Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö nainen, jos mies käy kuntosalilla, ja alkaa kasvaa isommaksi?

Vierailija
22.11.2025 |

Tietenkin niin, ettei se lihaskasvu nouse miehen päähän.

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä kyl näkee hyvin tän ristiriidan. En tykkää salimakejen lihaksista mutta Tero Pitkämäki on ihana.  Miehen tuntevana Tero on lihaksikkaampi kuin 99% Suomen miehistä.  

Tätä mä olen kanssa aina nauranut näissä keskusteluissa. Pitkämäki on just sopiva, äijä on 95kg n 15% rasvoissa.  Muutaman kg dieetti ja valokuvissa poseeraukset niin vois mennä fitness urheilijasta. 

Ilmeisesti missasit pointin. Epäilemättä Pitkämäki on lihaksikas, mutta hän ei näytä miltään bodarilta, vaan sopusuhtaiselta ei-ruipelolta. Jos Pitkämäki pitäisi muutaman kilon dieetin ja poseeraisi valokuvissa niin kuin bodarit, olisi hän niissä jo kaukana useimpien naisten ihannevartalo

Pitkämäki veti muistaaksesi noin 40 leukaa 95-kiloisena. Se on aika kova suoritus.

Vierailija
82/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jännä keskustelu. Niin moni mies kokenut että muutaman vuoden saliharrastus on tehnyt heistä näkyvän naisille. Tinderissä alkanut tulla osumia. Livenä löytää seuraa ym. 

Samaan aikaan naiser peukuttaa hulluna kommentteja missä lihakset ei vaikuta mitenkään.

Onko tämä joku psykologinen juttu ettei haluta myöntää pinnallisuutta 

Väitän, että yleensä kysymys ei ole itse kasvaneista lihaksista, vaan niiden vaikutuksesta miehen itsetuntoon. Parantunut itsetunto näkyy miehen olemuksessa omin eri tavoin, ja se vetoaa naisiin.

Väitän että tää ei selitä esim sitä kun kävelen vaimon kanssa vaikka ruuhkassa ja moni vastaantuleva nainen katsoo mua.  Miten mun valtava itsetunto näkyy siinä parin sek

Kyl sen katseen erottaa kun siihen liittyy hymy. Miks näitä ei ollut kun olin pallomaha?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää, kunhan pysyy sporttisena eikä vedä semmoseksi lihashirviöksi, kuten kehonrakentajat.

Vierailija
84/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jännä keskustelu. Niin moni mies kokenut että muutaman vuoden saliharrastus on tehnyt heistä näkyvän naisille. Tinderissä alkanut tulla osumia. Livenä löytää seuraa ym. 

Samaan aikaan naiser peukuttaa hulluna kommentteja missä lihakset ei vaikuta mitenkään.

Niin tai sitten lihaksikkuus on lisännyt itseluottamusta yms. mikä on vaikuttanut näkyvyyteen. Omalla kohdallani lihasten vaikutus on ollut negatiivinen. Naisiin tutustuessa joudun lähtemään aina takamatkalta etten ole mikään amisjaska tai rahkapetri.

Omakohtaisesti ei ole vaikuttanut mitenkään itseluottamukseen olen parisuhteessa, ollut j

Hmm olen ehkä 6/10 naamasta. Toki se parani kun kaksoisleuka hävisi ja posket tuli näkyviin. Mutta en ole mikään komistus kuitenkaan.

No aivan varmasti naiset tykkäävät enemmän sen jälkeen, kun kaksoisleuka on hävinnyt. Toki jotkut naiset tykkäävät lihavista miehistä, mutta varmasti paljon isompi määrä naisia tykkää miehistä, joilla ei ole kaksoisleukaa. Olen eri kuin nuo mitkä kirjoitti aiemmissa lainauksissa, ja uskon kyllä, että jotkut sua katsovista saattaa katsoa lihastenkin takia, mutta väittäisin, että tuo läskin väheneminen (ylipäätään, mutta erityisesti naamasta) on todennäköisesti vaikuttanut enemmän.

Vierailija
85/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisia se pukee ja toisia ei. Jos pinnallisesti ajatellaan.

Vierailija
86/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kävi vuosia salilla, ainakin 7 vuotta eikä se juuri isommaksi muuttunut. Maha hiukan pienentyi ja laihtui, ja lihaksia tuli enmmän joten samannäköinen se on kuin ennen.

Miehesi ei todennäköisesti tiedä kuinka treenata oikeaoppisesti. Itse olen saanut valtavaa kehitystä lyhyessä ajassa, ja täysin ilman hormoneja. Tuntuu, että naiset ovat alkaneet katselemaan minua enemmän (muualla kuin salilla).

Ap

Todennäköisesti kyse on geeneistä. Teininä huomasi miten joillain kasvoi lihakset kun kävi salilla vähän kääntymässä ja joillain ei millään, vaikka panosti miten paljon.

eri

Lihasvoima voi kasvaa, vaikkei lihakset kasvaisi näkyvästi.

Vierailija
87/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä kyl näkee hyvin tän ristiriidan. En tykkää salimakejen lihaksista mutta Tero Pitkämäki on ihana.  Miehen tuntevana Tero on lihaksikkaampi kuin 99% Suomen miehistä.  

Tätä mä olen kanssa aina nauranut näissä keskusteluissa. Pitkämäki on just sopiva, äijä on 95kg n 15% rasvoissa.  Muutaman kg dieetti ja valokuvissa poseeraukset niin vois mennä fitness urheilijasta. 

Ilmeisesti missasit pointin. Epäilemättä Pitkämäki on lihaksikas, mutta hän ei näytä miltään bodarilta, vaan sopusuhtaiselta ei-ruipelolta. Jos Pitkämäki pitäisi muutaman kilon dieetin ja poseeraisi valokuvissa niin kuin bodarit, olisi hä

Leukaa ja leukaa.  Suomen ennätys on Vellulla 37 samassa sarjassa. Pitkämäen leuanveto video löytyy netistä.

Vierailija
88/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isommaksi? Tä? Siis mies, joka on esim. 167 cm pitkä ja kasvaa siellä pituutta esim. 187 cm lisää? 

Fyysisesti lihasmassaltaan. Pituus ei korreloi tämän kanssa

Vierailija
89/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tai sitten lihaksikkuus on lisännyt itseluottamusta yms. mikä on vaikuttanut näkyvyyteen. Omalla kohdallani lihasten vaikutus on ollut negatiivinen. Naisiin tutustuessa joudun lähtemään aina takamatkalta etten ole mikään amisjaska tai rahkapetri.

Omakohtaisesti ei ole vaikuttanut miten

Mä en taas usko tuohon. Olen naamasta ihan perus mies ehkä samassa 6/10. Laiha kaveri. Erittäin harvinaista että kukaan mua tsekkaa tai hymyilee vastaantullessa.

Vierailija
90/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti missasit pointin. Epäilemättä Pitkämäki on lihaksikas, mutta hän ei näytä miltään bodarilta, vaan sopusuhtaiselta ei-ruipelolta. Jos Pitkämäki pitäisi muutaman kilon dieetin ja

Leukaa ja leukaa.  Suomen ennätys on Vellulla 37 samassa sarjassa. Pitkämäen leuanveto video löytyy netistä.

Pitkämäki nosti 170kg penkistä aktiiviaikana. Ihan ok tulos puhtaana yleisurheilijalta.

Vierailija
91/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
92/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti missasit pointin. Epäilemättä Pitkämäki on lihaksikas, mutta hän ei näytä miltään bodarilta, vaan sopusuhtaiselta ei-ruipelolta

Nimenomaan ok tulos. Ei mitenkään erikoinen.  Wetter punnerti 240kg.  102kiloisena

Vierailija
93/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keho suurenee, niin penis pienenee. Sekä suhteellisesti, että absoluuttisesti.

Vierailija
94/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos keho suurenee, niin penis pienenee. Sekä suhteellisesti, että absoluuttisesti.

Ei pidä paikkaansa. Rasva lähtee myös häpy kummulta jolloin penis tulee enemmän näkyviin.

Vierailija
95/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota sali aspektia voi miettiä tältäkin kannalta. Suomessa joka 5 käy salilla. Miksi ehkä joka 500 vastaantulija näyttää millään tavalla treenatulta?

Johtunee siitä että suurin osa ei osaa treenata tai syödä.

Vierailija
96/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsesuojeluvaisto sanoo että on turvallisempi olo jos toinen ei oo mua monta kertaa isompi... :D 

Vierailija
97/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti missasit pointin. Epäilemättä Pitkämäki on lihaksikas, mutta hän ei näytä miltään bodarilta, vaan sopusuhtaiselta ei-ruipelolta. Jos Pitkämäki pitäisi muutaman kilon dieetin ja

Kaikki urheilijat eivät käy leuanvetokisoissa. Veikkaan, että moni painija tai voimistelija vetäisi tuota enenmmän leukoja kisoissa.

Vierailija
98/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viera

ilija kirjoitti:

Ilmeisesti missasit pointin. Epäilemättä Pitkämäki on lihaksikas, mutta hän ei näytä miltään bodarilta, vaan sopusuhtaiselta ei-ruipelolta

Totta, tosin itse entisenä urheilijana totean myös että ne salileuat on ihan eri asia kuin kisa. Mä olen vetänyt 38leukaa. Kisa hyväksyttyjä 21

Vierailija
99/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ehkä vähän miehestä, mutta yleensä ottaen en. Mun silmääni viehättää hoikat miehet. Erottuvat lihakset on ihan kauniit, mutta en tykkää siitä, jos ne tekee miehestä leveän näköisen.

Vierailija
100/143 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiihottaa lihaksikkaat miehet jostain syystä mutta en haluaisi kuitenkaan seurustella tälläisen kanssa.