanonut miehelle mitään, mutta olenko marttyyri kun surettaa että mies menee sukulaisilleen vaikka tietää että se tarkoittaa sitä että istun joulunpyhät yksin kotona ja vieläpä eristyksissä ilman autoa? Tiedän ettei mies osta minulle lahjakkaan joten käytännössä mitään joulua ei ole. 

Otan vastaan tapoja viettää joulu yksin kotona siedettävästi. 

Kommentit (170)

Vierailija
161/170 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
162/170 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit myös itse tehdä elämästäsi haluamasilaista. Jos haluat joulun niin rakenna joulu itsellesi. Kuusen ja sinun lempiruuat voi hakea ennenkuin mies lähtee. Osta itsellesi joululahjoja kuusen alle. Katso elokuvia, juo glögiä, käy saunassa ja nauti rauhasta. Käy kävelemässä. Käy yksinäisellä naapurin mummulla tai pyydä hänel jouluillalliselle. Et ole yhtä kuin miehesi vaan yksilö jolla on myös oma vastuu tehdä elämästään hyvää kun toinen ei ole paikalla. Uikutus ei auta mitään.

Jotain tällaista ajattelin toteuttaa kyllä. Tuntuu silti pahalta että mies valitsee noin ja pitää miettiä tosiaan että millaista elämää sitä haluaa itse jatkossa viettää. Olen miehelle selvästi niinkuin joku sanoikin jonkunlainen kämppis. Mikä ei ihmetytä kun mies ei noteerannut vuosipäivääkään mitenkään. Ap

Jessus, sun "mies" on luuseri ja mulkvisti. Oletan että olet aika epätoivoinen ja mies kuin mies kelpaa, kunhan nyt joku on. Mikään muu ei selitä tyytymistäsi tuollaiseen suhteen irvikuvaan. Ei tuolla miehellä ole mitään tunteita sinua kohtaan. Kunhan on joku joka maksaa kiltisti puolet laskuista ja jonka kanssa harrastaa seksiä niin se riittää kunnes löytyy parempi. Veikkaan että seksikin on tosi tylsää sulle. 

Mihin tuo miehen ah niin ihana ex muuten katosi? Jätti miehen vain mies hänet? Veikkaan ekaa vaihtoehtoa.

Naiset, ei kannata tyytyä tuollaisiin suhteisiin. Miehet oikeasti kiinnostuu naisista jotka vaatii niiltä jotain eikä vaan palvele kiltisti ja kanna auliisti kaikkea kultalautasella eteen. Oon itse tosi v*ttumainen nainen ja mulla on kunnon miehiä riittänyt vaikka oon ihan tavis. Mutta en siedä tippaakaan mitään sluibailua ja useammankin äijän oon pistänyt heti alkumetreillä luiskaan kun käytös ei tyydyttänyt. Joten rimaa korkeammalle ja vaatikaa! Muuten saatte vaan tuollaisia aloittajan miehen kaltaisia jämäpaloja joita muut ei ole huolineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/170 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoja voi vuokrata, mutta tuossa tilanteessa valitsisin ehkä lentokoneen. Vaihtoehtoisesti vuokraisin muuttoauton omille tavaroilleni.

Just pohdittiin vuodenvaihteen vapaita ja vähän suunnittelin meneväni mökille kun miehellä on töitä. Jouluksi en tietenkään edes ehdottanut, mutta varovasti kysyin että mitä jos jätän uudenvuoden aatoksi yksin kotiin....

Vierailija
164/170 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä et mene hänen mukaansa?

Anoppi ei pidä minusta ja haluaa viettää perhejoulua. En asiasta ole keskustellutkaan, mutta anoppi on tehnyt selväksi ettei halua minua paikalle. Ap

Olen avoanoppi. Jos poikani pitää avovaimostaan, minun tykkäämisellä tai tykkäämättäjättämisellä ei ole mitään merkitystä. Jos haluan olla poikani kanssa väleissä ja tekemisissä, kohtelen avominiääni kunnolla. Piste. 

Meillä on hyvät välit. Ehkä juuri asenteeni vuoksi. Kunnioitan heitä ja osoitan sen.

Vierailija
165/170 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voit myös itse tehdä elämästäsi haluamasilaista. Jos haluat joulun niin rakenna joulu itsellesi. Kuusen ja sinun lempiruuat voi hakea ennenkuin mies lähtee. Osta itsellesi joululahjoja kuusen alle. Katso elokuvia, juo glögiä, käy saunassa ja nauti rauhasta. Käy kävelemässä. Käy yksinäisellä naapurin mummulla tai pyydä hänel jouluillalliselle. Et ole yhtä kuin miehesi vaan yksilö jolla on myös oma vastuu tehdä elämästään hyvää kun toinen ei ole paikalla. Uikutus ei auta mitään.

Jotain tällaista ajattelin toteuttaa kyllä. Tuntuu silti pahalta että mies valitsee noin ja pitää miettiä tosiaan että millaista elämää sitä haluaa itse jatkossa viettää. Olen miehelle selvästi niinkuin joku sanoikin jonkunlainen kämppis. Mikä ei ihmetytä kun mies ei noteerannut vuosipäivääkään mitenkään. Ap

Ihan oikeassahan sinä olet kyllä. Ap

Vierailija
166/170 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihan selvästi tekee jo eroa. Joulu muualla kun on vain ilmoitusasia, ei muista vuosipäivää, ei osta joululahja ym. Mutta eipä hyvään jouluun miestä tarvitakaan. Tee oma joulusi ja nauti vapaapäivistä.  

Vierailija
167/170 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu eihän toi nyt hyvältä näytä. Ukko on lähdössä. 

Saatko mitenkään tarkastettua, meneekö mies oikeasti äidin helmoihin? Vai olisiko muut jutut mielessä...

Vierailija
168/170 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän erikoista jos asutaan yhdessä, mutta joulu vietetään eri paikoissa. Miettisin oikeasti onko tuo mies ihan oikea sinulle ja tosissaan kanssasi. 

Mutta joulumatka jonnekin kuulostaa kivalle! 

Tiedän erään pariskunnan, joka vietti joulut erillään siihen asti, kun tuli lapsia. Eikä heillä sen asian suhteen ollut ongelmaa.

Vierailija
169/170 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olisin tyytyväinen, jos voisin viettää joulun yksin.

Vierailija
170/170 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi anoppi ei tykkää sinusta? Mitä oot sille tehny?

En mitään, anoppi vaan ajattelee että poikansa ansaitsee paremman ja laadukkaamman naisen eikä hän ole ikinä pitänyt minusta. Mitään draamaa ei ole varsinaisesti, hän vaan naljaili ja ilkeili aiemmin siihen malliin että valitsin itse vähin äänin olla menemättä miehen mukaan. Nykyään anoppi iloitsee ääneen että saa viettää laatuaikaa lastensa kanssa. Ap

Miehesi taitaa ajatella samoin, kun noin sinulle tekee. Oma mieheni olisi laittanut äitinsä ruotuun. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi