Naiset, miltä teistä tuntuu ensimmäisenä jouluna eron jälkeen?
Kommentit (37)
Ihanalta. Rauhallista ja viimeinkin tuntui siltä, että voi hengittää vapaasti. Kävin kävelyllä, katselin elokuvia ja nautin.
Vierailija kirjoitti:
Ah, ihanaa. Voimaantumistarinoita taas. Irinaa soimaan ja viinilasi käteen.
Katson leffaa jossa naisia kiduttava sikamies tapetaan nälkään omassa kellarissaan. Juon teetä.
Eero ei ollut minusta lähtöisin, joten itkin ja kaipasin perhettäni
Oli mukavaa. Baarissa me sinkut olimme
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katson leffaa jossa naisia kiduttava sikamies tapetaan nälkään omassa kellarissaan. Juon teetä.
Jotain patoutumia kenties?
Tuntui autuaalliselta. Miksi kyselet, ap?
Joulumiesten k.rpiä. Joulun eri
päiville eri miehiä.
Alastomien joulumiesten safkaa.
Joulun lepounia.
Aika samalta kuin aiemminkin. Joulu juhlittiin ex-anoppilassa muksujen ja muiden sukulaisten kanssa yhdessä jouluaatosta Tapaninpäivään. Miksi jonkun eron pitäisi muuttaa hyviä tottumuksia mihinkään? Enhän mä koko suvusta eronnut, vaikka exästä erosin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntui autuaalliselta. Miksi kyselet, ap?
Koska vaimoni haluaa jättää minut, olen huolissani siitä, että hän tulee kaipaamaan minua ensimmäisen yhteisen joulumme aikana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika samalta kuin aiemminkin. Joulu juhlittiin ex-anoppilassa muksujen ja muiden sukulaisten kanssa yhdessä jouluaatosta Tapaninpäivään. Miksi jonkun eron pitäisi muuttaa hyviä tottumuksia mihinkään? Enhän mä koko suvusta eronnut, vaikka exästä erosin.
Olet niin ihana ihminen. Toivon myös, että ex-vaimoni voisi auttaa vanhempieni hoidossa, vaikka hänellä ei ole siihen velvollisuutta.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain lapsettomat tainneet vastata tähän mennessä.
Se, ettemme maininneet lapsia, ei tarkoita, etteikö meillä olisi heitä; keskustelemme vain jouluista, jotka vietetään erossa kumppanistamme/puolisostamme.
Höpö höpö. Joku teistä olisi kyllä maininnut lapsensa ja sen, että tämä suree sitä, ettei isä enää asu kotona ja vietä joulua yhdessä. Jos ei yhtään pysty eläytymään oman lapsensa osaan, vaan ainoastaan riemuitsee itsensä takia, niin se kyllä kertoo kaiken (negatiivisen) tuollaisesta äidistä.
Teillä kaikilla ei ole voinut olla tilannetta, että mies oli kertakaikkisen epäkelpo myös lapsen mielestä. Tai jos oli, niin kannattaa katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Okei, teillä ei oli aina ihana joulu aviomiehen lapsuudenkodissa ja mieskin oli niiiiin ihana, että oli pelkkää helpotusta, kun ero tuli. Ehkä mies ei koskaan joulua viettänytkään teidän kanssa.
Vietin joulun ex-anopin, kälyn, poikapuolen ja lasten kanssa, oli mukava joulu. Sitä seuraava vietettiin exän ja lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain lapsettomat tainneet vastata tähän mennessä.
Se, ettemme maininneet lapsia, ei tarkoita, etteikö meillä olisi heitä; keskustelemme vain jouluista, jotka vietetään erossa kumppanistamme/puolisostamme.
Höpö höpö. Joku teistä olisi kyllä maininnut lapsensa ja sen, että tämä suree sitä, ettei isä enää asu kotona ja vietä joulua yhdessä. Jos ei yhtään pysty eläytymään oman lapsensa osaan, vaan ainoastaan riemuitsee itsensä takia, niin se kyllä kertoo kaiken (negatiivisen) tuollaisesta äidistä.
Teillä kaikilla ei ole voinut olla tilannetta, että mies oli kertakaikkisen epäkelpo myös lapsen mielestä. Tai jos oli, niin kannattaa katsoa peiliin.
Jos sinnikkäästi tulkitset muiden ihmisten ihmissuhteita tällä tavalla, niin luulen että olet luultavasti sellainen ihminen, joka ei halua avioeroa ja käyttää lasta tekosyynä. Voit aloittaa tästä aiheesta erillisen keskustelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä elokuva
Ihanalta. Tein kaikki samat valmistelut, mutta ilman stressiä ja vitutusta. Koko joulu meni ihanan rennoissa tunnelmissa ja rauhasta nauttien.
On koettu aikoinaan muutama ero. Useimmiten ei sen kummempaa ollut. Olen nyt parisuhteessa. Lapsi on aikuinen.