Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyminen ja seksi pettämisen jälkeen

Vierailija
23.11.2025 |

Tilanne on se, että miehellä oli pitkä sivusuhde, josta jäi kiinni ja se on nyt ohi.  Menin tästä ihan palasiksi ja asiaa on käyty paljon läpi. Meillä on ollut kuitenkin hyvä suhde ja sitä haluttais jatkaa.

Tässä mennyt nyt joitakin viikkoja, mutta tämä asia edelleen hallitsee mun ajatuksia suurimman osan päivää. Raskasta on! Etenkin seksuaalinen puoli on vaikea, koska epäsuorasti olen saanut kuulla, että seksi ollut parempaa toisen kanssa. Tämä toinen ollut estottomampi ja kiihko suurempaa. No, me oltu tosi pitkään yhdessä, joten suoraan ei pitäis varmaan verrata.

Auttaisko tähän joku pari- tai seksuaaliterapia vai mikä ihme? Haluan oikeasti päästä eteenpäin, mutta tämä pääjumi estää sen. En tiedä miten voisin nyt rentoutua seksissä ja luottaa siihen, että riitän? Tunne on aivan hirveä. Pelkään että toinen tehnyt kaiken paremmin.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kosto on tehdä sit seksistä parempaa. Ratsastat päällä niin et seinät kaatuu!! Tai jotain..

Vierailija
2/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petetyksi tulemisesta pääse koskaan yli. Se kummittelee aina suhteessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on avannut suhteenne. Hanki itsellesi parempi rakastaja sinäkin. Suhdetta voitte toki jatkaa, nyt vain avoimuuden ja molemminpuolisen rehellisyyden pohjalta.

Vierailija
4/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Näin tein itse ja toimi. 

Vierailija
5/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuosta aidosti voi jatkaa jos se pohja on mennyt. Huijaat vaan itseäsi. Todella kusipäistä myös mieheltäsi edes verrata ääneen. Jos hän olisi yhtään tunneälykäs hän olisi kertonut kuinka seksi toisen kanssa sai kaipaamaan sinua enemmän. Ei kykene rakastamaan aidosti ja kannattaa jatkaa elämää ilman häntä niin löydät nopeammin paremman. Valitettavasti. Hyvin hyvin harva suhde alkaa toimia tuon jälkeen. 

Ja hei KAKSI VIIKKOA on tosi lyhyt aika. Olet ihan haavoilla vielä.

Vierailija
6/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa ja vaikka pariterapiaa voisi kokeilla. Kostaminen ei suhdetta saa toimimaan, se ajaa teitä vain kauemmas toisistanne.

Vierailija
7/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole pikkupettämisestä vaan pitkään jatkunut sivusuhde. Täysin tietoisesti tehty ja suunniteltu. 

Hän on rikkonut suhteenne. Luottamus on kivijalka ja se on ikuisesti mennyttä. Valitettavasti. 

Tuosta ei pääse yli, vaikka antaa anteeksi se, että et riittänyt jäytää ikuisesti mielessä. Ja et ikinä voi enää 100% luottaa. Epäily jää. 

Vierailija
8/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
9/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
10/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko oikeasti tuhlata aikaasi (miten pitkään: jopa vuosia?) terapiassa jankaten siitä, miten miehesi haluaa enemmän seksiä toisen kanssa? 

Vierailija
11/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla tulee olemaan yhtä paska fiilis vielä kahdenkin vuoden jälkeen. Ellei paskempi fiilis kuin nyt 2 viikon jälkeen, sillä silloin tajuat, että paskassa fiiliksessä olet tarponut jo kaksi vuotta eikä loppua näy.

Joskus on niin, että tietyistä asioista ei pääse yli eikä suhde ikinä enää ole se sama. Tietyt teot hajottavat suhteen, eikä se ikinä enää palaudu ennalleen.

Teillä miehen pitkä sivusuhde on nyt sellainen asia, että teidän suhde ja sun olotila ei ikinä enää muutu entiselleen.

Harkitse vakavasti eroa.

Vierailija
12/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kynnysmattovibat aloittajasta. Ihan peräti kaksi viikkoa kulunut ja jo pitäisi olla seksiinkin valmis.

Vierailija
13/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pientähän tuo oli. Ihan normia ja eteenpäin vaan.

Vierailija
14/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei petetyksi tulemisesta pääse koskaan yli. Se kummittelee aina suhteessa. 

Tämä. Eikä seksikään valitettavasti palaudu entiselle tasolle, koska naiselle luottamuksella on niin suuri rooli siinäkin, että uskaltaa antautua ja vapautua seksuaalisesti. Ihan syystäkin on tuollainen puolustusmekanismi olemassa.

Itse erosin exästä, joka petti. En pystynyt enää näkemään häntä hyvänä ja reiluna ihmisenä, jollaisena olin häntä pitänyt. Tuli tunne, että en tunne koko ihmistä ja se mies johon olin aikoinaan rakastunut, oli kadonnut, eikä sitä saanut takaisin. Muuttui siis silmissäni ihan eri ihmiseksi. Yritin hetken hänen vuokseen, mutta eihän siitä mitään tullut. Jotain meni rikki.

Vierailija
15/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo suhde ollut siinä. Lähdet Uusia seikkailuja kohti. Ties vaikka tiellesi osuisi oikeasti intohimoista ja tyydyttävää seksiä. Nyt se tuskin on kummoista ollut. 

Et nyt tuollaista tunteetonta sekopäätä ala enää seksissä palvelemaan ja miellyttämään. Hommatkoon por no maneereihinsa tyydyttäjän jatkossa muualta. 

Vierailija
16/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kynnysmattovibat aloittajasta. Ihan peräti kaksi viikkoa kulunut ja jo pitäisi olla seksiinkin valmis.

Puhui joistakin viikoista. Mulle se on enemmän kuin kaksi.

Mutta totta. Lyhyt aika silti. Kynnysmatoksi en silti sanoisi, olet ilkeä. 

Vierailija
17/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä riitä kun mies pettänyt jo. Ero heti. Ansaitset parempaa.

Vierailija
18/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaaliterapeutteja taitaa olla ihan kahjojakin. 

Jos sellaiselle menette, niin mene ensin yksin, jotta tiedät, millainen hän on. 

Vierailija
19/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. 

Vierailija
20/120 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä seksikään valitettavasti palaudu entiselle tasolle, koska naiselle luottamuksella on niin suuri rooli siinäkin, että uskaltaa antautua ja vapautua seksuaalisesti. Ihan syystäkin on tuollainen puolustusmekanismi olemassa.

Itse erosin exästä, joka petti. En pystynyt enää näkemään häntä hyvänä ja reiluna ihmisenä, jollaisena olin häntä pitänyt. Tuli tunne, että en tunne koko ihmistä ja se mies johon olin aikoinaan rakastunut, oli kadonnut, eikä sitä saanut takaisin. Muuttui siis silmissäni ihan eri ihmiseksi. Yritin hetken hänen vuokseen, mutta eihän siitä mitään tullut. Jotain meni rikki.

Tämä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä