Onko totta että kiinnostavimmat miehet ovat ne juuri eroamassa olevat koska löytävät heti uuden ja poistuvat Tinderistä?
Kommentit (34)
Tai sitten ihmiset tietää mitä haluaa ja jos olet kerran kelvannut parisuhteeseen, kelpaat todennäköisesti uudelleen. Mä ajattelen päinvastoin, en halua toisen pilalle kouluttamaa, mutta monille se on etu.
Itse erosin vähän alle 40 vuotiaana reilu viisi vuotta sitten. Nopeasti löytyi kyllä uusi nainen. OK-seudulla riittää hyvä koulutus ja työ, niin nainen löytyy hetkessä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tutut akateemiset, hyvässä työssä, sosiaalisesti taitavat, varakkaat 45+ miehet ehti olla sinkkuja vain viikkoja ennen pariutumista joten pitänee paikkansa että kiire on naisilla oltava! Toki muutama lyhyempi suhde ennenkuin pidempi löytyi. Mutta kukaan ei roikkunut edes kuukausia missään vaiheessa Tinderissä.
Olen tuollainen. Suomessa saan kyllä olla ihan rauhassa naisilta.
Ulkomailla on sittem täysin eri juttu.
Totuushan on ettei minunlainen mies kiinnosta suomalaisia naisia. Narkkijuoppo, väkivaltainen tai ulkkari sen pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Itse erosin vähän alle 40 vuotiaana reilu viisi vuotta sitten. Nopeasti löytyi kyllä uusi nainen. OK-seudulla riittää hyvä koulutus ja työ, niin nainen löytyy hetkessä.
Jep. Jostain syystä miehet ei nykyään kuitenkaan viitsi kouluttautua, ja sitten valittavat kun naiset eivät kiinnostu.
Joo... Mun mies suunnitteli eroa ja oli uusi nainenkin jo katsottuna. Salassa tietysti.
Voihan se olla, että miehet poistuvat Tinderistä jäätyään kiinni vaimoilleen.
40 - 55 vuotias mies jolla koulutusta, hyvä työpaikka, omaisuutta, normaalinnäköinen löytää naisen todella nopeasti
Miehenä olen jäävi sanomaan mutta en usko, että olsivat. - Joku voi perustellusti sanoa, että ajattelen tällä kohtaa vain omia mahdollsiuuksiani löytää kumppani, omalla kohdallani naisen. No tässä kohtaa ovat varmasti, ainkin osin oikeassa. Mutta, jos ajattelsin vastaavan naisen kohdalta, että hän olsi kiinnostavimmillaan juuri erottuaan tai eroamassa, niin ainakin itselleni tulisi tunne, että joutuisin tai pääsisin hänelle mahd- vain laastariksi. - Mutta olsiko tilanne miesten kohdalle jotenkin toinen? - Miksi olisi?
Toisaalta asiaa tukisi se, miten uysein täälläkin kohtaa väitteitä siitä, miten miesten arvoa yleisesti nostaa se, että tiedetään tai ainakin uskotaan miehen olleen parisuhteessa tai mahd. useammasskin parisuhteessa tai ainakin omaavan useita seksikumppaneita. - Kun taas vastaava/t kokemusket naisella koetaan niin., että ne alentavat ja vähentävät naieen kiinnsotavuuta parisuhde mielessä. - Onko siiten niin, että me miehet tai moni meistä miehsitä ei kestä vertailua, että näin on vai mistä johtuu?
Vaikuttaa myös sille, että monelle miehelle pahin pelko on, että joutuisi elämään vastentahtoisesti ilman seksiä, jolloin osa miehistä on usein jo ennen kumppansitaan eroamsita vöhintään aloittanut uuden kumppanin metsästämisen ja hakemisen ellei ole jo löytänytkin - Samaan aikaan kun osa miehistö ihmettlee, mikseivät löydä ja kohtaa sitä vaan elävät päivästä toieen kuuukausista vuosiin sinkkuna.
Kukaan ei tuollaista pettävää h*oramiestä halua.
Itse en ainakaan tapaile yhtään miestä, joka ei ole selkeästi sinkku ja eronnut siis. Tuollaisia takuulla riittää, jotka ovat ns juuri eroamassa,
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tutut akateemiset, hyvässä työssä, sosiaalisesti taitavat, varakkaat 45+ miehet ehti olla sinkkuja vain viikkoja ennen pariutumista joten pitänee paikkansa että kiire on naisilla oltava! Toki muutama lyhyempi suhde ennenkuin pidempi löytyi. Mutta kukaan ei roikkunut edes kuukausia missään vaiheessa Tinderissä.
Eli onko niin, että heillä ei itsellään ole mitään preferenssejä tai ei ainakaan kovin kummoisia, jos kerran suunnilleen ensimmäinen ja nopein nainen "saa" tällaisen miehen napattua itselleen? En keksi miten muuten onnistuisi noin itsestään selvästi tuollainen "läpsystä vaihto" -tyyppinen tilanne. Usein ihmiset haluavat eron jälkeen olla itsekseen tai esim. käsitellä eroon liittyviä tuntemuksia - onko siis niin, että mainitut miehet eivät koskaan tee niin, vai eikö heillä muuten vain ole omaa tahtoa, eli ovat saatavilla heti, jos joku haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja sulle itsellesi riittää se, että toinen on nainen - mitään erityisempää et kumppanilta toivo, niinkö?
Todellisuudessa eroaminen köyhdyttää sekä miehen että naisen. Vain aniharva eronnut on ns. varakas.
Miehet ikään ja ulkonäköön katsomatta tuntuvat haluavan seksiä jo ekoilla treffeillä. Aika epätoivoista. No, siinä tapauksessa otan sen nuoren ja treenatun.
Joku uskovainen mies tokaisi tai lainasi tällä palstalla joskus täälllä minusta paljon sanovan aforismia, joka meni suunnilleen seuraavasti; Erotessaan mies on löytänyt uuden naisen. - Erotessaan nanen on löytänyt itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sulle itsellesi riittää se, että toinen on nainen - mitään erityisempää et kumppanilta toivo, niinkö?
Hyvä luonne ja liikunnallisuus riittää kakkoskierroksella.
No se juuri eronnut mies on kaikista huonoin parisuhdetta ajatellen naiselle! Juuri eronnut mies ei halua muuta kuin kevy**ttä kivaa tai laastari*suhteen. Sitten vasta parin vuoden päästä mies on valmis oikeasti pariutumaan ellei koskaan.,
Onneksi olen naimisissa. Sillä eronnutta en huolisi. Jos yksi nainen on jo jättänyt, niin en kenenkään jämiä huolisi.