Lasse Lehtosen sometauko kesti viikon
Tykkäsi LinkedInissä julkaisusta, jossa kritisoitiin Lapset mukaan töihin -päivää, jossa Kelakin on mukana. Ei omien sanojensa mukaan ymmärtänyt, että tykkäykset näkyvät muille.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/59a27da2-8b90-4720-ab1d-28ea9602e620
Pitäisikö vaimon ottaa Lasselta puhelin kokonaan pois?
Kommentit (30)
Paljos ton ukon palkka oli? 20 000€/kk? Miks?
Vierailija kirjoitti:
Auts! Mä luin ketjun aloituksen "Lasse mukaan töihin -päivää"!
Selvästi hyvä päivä, hyvästi selvä päivä.
Kela-tantat joukolla maalittamassa pomoa, joka yrittää saada jotain rotia työntekoon.
Vierailija kirjoitti:
Paljos ton ukon palkka oli? 20 000€/kk? Miks?
Liian vähän vittuiluun nähden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummeli osastoo, ukko vähä sekasin
"Kyllä me siitä lähetään, että tää on mun Kela ja tänne on aivan turha mitään lapsia ja luontokappaleita tuoda...."
T: Kelamyrkyttäjä Lasse
Mitä ihmettä lapset tekevät Kelassa aikuisen työpäivän ajan? Katselevat yksityisten henkilöiden tietoja, kun äiti naputtelee konetta? Kuuntelevat asiakkaan selostusta elämäntilanteestaan ja kysymyksiä tuesta X?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummeli osastoo, ukko vähä sekasin
"Kyllä me siitä lähetään, että tää on mun Kela ja tänne on aivan turha mitään lapsia ja luontokappaleita tuoda...."
T: Kelamyrkyttäjä Lasse
Mitä ihmettä lapset tekevät Kelassa aikuisen työpäivän ajan? Katselevat yksityisten henkilöiden tietoja, kun äiti naputtelee konetta? Kuuntelevat asiakkaan selostusta elämäntilanteestaan ja kysymyksiä tuesta X?
Ei Kelan asiakaspalvelussa voida pitää Lapsi mukaan töihin päivää. Tai voidaan ottaa lapset töihin maksimissaan tunniksi ennen kuin asiakaspalvelu alkaa. Kelassa on tiukat tietosuojat ja salassapitovelvollisuudet. Ärsyttää tämä oletus että etätöissäkin asiakkaiden tiedot näkyvät ties kenelle, kyllä siiloinkin noudatetaan tiukasti näitä salassapitovelvollisuuksia. Ja etätöissä tehdään ihan samaa työtä kuin toimistollakin.
En ymmärrä muutenkaan, miksi tämä Lapsi mukaan töihin- päivä on muuttunut tällaiseksi yleiseksi askartelu- ja vapaapäiväksi. Kun omat lapset olivat pienempiä, he kävivät katsomassa vanhempien työskentelyä tai osallistuivat töihin. Nyt tuntuu että aamupäivä hengaillaan töissä askarrellen tai jotain aarretehtäviä tehden ja sitten lähdetään kotiin lasten kanssa.
itse kannatan lapsi vierailua työpaikalla koska tarvimme lapsille hyvän mallin. vierailuun riittää kyllä tunti katsellen työvälineitä ym.
toi lasse ei selvästi ymmärrä, mitään hyvää tarkoitusta ja esim.vähävaraisten lasten ammattiin ohjausta ja sen merkitystä.
sen viestit antaa vaikutelman ilkeästä ja typerästä sekä sivistymättömästä ihmisestä.
toisaalta nautin kun se munaa ja häpäisee itsensä täysin julkisesti. gift that keeps on giving.parasta viihdettä köyhälle.
Nyt hän on vakavasti sairas.
Mistä kohtaa?
Mika Lintilä 2.0