Lasse Lehtosen sometauko kesti viikon
Tykkäsi LinkedInissä julkaisusta, jossa kritisoitiin Lapset mukaan töihin -päivää, jossa Kelakin on mukana. Ei omien sanojensa mukaan ymmärtänyt, että tykkäykset näkyvät muille.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/59a27da2-8b90-4720-ab1d-28ea9602e620
Pitäisikö vaimon ottaa Lasselta puhelin kokonaan pois?
Kommentit (27)
Luulisi pääjohtajalla olevan vaikutusvaltaa siihen, osallistuuko Kela päivään vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Nähty Mankkaan Alkossa. Eräänä perjantaina noin klo 1615. Julkinen toimija.
Ahaa, se tykkäys oli siis tehty "kännissä ja läpällä".
Ihmettelen kuinka sen vaimo kestää sitä. Ei taida puhua suomea, niin ei ymmärrä millaisen miehen kanssa on naimisissa?
Alkaa vaikuttaa narsistilta.
"Kirjoitan somessa, olen siis olemassa."
Ehkä Kelaan saadaan Tuo taskumatti töihin -päivä.
" Varmaan tietysti tämänkin keskustelun jälkeen täytyy taas miettiä, että pitääkö Linkkarikin pistää tauolle."
Eli sometauko ei koskenutkaan kaikkia somepalveluita.
Lasse, tuo ikuinen kapinallinen teini, joka ei naisia tottele.
Sama ohje käyttöön kuin Teuvo Hakkaraisella aikoinaan: "kun korkki aukeaa, niin some sulkeutuu."
Kummeli osastoo, ukko vähä sekasin
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä me siitä lähetään, että tää on mun Kela ja tänne on aivan turha mitään lapsia ja luontokappaleita tuoda...."
T: Kelamyrkyttäjä Lasse
Vierailija kirjoitti:
" Varmaan tietysti tämänkin keskustelun jälkeen täytyy taas miettiä, että pitääkö Linkkarikin pistää tauolle."
Eli sometauko ei koskenutkaan kaikkia somepalveluita.
Vaimo antanut luvan somettaa.
Vierailija kirjoitti:
Äijästä tuli parissa viikossa valtakunnan virallinen pelee. Nasse... eiku Lasse-setä. Lasse-setä on nyt kauheen kauheen vihainen. Hik.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kuinka sen vaimo kestää sitä. Ei taida puhua suomea, niin ei ymmärrä millaisen miehen kanssa on naimisissa?
Hyvä liksa ja paljon ylitöitä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Kelaan saadaan Tuo taskumatti töihin -päivä.
Lassella on se jo joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Sama ohje käyttöön kuin Teuvo Hakkaraisella aikoinaan: "kun korkki aukeaa, niin some sulkeutuu."
Pitäisi muidenkin persujen saada sama ohje. Ainakin Purran, Peltokankaan ja Keskisarjan.
Kelalla ei ole tarvetta viimeiseen asti pitää kiinni johtajastaan. Paikkaan oli useampi hakija.
Auts! Mä luin ketjun aloituksen "Lasse mukaan töihin -päivää"!
Vierailija kirjoitti:
Auts! Mä luin ketjun aloituksen "Lasse mukaan töihin -päivää"!
Se 4-vuotias kunnanjohtajan sijainenkin oli parempi. Tämä määräsi kaikille yhteisen jäätelöpäivän.
Nähty Mankkaan Alkossa. Eräänä perjantaina noin klo 1615. Julkinen toimija.