Olisipa Suomessa edes yksi lesbobaari/klubi
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan rajaisi asiakaskuntaa noin rankasti. Normaali baareillakin tekee tiukkaa pysyä pystyssä.
Eikö meille saisi olla miehetöntä tilaa? "Perus" homobaareissa ja -klubeissa jos käy, niin on enemmänkin sääntö kuin poikkeus että joku mies yrittää tunkeutua seuraan väkisin. ap
Vierailija kirjoitti:
Samaa pohtinut, kun etsín kimppaseuraa
M46
Nyt ei puhuttu teistä. Mene pois, pervo. ap
Vierailija kirjoitti:
Voisin tulla katsomaan vierestä
Ihan niin kuin muka pääsisit edes tarpeeksi lähelle. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Olen eri mutta totean että mene johonkin sateenkaaripalstaan, eiköhän niitä löydy . Ole valmis että yleisellä palstalla, kuten tämä, tulee myös negatiivisiä kommentteja. Alkaa moni olla kurkkua myöten täynnä näitä sateenkaarityrkytyksiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kahvila?
Kahvilakin olisi ihana! ap
Ai vähän samanlainen konsepti kuin kissakahvila? Lesboja pääsee katselemaan tuonne?
No siis mikä vika on tavallisissa homo/lesbobaareissa? Se, että siellä käy myös homoja? Itse kävin kerran herculeksessa ja siellä oli ihan hauska meno, vaikka olenkin hetero. Sai tanssia rauhassa ilman että kukaan tuli iskemään. Ja musta paistaa varmaan kauas, että en ole lesbo, joten ihan rauhassa sain tanssia. Hauska meno oli kyllä. DTM meni konkkaan kun ei ollut tarpeeks asiakkaita. Niin miksi olis erikseen lesbobaari. Joku kolmaskin vähemmistöjen baari on, mutta en nyt muista nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että edes yksittäiset naistenillat olisi kannattavia järjestää. Priden naistenbileiden liput myydään aina hetkessä loppuun ja oven taakse tulee useita kymmeniä kyselemään ekstralippuja.
Ja kuulemma sinnekin tulee myös naisiksi identifioituvia naisia, eli biologisia miehiä. En itse siis tiedä, mutta olen kuullut asiasta ja lesbojahan tämä luonnollisesti tympii kun he haluavat nimenomaan tutustua naisiin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
Olen eri mutta totean että mene johonkin sateenkaaripalstaan, eiköhän niitä löydy . Ole valmis että yleisellä palstalla, kuten tämä, tulee myös negatiivisiä kommentteja. Alkaa moni olla kurkkua myöten täynnä näitä sateenkaarityrkytyksiä!
Eipä nyt tehnyt mieli etsiä varta vasten jotain suomalaista sateenkaaripalstaa. Saan kyllä huomauttaa, jos joku mies on pervo. Ja missä tyrkytin mitään? Ihan oma vika jos klikkasit tätä keskustelua ja vedit siitä herneen nenään. Ei ole minun ongelmani. ap
Vierailija kirjoitti:
No siis mikä vika on tavallisissa homo/lesbobaareissa? Se, että siellä käy myös homoja? Itse kävin kerran herculeksessa ja siellä oli ihan hauska meno, vaikka olenkin hetero. Sai tanssia rauhassa ilman että kukaan tuli iskemään. Ja musta paistaa varmaan kauas, että en ole lesbo, joten ihan rauhassa sain tanssia. Hauska meno oli kyllä. DTM meni konkkaan kun ei ollut tarpeeks asiakkaita. Niin miksi olis erikseen lesbobaari. Joku kolmaskin vähemmistöjen baari on, mutta en nyt muista nimeä
Olis ihan kiva tarkemmin tietää millä sinut erottaa lesboista. Pälyilet koko ajan miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä kahvila?
Kahvilakin olisi ihana! ap
Ai vähän samanlainen konsepti kuin kissakahvila? Lesboja pääsee katselemaan tuonne?
Menisi ruokahalu 🤢
Vierailija kirjoitti:
No siis mikä vika on tavallisissa homo/lesbobaareissa? Se, että siellä käy myös homoja? Itse kävin kerran herculeksessa ja siellä oli ihan hauska meno, vaikka olenkin hetero. Sai tanssia rauhassa ilman että kukaan tuli iskemään. Ja musta paistaa varmaan kauas, että en ole lesbo, joten ihan rauhassa sain tanssia. Hauska meno oli kyllä. DTM meni konkkaan kun ei ollut tarpeeks asiakkaita. Niin miksi olis erikseen lesbobaari. Joku kolmaskin vähemmistöjen baari on, mutta en nyt muista nimeä.
Kaarlenkadulla oli vuosia Nalle Pub, en tiedä onko enää, se oli lesbojen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis mikä vika on tavallisissa homo/lesbobaareissa? Se, että siellä käy myös homoja? Itse kävin kerran herculeksessa ja siellä oli ihan hauska meno, vaikka olenkin hetero. Sai tanssia rauhassa ilman että kukaan tuli iskemään. Ja musta paistaa varmaan kauas, että en ole lesbo, joten ihan rauhassa sain tanssia. Hauska meno oli kyllä. DTM meni konkkaan kun ei ollut tarpeeks asiakkaita. Niin miksi olis erikseen lesbobaari. Joku kolmaskin vähemmistöjen baari on, mutta en nyt muista nimeä
Olis ihan kiva tarkemmin tietää millä sinut erottaa lesboista. Pälyilet koko ajan miehiä?
Naisista tykkäävät naiset luokitellaan lesboiksi, ei liity suoraan seksiin
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana on se, että sinne pääsevät heterotkin. Ja jotkut niistä heteromiehistä, kuten mainitsin jo aikaisemmassa viestissä, eivät jätä lesboja rauhaan. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaarlenkadulla oli vuosia Nalle Pub, en tiedä onko enää, se oli lesbojen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Miten heterous paistaa läpi kauas asti? Jos viittaat ulkonäköön, niin on kyllä supernaisellisia lesboja, mutta oletat heidän olevan heteroita.
Vierailija kirjoitti:
Mannerheimintiellä on LETTULA niminen lesbobaari.
Totta. Sitten on Tuo SILLI niminen lesbobaari myöskin, Aleksanterinkadulla.
Minäkin kaipaisin naisteniltoja, jossa voisi tutustua toisiin vapaisiin naisiin. Itse olen 40 v. En oikein välitä baareista, mutta vaikka kahvila, lukupiiri tai joku lenkkiryhmä tms. On täällä joskus ollut jotain sateenkaaritoimintaa, mutta kaikki oli bi-naisia, jotka on naimisissa miehen kanssa... Biseksuaalisuus on ok, mutta itse en ainakaan seuranhaun kannalta oikein kuulunut joukkoon. :D