Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen heteromies haluaa kauniin naisen, jotta häntä voisi esitellä kaikille

Vierailija
23.11.2025 |

Miehet eivät halua sitä myöntää, mutta oikeasti he haaveilevat kauniista naisesta juuri sen vuoksi, että sellaisen kanssa näyttäytyminen nostaa miehen omaa statusta. Siis heidän mielestään.

Exäni oli ihan häikäisevän kaunis. Sisältä hän oli mätä, mutta nautin kyllä suuresti olla hänen kanssaan kaikkialla, kun sai näyttää kaikille millaisen kaunottaren olen saanut. Itse olen ihan tavallinen mies, enkä yleensä ole mitään superkuumia naisia houkuttanut.

Nykyinen vaimoni on tosi kiva ja hyvä kumppani, toisin kuin tuo kaunis exäni. Vähän kyllä syvällä sisimmälläni harmittelen, että vaimollani ei ole yhtään samaa vau-efektiä muihin ihmisiin, kun olen hänen kanssaan jossain.

Luulen, että naisilla ei ole ihan samaa ilmiötä. Naiset ovat fiksumpia tällaisissa asioissa, eivätkä hae oman statuksen korottamista kumppaninsa ulkonäön kautta.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo parkasi. Näytäpä tämä teksti hänelle. 

Vierailija
2/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kohta kaksi eksää ja ihan syystä. Pysyttele yksin loppuelämäsi, kiitos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vaimo saa olla ap:stä ylpeä edes jossain asiassa.

Vierailija
4/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Kuinka moni nainen vain haluaa olla näyttelyesine. Olen kokenut tämän ja se tuntuu aivan kamalalta ja oli yksi syy miksi muutaman miehen olen jättänyt. Että tämä on tiedossa, mutta onneksi ei kaikki ole kuitenkaan pelkästään tuon takia, vaan minun nykyinen mies kyllä rakastaa minun sisintäkin. 

Vierailija
5/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole naisista ja miehistä vaan sinun pinnallisuudestasi ja kyvyttömyydestäsi aitoon rakkauteen.

Vierailija
6/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin. Me välttelememe rumien ja köyhien miesten seurassa liikkumista. Jaloa tuolta kauniilta vaimoltasi näyttäytyä tavis-seurassasi. 

Vierailija
7/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Kuinka moni nainen vain haluaa olla näyttelyesine. Olen kokenut tämän ja se tuntuu aivan kamalalta ja oli yksi syy miksi muutaman miehen olen jättänyt. Että tämä on tiedossa, mutta onneksi ei kaikki ole kuitenkaan pelkästään tuon takia, vaan minun nykyinen mies kyllä rakastaa minun sisintäkin. 

Jep. Alat tapailla miestä, mutta tmää ei halua viettää sinun kanssa kahden keskistä aikaa vaan raanata sinua sukulaisillaan, kavereillaan, esitellä trophynään. Surullista. Mies on yksin lasten kanssa nyt.

Vierailija
8/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoijilla menee Ap:n pointti ohi. Eihän hän sanonut mitään, että tämä on hieno juttu, vaan paljasti vain, mitä melkein kaikki miehet ajattelevat.

Vierailija
9/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on, mutta lisäksi kauniin naisen etu on se, että sen sisälle on mukava spruitsauttaa.

Vierailija
10/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paha mieli mukavalta kuulostavan vaimosi puolesta. Hän taitaisi ansaita sinua fiksumman miehen. Toivottavasti tajuaa sen jossain vaiheessa.

Vierailija
11/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Me välttelememe rumien ja köyhien miesten seurassa liikkumista. Jaloa tuolta kauniilta vaimoltasi näyttäytyä tavis-seurassasi. 

"Jaloa tuolta kauniilta vaimoltasi näyttäytyä tavis-seurassasi."

Et osaa lukea? Ap:n exä oli se kaunis, ei nykyinen vaimo.

Vierailija
12/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ruma kotona ja kauniin kanssa ulos.

Vierailija
13/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoijilla menee Ap:n pointti ohi. Eihän hän sanonut mitään, että tämä on hieno juttu, vaan paljasti vain, mitä melkein kaikki miehet ajattelevat.

Jaa. Jos noin on, niin sinkkuus on naiselle totisesti fiksu valinta.

Vierailija
14/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa tekevät kuule naisetkin. Aivan sama millainen piereskelevä mätisäkki nainen on, niin kyllä se teputtaisi mielellään pitkän ja komean miehen rinnalla, jolla on lerssi kuin hevosella ja leukaperät leveät kuin leikkuupuimurin leikkuupöytä.

Vierailija
15/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa tekevät kuule naisetkin. Aivan sama millainen piereskelevä mätisäkki nainen on, niin kyllä se teputtaisi mielellään pitkän ja komean miehen rinnalla, jolla on lerssi kuin hevosella ja leukaperät leveät kuin leikkuupuimurin leikkuupöytä.

Kuulostat mieheltä. Jos näin on, haluaisin kuulla naisen myöntävän sen. Sitä paitsi ei sitä miehen lerssiä voi oikein kenellekään muulle esitellä. Korkeintaan siitä voi kertoa kavereilleen.

Vierailija
16/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenkasvuisen miehenpuolikkaan horinoita. Ehkä ap kasvaessaan vielä muutaman vuoden järkiintyy, ehkä ei.

Vierailija
17/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet kuvottava mutta sanoit tai kirjoitit mitä miehet ajattelee. Jokainen haluaa sen instabeiben ja mieluiten mahdollisimman nuoren. Koska sellainen käsipuolessa saisi nauttia muiden miesten kateudesta ja kuten ap kirjoitti, miehen oma status nousisi kohisten.

Ei tämä meille naisille mikään uusi asia ole. Kyllä meillä on tiedossa että valtaosa miehistä ajattelee elimellään ja ulkonäkö on jos ei ainoa niin ainakin tärkein tekijä parisuhdetta etsiessä. Yleensä se on se ainoa kriteeri.

Vierailija
18/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo joka uppoaa naisiin ku kuuma veitsi voihin. Bravo.

Vierailija
19/19 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös miehiä, jotka iskevät itselleen instababyn ja sitten kieltävät käyttämästä rahaa ja aikaa ulkonäköön. Miksi ei voi olla tyytyväinen toiseen sellaisena kun hän on? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän