Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähän kurkkukipua ja olen ihan loppu

Vierailija
25.02.2024 |

En ymmärrä miten tästä voi väsyä näin paljon?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu on lähellä. Streptokokki.

Vierailija
2/11 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mikä virus on, mutta mullakin alkoi pienellä kurkkukivulla, välillä lämpö pikkuisen yli 37 astetta, nyt nuha. Ja aivan tolkuttoman sairas olo! Ei jaksa mitään. Muutama päivä meni täysin sängynpohjalla, nukahtelin vähän väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua mikä virus on, mutta mullakin alkoi pienellä kurkkukivulla, välillä lämpö pikkuisen yli 37 astetta, nyt nuha. Ja aivan tolkuttoman sairas olo! Ei jaksa mitään. Muutama päivä meni täysin sängynpohjalla, nukahtelin vähän väliä.

Et koronasta ole kuullut? Just ihan tyypillinen oire tuo järkky väsymys vaikka ei ole edes kunnolla kuumetta.

Vierailija
4/11 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et koronasta ole kuullut? Just ihan tyypillinen oire tuo järkky väsymys vaikka ei ole edes kunnolla kuumetta.

No testin mukaan ei ainakaan ole. Mitä olen tuttavilta kuullut, samanlaista on ollut muillakin eli "tavallinen räkätauti", mutta kammottava olo.

Vierailija
5/11 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi väsyttää. Lisäksi patterit eivät nyt toimi ainakaan kerrostaloissa paitsi lisäpatteri. On myös matalapainetta? Talvi.

Vierailija
6/11 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Vain hieman flunssainen olo mutta järkyttävä väsymys kaksi viikkoa jo. Kurkkua särkee ihan pikkuisen, korvia myös. Vatsavaivaa hieman. Mutta se väsymys..

Vierailija
7/11 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo oli juuri tuon mainitun streptokokin oire. Ei se hirveä kurkkukipu mistä sen aiemmin tajusin. 

Vierailija
8/11 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panadolia suositellaan koronan hoitoon, sitä on nyt runsaasti liikkeellä. 

Vierailija
9/11 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/11 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on kun ylipainoa ja huono kunto.

Vierailija
11/11 |
25.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli korona noin kk sitten ja just tuollaisilla oireilla. Kotitesti näytti negaa mutta lääkärissä otettu plussaa.

Ja yhä on sellainen jaksamaton olo.