Olisipa Suomessa edes yksi lesbobaari/klubi
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sodoma ja Gomorra. Lesbous kuten homouskin on Saatanan eksytys!
No voi voi. Harmi että en usko noihin juttuihin. ap
Kannattaisi uskoa, Ap. Sillä Raamattu on Jumalan Sana, ja kaikki joutuvat aikojen lopussa viimeiselle tuomiolle.
Jumala on määrännyt ihmisen seksuaalusuuden toteutettavaksi vain ja ainoastaan avioliitossa ( mies ja nainen), kaikki muut tulisivat elää selibaatissa, siis myös naimattomat heterot.
En edelleenkään ole kristitty tai edes mitenkään uskonnollinen, sinun sääntösi eivät kosketa minua tai minun elämääni. ap
Haluaisin sinulle pelkkää hyvää , ja sen vuoksi kirjoitan. Kaikki joutuvat viimeiselle tuomiolle, aivan jokainen ihminen. Haluaisin kannustaa sinua etsimään Jumalaa, pyydä että Hän todistaisi sinulle että Hän on olemassa, ja kuka Hän on. Et voi menettää mitään, mutta saatat yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi uskoa, Ap. Sillä Raamattu on Jumalan Sana, ja kaikki joutuvat aikojen lopussa viimeiselle tuomiolle.
Jumala on määrännyt ihmisen seksuaalusuuden toteutettavaksi vain ja ainoastaan avioliitossa ( mies ja nainen), kaikki muut tulisivat elää selibaatissa, siis myös naimattomat heterot.
Perkele minä muuten vielä joskus toteutan sen lesbobaarin johonkin teboilille ja siellä tulee olemaan ihan jumalaton meno säättana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ole kristitty tai edes mitenkään uskonnollinen, sinun sääntösi eivät kosketa minua tai minun elämääni. ap
Haluaisin sinulle pelkkää hyvää , ja sen v
En tiedä mistä rautalangasta minun pitää tätä vääntää, mutta minua ei kiinnosta sinun uskomukset. Voit yrittää pelotella "viimeisellä tuomiolla", minua ei siltikään kiinnosta pätkän vertaa. ap
Vierailija kirjoitti:
Hulvaton ketju!
Totta kai kun ne hihhulit valtaa sen. ap
Olihan Kalliossa Kvääristö, joka ei kauaa pysynyt pystyssä. Kohderyhmä taitaa Suomen oloissa olla liian pieni.
Niin, koska kukaan nainenhan ei oikeasti voi olla kiinnostunut vain naisista. Kaikki täytyy olla vain miehiä varten. ap