Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on adhd ja olen aina tuntenut, että lähes kaikki ihmiset inhoavat minua

Vierailija
23.11.2025 |

Olen kiltti, ystävällinen ja diplomaattinen. Tunnen, että jopa oma lapsuuden perheeni inhoaa minua. Tämä vaivaa ihan kauheasti ja koen usein suurta toivottomuutta ja mietin itsemurhaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee itsemurhaa <3

En tarkoita tätä pahalla, mutta puhutko tauotta? Itse koen tämän raskaana monissa adhd-ihmisissä. Tai miten ajattelet, että adhd liittyy siihen, että ihmiset eivät pitäisi sinusta?

Vierailija
2/5 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee itsemurhaa <3

En tarkoita tätä pahalla, mutta puhutko tauotta? Itse koen tämän raskaana monissa adhd-ihmisissä. Tai miten ajattelet, että adhd liittyy siihen, että ihmiset eivät pitäisi sinusta?

No en oikeastaan, olen aika hiljainen.. no en osaa sanoa, ehkå minulla voisi olla myös asperger tms. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain tomppeli, Alluseni. 

Vierailija
4/5 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue RSD:sta. Rejection sensitivity

Vierailija
5/5 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki ihmiset inhoavat toisia ihmisiä, kun heitä kuuntelee. Vain toisten raha ja vaikutusvalta saavat heidät peittämään inhonsa, koska uskovat sillä päsevänsä heidän vaikutuspiiriinsä, ja saavuttavansa siten etuisuuksia. Jos liehakointi ei ole oma asenne, kannattaa arvostaa itseään, välittämättä muista. Katsoessa uutisista vaikutusvaltaisten tapaamisia olen miulummin inhottu, kuin osallistun niihin vilpillisiin ystävyystapahtumiin, jotka seuraavassa hetkessä on muuttunut vihaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme