Vähän kurkkukipua ja olen ihan loppu
Kommentit (11)
En tajua mikä virus on, mutta mullakin alkoi pienellä kurkkukivulla, välillä lämpö pikkuisen yli 37 astetta, nyt nuha. Ja aivan tolkuttoman sairas olo! Ei jaksa mitään. Muutama päivä meni täysin sängynpohjalla, nukahtelin vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua mikä virus on, mutta mullakin alkoi pienellä kurkkukivulla, välillä lämpö pikkuisen yli 37 astetta, nyt nuha. Ja aivan tolkuttoman sairas olo! Ei jaksa mitään. Muutama päivä meni täysin sängynpohjalla, nukahtelin vähän väliä.
Et koronasta ole kuullut? Just ihan tyypillinen oire tuo järkky väsymys vaikka ei ole edes kunnolla kuumetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et koronasta ole kuullut? Just ihan tyypillinen oire tuo järkky väsymys vaikka ei ole edes kunnolla kuumetta.
No testin mukaan ei ainakaan ole. Mitä olen tuttavilta kuullut, samanlaista on ollut muillakin eli "tavallinen räkätauti", mutta kammottava olo.
Se voi väsyttää. Lisäksi patterit eivät nyt toimi ainakaan kerrostaloissa paitsi lisäpatteri. On myös matalapainetta? Talvi.
Täällä myös. Vain hieman flunssainen olo mutta järkyttävä väsymys kaksi viikkoa jo. Kurkkua särkee ihan pikkuisen, korvia myös. Vatsavaivaa hieman. Mutta se väsymys..
Mulla tuo oli juuri tuon mainitun streptokokin oire. Ei se hirveä kurkkukipu mistä sen aiemmin tajusin.
Panadolia suositellaan koronan hoitoon, sitä on nyt runsaasti liikkeellä.
https://www.strepsils.fi/?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA5-uuBhDzARIsAAa21T…
Nää on parhaita kurkkukipuun
Sitä se on kun ylipainoa ja huono kunto.
Mulla oli korona noin kk sitten ja just tuollaisilla oireilla. Kotitesti näytti negaa mutta lääkärissä otettu plussaa.
Ja yhä on sellainen jaksamaton olo.
Loppu on lähellä. Streptokokki.