Kun mietit, olenko oikeasti tällainen?
Millainen? Olen juuri hyvä näin ja teissä muissa on vikaa.
Herätkää ihmiset.
Kommentit (15)
Ystävät tuntevat sut parhaiten, ihan oikeassa tosielämässä. Täällä vain trollit yrittävät saada harhautettua omiin ongelmiinsa.
Haluutteko tietää mistä tietää kuka sä oikeesti oot?
Sä olet se mitä sä ajattelet ja teet sillon kun kukaan muu ei ole katsomassa. Melkein meinaa päästä itku kun netissä näkee aina vihapuhujan selittelevän että "en mä oikeasti ole tälläinen, oikeassa elämässä", siinä on mennyt trollilla ajatusmaailmat sekasin, koska oikea elämä on nimenomaan se mitä sä teet yksin hiljaisuudessa, ei se mitä sä teet kun kaikki kattoo. 😅😅😅
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on hyviä pysyviä ystäviä ja hyvä tukiverkosto oot ihan hyvä noin.
Jos taas ihmiset karttaa sua, jotain on vialla.
Vain teennäisillä ja epäaidoilla ihmisillä on paljon tuollaisia niinkutsuttuja ystäviä ja verkostoja. Paremmuus aiheuttaa kateutta ja saa ihmiset karttamaan tai olemaan tekemisissä vain hyötytarkoituksessa.
Hyväksikäyttöringin pyörittäjät luulevat harhoissaan voivansa sanella, mitä muille voi tehdä ja ketkä ovat ongelmakansalaisia joita saa häiritä. Huoh, tulee menettämään viimeisetkin maineensa rippeet.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet se mitä sä ajattelet ja teet sillon kun kukaan muu ei ole katsomassa. Melkein meinaa päästä itku kun netissä näkee aina vihapuhujan selittelevän että "en mä oikeasti ole tälläinen, oikeassa elämässä", siinä on mennyt trollilla ajatusmaailmat sekasin, koska oikea elämä on nimenomaan se mitä sä teet yksin hiljaisuudessa, ei se mitä sä teet kun kaikki kattoo. 😅😅😅
TÄMÄ!
Ajatukset vaikuttavat merkittävästi tunteisiimme, kehon tuntemuksiin ja käyttäytymiseemme. I
lkeät, pahansuovat ajatukset = ilkeä pahansuopa ihminen.
En ole itseäni kohtaan esittämäni. Itsesyytökset, kriitikki ja arvostelu ovat melkein tehneet minusta hullun tai riistäneet minulta hengen
Tiedän liian hyvin, ettei oke kenenkään.muun vika, että olen pituusrajoitteinen, kaljuuntunut mies, joka saa tehdä töitä, ettei oma yksineläminen etene ja johda yksinäiseä elämiseksi. Tai, että hyvästä koulutuksesta huolimatta saisin vielä, joskus vakaamnan työsuhteen; tai edes jatkoa "taas" sitten kun tämänhetkinen pätkäni päättyy
Se, että alan syyttämään muita elämäntilanteestani tai siitä mihin en ole yltänyt ja tai kuinka xxx tekee vääriä valintoja ja päätöksiä, eikä tajua tai halua valita minua tai niin kuin minä valitsisin. Ja tai rääpisin hänen ulkoistaolemustaan ovat vain satunnainen joukko esimerkkejä toimista, jolla varmasti kaivaisin vain maata omien jalkojeni alta.
Olenkin yrittänyt opetella tekemään valintoja ja päätöksiä, joista itse nautin ja iloitsen. En jaksa enää juurikaan käyttää aikaani sen märehtimiseen, että joku haluaisi jakaa elonsa kanssani ja hyväksyisi minut sellaisena kuin olen.
Kuitenkin haluan vielä junelmoida ja haaveilla, koska uskon, että jos vain synkistelen ja säälin ja arvostelen itseäni, vajoten lopulta katkeruuteen.
Siksi haluan yrittää ajatella, että joskus elkei kaikki, niin vielä moni asia on elämässäni toisin, toivoakseni paremmin vaikka hulluminkin varmasti voisi olla. On pelottavan helppoa käpertyä vain irseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ!
Ajatukset vaikuttavat merkittävästi tunteisiimme, kehon tuntemuksiin ja käyttäytymiseemme. I
lkeät, pahansuovat ajatukset = ilkeä pahansuopa ihminen.
Narsistikin voi kirjoittaa tällaisen kommentin mitä sinä kirjoitat, jotta olosuhteiden uhri nolostuisi omista ajatuksistaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole itseäni kohtaan esittämäni. Itsesyytökset, kriitikki ja arvostelu ovat melkein tehneet minusta hullun tai riistäneet minulta hengen
Tiedän liian hyvin, ettei oke kenenkään.muun vika, että olen pituusrajoitteinen, kaljuuntunut mies, joka saa tehdä töitä, ettei oma yksineläminen etene ja johda yksinäiseä elämiseksi. Tai, että hyvästä koulutuksesta huolimatta saisin vielä, joskus vakaamnan työsuhteen; tai edes jatkoa "taas" sitten kun tämänhetkinen pätkäni päättyy
Se, että alan syyttämään muita elämäntilanteestani tai siitä mihin en ole yltänyt ja tai kuinka xxx tekee vääriä valintoja ja päätöksiä, eikä tajua tai halua valita minua tai niin kuin minä valitsisin. Ja tai rääpisin hänen ulkoistaolemustaan ovat vain satunnainen joukko esimerkkejä toimista, jolla varmasti kaivaisin vain maata omien jalkojeni alta.
Olenkin yrittänyt opetella tekemään valintoja ja päätöksiä, joista itse nautin ja
Sulla on hieno asenne. Toivottavasti asiat kääntyvät parhain päin!
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäyttöringin pyörittäjät
.... Mikä semmonen on?
luulevat harhoissaan voivansa sanella, mitä muille voi tehdä ja ketkä ovat
ongelmakansalaisia
.... Mitä tai keitä nämä ovat?
joita saa häiritä. Huoh, tulee menettämään viimeisetkin maineensa rippeet.
.... Vastauksia, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Ystävät tuntevat sut parhaiten, ihan oikeassa tosielämässä. Täällä vain trollit yrittävät saada harhautettua omiin ongelmiinsa.
Ahaa. Eli 500 000 yksinäisestä suomalaisesta yksinäisyys on heidän oma vikansa. Hyvä tietää. Kannattaa pysyä heistä kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. Eli 500 000 yksinäisestä suomalaisesta yksinäisyys on heidän oma vikansa. Hyvä tietää. Kannattaa pysyä heistä kaukana.
Oma valinta tai ei, mitä väliä? Ei se muuta mitään.
Kiitos kauniista ja rohkaisevista sanoistasi. On ilahduttavaa kuulla, ettei aseneessani olisi mitään erityistä vikaa.
Itse tiedostan asenteeni olevan "vähän" itseriittoinen mutta tietysti uskotellen, että hyvästä tai hyvistä syistä. Uskon siihen, että, jos haluaa muutosta, niin parasta on yrittää ensin "muuttaa" itseä.
Jos en edes hieman kykenisi arvostamaan itseäni ja omia valintojani ja päätöksiäni jne, niin miten ihmeessä voisin odottaa sellaista, keneltäkään muulta.
Anteeksi tulipa "taas" aikamoinen minä, minä, mi...postaus mutts sentään vähän lyhyempi kuin ed.vuodatukseni.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kauniista ja rohkaisevista sanoistasi. On ilahduttavaa kuulla, ettei aseneessani olisi mitään erityistä vikaa.
Itse tiedostan asenteeni olevan "vähän" itseriittoinen mutta tietysti uskotellen, että hyvästä tai hyvistä syistä. Uskon siihen, että, jos haluaa muutosta, niin parasta on yrittää ensin "muuttaa" itseä.
Jos en edes hieman kykenisi arvostamaan itseäni ja omia valintojani ja päätöksiäni jne, niin miten ihmeessä voisin odottaa sellaista, keneltäkään muulta.
Anteeksi tulipa "taas" aikamoinen minä, minä, mi...postaus mutts sentään vähän lyhyempi kuin ed.vuodatukseni.
Sinä tuskin itseäsi arvostat kun koet tarpeelliseksi tänne tällaista selitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tuskin itseäsi arvostat kun koet tarpeelliseksi tänne tällaista selitellä.
Olet osittain oikeassa. Itsearvotuksessani on ja on ollut vikaa vuosia mutta olen yrittänyt viime aikoina tietoisesti tehdä jotain silke, että boisin arvostaa itseäni sellaisena kuin olen.
Ei helppo prosessi, koska on useampi syy, mikä on aiheuttanut sen, että minun ei ole, eikänole ollut vuosiin helppoa arvostaa itseäni.
Kuten edellä taisin jo mainita motivaatiota muutokseen ((=i, että kykenen arvistamaan itseäni tulevaisuudessa) saan siitä oivalluksestani, että minun ellei turha niin ainakin hyvin vaikea saada osakseni kenenkään muun arvostusta, -mitä tuo arvostus nyt sitten ikinä tarkoittaakin,- ellen itse lainkaan arvostaisi tseäni/ omia valintojani ja päätöksiäni.
Jos sulla on hyviä pysyviä ystäviä ja hyvä tukiverkosto oot ihan hyvä noin.
Jos taas ihmiset karttaa sua, jotain on vialla.