Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

| Toukojen torstai |

19.04.2007 |

Huomenta

Linkki eilisiin

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10094021&p=1&tmode=1&smod…

Kannattaa tosiaan käydä synnytys läpi jo sairaalassa kätilön kanssa. Ensisynnyttäjillä ilmeisesti ihan automaattinen juttu? Ainakin muistan kun olin mielissäni, että sain käydä kiireellisen sektion läpi kätilön kanssa. Seuraavista tapauksista ei ole ollut kyllä mitään jälkipalaveria. Paitsi, että saako tehdä lisää, miltä kohtulihas näytti (tää kysymys lääkärille jo leikkauksen aikana).

Tänään pitäisi olla tarmokas päivä, ensimmäinen äippälomapäivä ja voisin jo vaikka kauppaan lähteä. No ehkä tukka pitää kammata, syödä ja harjata hampaat. Lastenkin ja siipakin olis syytä herätä :-)

Minna rv 34+5

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä ensin neuvola kuulumisia:

sf mitta oli 30.5

painoa tullut vähän, nyt siis ollaan vasta alkupainossa

pissassa proteiinit kanssa plussalla elikkä näyte huomenna labraan ja sitten vaan toivotaan ettei ole raskausmyrkytystä.

Turvotusta vähän.

verenpaineet oli 112/70

Eräs onnellinen asia kumminkin ,sain viedä tänään sokerimittarin pois ei tarvi siis enään mittailla.

Onnea pikkuprinssistä(sori nikki unohtu jo)

ja onnea myös sektioon menevälle, mulla oli neidistä suunniteltu sektio mutta neiti syntyi 2h ennen sektio aikaa normaalisti.

Omaanapaan ei mitään uutta närästää,selkää särkee,väsyttää kokoajan vali vali.....mutta onneksi pikkuinen liikkuu paljon pitkin päivää.

taidan mennä tapaamaan ystävääni rennietä heh.

heidiS23 rv 34

Vierailija
42/45 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä ensin neuvola kuulumisia:

sf mitta oli 30.5

painoa tullut vähän, nyt siis ollaan vasta alkupainossa

pissassa proteiinit kanssa plussalla elikkä näyte huomenna labraan ja sitten vaan toivotaan ettei ole raskausmyrkytystä.

Turvotusta vähän.

verenpaineet oli 112/70

Eräs onnellinen asia kumminkin ,sain viedä tänään sokerimittarin pois ei tarvi siis enään mittailla.

Onnea pikkuprinssistä(sori nikki unohtu jo)

ja onnea myös sektioon menevälle, mulla oli neidistä suunniteltu sektio mutta neiti syntyi 2h ennen sektio aikaa normaalisti.

Omaanapaan ei mitään uutta närästää,selkää särkee,väsyttää kokoajan vali vali.....mutta onneksi pikkuinen liikkuu paljon pitkin päivää.

taidan mennä tapaamaan ystävääni rennietä heh.

heidiS23 rv 34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollu tullu lisää vauvauutisia....niitä edelleen jännitetään:D olipas taas tekstiä tullut;) ihanaa huomata et täälä senkun juttu luistaa=) toivottavasti on vielä ens kuussakin eloa täälä odotuspuolella... meille loppukuisillekkin jotain päivän piristystä ja ajatusten vaihtoa:)

Mulla TAAS vaihteeks sellanen tunne et ei tää varmaan ennemmin synny!vaikka tää maha meinaa nyt jo räjähtää,mut tuskinpa vaan kovin ajois syntyy...poikakin meni 4päivää yli! vaikka nyt tota laskettua aikaa siirrettiin niin sen puolesta kyllä mielenkiintosta nähä koska tää syntyy.kesäkuulle mä en jaksa mennä,en ala jos vielä sinne asti joudun tuskastelemaan tän ähkyn kans!!! valitus ja huokaus vaan heti aluks taas pääs mun suusta:( anteeksi! On vaan olo taas aivan ilmapallo!!

Ai niin jotain hyvääkin....tilasin pojalle vaatteita h&m:ltä :D juu löytyi kaikkea kivaa,kiitos kysymästä IDA-ANTONIA :) monta hienoa t-paitaa,housut,sortsit hmm ja mitäs muuta....en ees muista kaikkia ku laitoin vaan tulemaan mitä kivaa löytyi ;) sielä on niin ihania värejä ja ne vaatteet on tosi hyviä ollut;) toinen mihin pitää päästä ostamaan pojalle ja vauvalle vaatetta on KAPPHALL(miten kirjotetaaan?). käväsin eilen sielä ja aivan ihania lasten vaatteita!!!Mulla aivan päässä syyhys et tänne pitää tulla uudestaan sitte ku on rahaa:D

Mullakin alkoi tänään virallisesti mammaloma:D eipä tuo niin tunnu erikoiselta ku kotona kuitenkin oon ollu. ainut on se et raha-asiat alkaa taas itelläkin juoksemaan;) ihanaa ei tarvi olla enää miehen pussilla kaiken aikaa!!:D

NIMISTÄ ootte muuten kans jutellu.jokohan mä oon vastannutki siihen asiaan. no joka tapauksessa mulla on pojalle nimi ollut jonku aikaa...mies ei vielä oo sanonut juuta eikä jaata mun ehdotuksille. tänään sitte selasin vähän netissä nimiä ja ihastuin yhteen pojan nimeen täysin...nyt se sekotti mun pään...hmmmm tässä vielä aikaa onneks miettiä mihin päädytään:)

SYNNYTYKSEN JÄLKEEN OLOSTA; mulla viimeks oli hassu tunne synnytyksen jälkeen ku maha katos. menin siinä het suihkuun ja olihan kevyt olo:D mut ei se maha aivan kokonaan het hävinnyt...tossa alaalla roikkui sellanen löllö " pussi" joka sai mun mieleen ajatuksen et aivan ku joku mummon löysä pömppömaha:( siinä sit kokeilin masua ku se oli aivan ontto ja sellanen löllö...yöks..heh mutta ihanan kevyt olo ja hassu oli ajatella et enää sielä ei ookkaan vauvaa!! kyllä mäkin mietin kaikkea synnytystä ja sitä oloo sen jälkeen. ja nyt oon miettinyt sitäkin jääkö mulle mahaa ja pääsenkö kiloista eroon:( tuntuu et viime raskaus ei paljon jälkiä jättnyyt,mut nyt niitä jälkiä jääkin...kai sitä rupsahtaa joka raskauskerta pikkasen enempi?heh

joopsista taidan lopetella ja jättää tilaa muille iltakuulumisille:D

KAIKILLE HYVÄÄ VOINTIA ISOMASUISENA!!!

toymama 34+5

Vierailija
44/45 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tehiksen pariin, öitä :)

OP

Vierailija
45/45 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en uskalla katsoa CriminalMindsia (mies siis töllön ääressä).

MAHASTA SYNNYTYKSEN JÄLKEEN: Mulla on kans molempien synnytysten jälkeen tullut valtavan kevyt olo! Tuntee ittensä niiiin hoikkaseksi, vaikka valokuvista vielä huomaa pömpötyksen;D Toisaalta sitten kans jotenkin tyhjä olo. Jotenkin turha. Eka synnytyksen jälkeen järkyttyi siitä, että yhtäkkiä kaikki keskittyikin vauvaan. Sitä oli niin tottunut, että kaikki kyseli aina MUN vointia, ihaili masua jne. jne. Sitten sitä olikin sellainen tyhjä kuori (jolla kipuja edelleen ehkä jäljellä)... Tämän kokeneena olenkin vienyt parille kaverille synnytyksen jälkeen oikein itsensähemmottelupaketin:)

Onneksi meillä on hieman tuota omaa pihaa ja vielä suht suojaista, niin kehtaa ottaa bikinit esille kesällä:) Tiedän, ettei mulla ole hirveästi biitsillä näyteltävää, mutta olen nyt niin tyytyväinen omaan kroppaani! On se vain aika peli kun on näin ihania lapsia " tehnyt" . Kyllä sille kelpaa hieman aurinkoa antaa:)

Mutta nyt lopetan ketjua turhaa pitkittämästä. Nukkukaa hyvin!