Tykkäätkö nainen, jos mies käy kuntosalilla, ja alkaa kasvaa isommaksi?
Tietenkin niin, ettei se lihaskasvu nouse miehen päähän.
Kommentit (143)
Ei lihaskasvu voi mennä päähän. Esim kasvaneet reisilihakset eivät mahdu ihmisen päähän.
Väitteesi on epätosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jännä keskustelu. Niin moni mies kokenut että muutaman vuoden saliharrastus on tehnyt heistä näkyvän naisille. Tinderissä alkanut tulla osumia. Livenä löytää seuraa ym.
Samaan aikaan naiser peukuttaa hulluna kommentteja missä lihakset ei vaikuta mitenkään.
Onko tämä joku psykologinen juttu ettei haluta myöntää pinnallisuutta
Väitän, että yleensä kysymys ei ole itse kasvaneista lihaksista, vaan niiden vaikutuksesta miehen itsetuntoon. Parantunut itsetunto näkyy miehen olemuksessa omin eri tavoin, ja se vetoaa naisiin.
Väitän että tää ei selitä esim sitä kun kävelen vaimon kanssa vaikka ruuhkassa ja moni vastaantuleva nainen katsoo mua. Miten mun valtava itsetunto näkyy siinä parin sekunnin hetkessä kun kävellään vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kävi vuosia salilla, ainakin 7 vuotta eikä se juuri isommaksi muuttunut. Maha hiukan pienentyi ja laihtui, ja lihaksia tuli enmmän joten samannäköinen se on kuin ennen.
Useimmat salilla kävijät treenaavat aivan liian kevyesti ja/tai syövät huonosti, joten todellakin tulee shokkina, kun kuulee että joku on käynyt lähemmäs 10 vuotta salilla ja näyttää ihan tavikselta. Ei haasteta kehoa riittävästi, vaan treeni on sellaista höntsäilyä missä vähän veivataan painoja.
Enkä siis tarkoita että mikään steroidihirmu pitäisi olla, mutta jos syö oikein ja treenaa (sekä lepää) riittävästi, pakostakin esim. alaraajoista, käsi/olkavarsista ja hartioista näkee, että tekee jotain muutakin, kuin istuu sohvalla. Toisaalta, voihan sinne salille mennä puhtaasti polkemaan kuntopyörää ja tuijottamaan trikooperseitä.
Itse teen omapainotreeniä sekä käyn juoksemassa, useimmille tulee yllätyksenä etten ole teini-iän jälkeen käynyt salilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jännä keskustelu. Niin moni mies kokenut että muutaman vuoden saliharrastus on tehnyt heistä näkyvän naisille. Tinderissä alkanut tulla osumia. Livenä löytää seuraa ym.
Samaan aikaan naiser peukuttaa hulluna kommentteja missä lihakset ei vaikuta mitenkään.
Niin tai sitten lihaksikkuus on lisännyt itseluottamusta yms. mikä on vaikuttanut näkyvyyteen. Omalla kohdallani lihasten vaikutus on ollut negatiivinen. Naisiin tutustuessa joudun lähtemään aina takamatkalta etten ole mikään amisjaska tai rahkapetri.
Omakohtaisesti ei ole vaikuttanut mitenkään itseluottamukseen olen parisuhteessa, ollut jo 15v. Mutta vaimo ja itse on huomannut ihan selväs
Hmm olen ehkä 6/10 naamasta. Toki se parani kun kaksoisleuka hävisi ja posket tuli näkyviin. Mutta en ole mikään komistus kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kävi vuosia salilla, ainakin 7 vuotta eikä se juuri isommaksi muuttunut. Maha hiukan pienentyi ja laihtui, ja lihaksia tuli enmmän joten samannäköinen se on kuin ennen.
Useimmat salilla kävijät treenaavat aivan liian kevyesti ja/tai syövät huonosti, joten todellakin tulee shokkina, kun kuulee että joku on käynyt lähemmäs 10 vuotta salilla ja näyttää ihan tavikselta. Ei haasteta kehoa riittävästi, vaan treeni on sellaista höntsäilyä missä vähän veivataan painoja.
Enkä siis tarkoita että mikään steroidihirmu pitäisi olla, mutta jos syö oikein ja treenaa (sekä lepää) riittävästi, pakostakin esim. alaraajoista, käsi/olkavarsista ja hartioista näkee, että tekee jotain muutakin, kuin istuu sohvalla. Toisaalta, voihan sinne salille mennä puhtaasti polkemaan kuntopyörää ja tuijottamaan trikooperseitä.
Itse teen omapainotreeniä sekä käyn juoks
Tämä. Normaalin 5v salilla käyneen miehen pitäisi pystyä nostamaan 200kg kapealla otteella maasta. Hyvin harvoin tätä näkee.
Tämä on aika turha keskustelu, kun miesbodaajilla on omat faninsa, siinä missä silikonirintoja ottavilla hiuslisäkkeitä laittavilla naisillakin.
Ja tällä en tarkoita loukata kumpaakaan tyyliä, vaan sanoa, että makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen 120kg.
On tosiaan riski että jo parin salilla käynnin jälkeen mies kuin mies muuttuu Dwayne Johnsonin näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Minun mies ei käy kuntosalilla. Ei käynyt silloinkaan kun tapasin hänet ensimmäistä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä kyl näkee hyvin tän ristiriidan. En tykkää salimakejen lihaksista mutta Tero Pitkämäki on ihana. Miehen tuntevana Tero on lihaksikkaampi kuin 99% Suomen miehistä.
Tätä mä olen kanssa aina nauranut näissä keskusteluissa. Pitkämäki on just sopiva, äijä on 95kg n 15% rasvoissa. Muutaman kg dieetti ja valokuvissa poseeraukset niin vois mennä fitness urheilijasta.
Ilmeisesti missasit pointin. Epäilemättä Pitkämäki on lihaksikas, mutta hän ei näytä miltään bodarilta, vaan sopusuhtaiselta ei-ruipelolta. Jos Pitkämäki pitäisi muutaman kilon dieetin ja poseeraisi valokuvissa niin kuin bodarit, olisi hän niissä jo kaukana useimpien naisten ihannevartalotyypistä.
Pitkämäellä on voimaa todella paljon suhteessa lihasmassaan.
Itseasiassa en niin välitä. Tai kyllä saa lihakset silleen vähän/sopivasti erottua mut mieluummin tykkään sopusuhtaisemmasta kehosta. Dadbody ei myöskään oo mikään niin paha kunhan ei oo mitään selkeää kaljamahaa. Miehet nyt on lähtökohtaisesti mua isompia muutenkin niin tunnen itseni tarpeeksi feminiiniseksi ilman että miehen pitää olla mikään superatleetti.
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan riski että jo parin salilla käynnin jälkeen mies kuin mies muuttuu Dwayne Johnsonin näköiseksi.
No jep, ja sitten vielä jos vetää niitä ruokakaupoista saatavia KASVUHORMONIJAUHEITA!!!1 Sterointteja!
...Voi googlata vaikka "natural bodybuilding" ja näkee, miltä mömmötön "natumaksimi" näyttää ja pitää mielessä, että 95% salikävijöistä ei tule siltä näyttämään, sama mitä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
? Mitä minä siitä hyötyisin, mieshän on tuolloin vain suurempi kuluerä ja tuhlaa enemmän happeakin. Aiotaanko hän laittaa pataan vai miksi miehen isot lihakset olisivat hyvä asia?
Lihasmassa suojelee diabekselta, koska lihas käyttää noin 80% aterian jälkeisestä glukoosista energian lähteenä. Laihalla ja lihavalla verensokeri nousee paljon enemmän aterin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei todennäköisesti tiedä kuinka treenata oikeaoppisesti. Itse olen saanut valtavaa kehitystä lyhyessä ajassa, ja täysin ilman hormoneja. Tuntuu, että naiset ovat alkaneet katselemaan minua enemmän (muualla kuin salilla).
Ap
Lihaksen voima ja koko ei ole yksi yhteen. Voi olla hoikan näköinen ja vahva. Balettitanssijat treenaa toistolla jotta lihakset vahvistuu mutta pysyy solakoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä kyl näkee hyvin tän ristiriidan. En tykkää salimakejen lihaksista mutta Tero Pitkämäki on ihana. Miehen tuntevana Tero on lihaksikkaampi kuin 99% Suomen miehistä.
Tätä mä olen kanssa aina nauranut näissä keskusteluissa. Pitkämäki on just sopiva, äijä on 95kg n 15% rasvoissa. Muutaman kg dieetti ja valokuvissa poseeraukset niin vois mennä fitness urheilijasta.
Ilmeisesti missasit pointin. Epäilemättä Pitkämäki on lihaksikas, mutta hän ei näytä miltään bodarilta, vaan sopusuhtaiselta ei-ruipelolta. Jos Pitkämäki pitäisi muutaman kilon dieetin ja poseeraisi valokuvissa niin kuin bodarit, olisi hän niissä jo kaukana useimpien naisten ihannevartalotyypistä.
Pitkämäellä o
Ei edes ole. Äijä on kuitenkin 95kg treenikausilla. Terolla on ihan älytön räjähtävyys. Mutta perus voimamittarit keskitasoa paremmat tuon kokoiselle miehelle. Ei mitenkään eliitti tasolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei todennäköisesti tiedä kuinka treenata oikeaoppisesti. Itse olen saanut valtavaa kehitystä lyhyessä ajassa, ja täysin ilman hormoneja. Tuntuu, että naiset ovat alkaneet katselemaan minua enemmän (muualla kuin salilla).
Ap
Lihaksen voima ja koko ei ole yksi yhteen. Voi olla hoikan näköinen ja vahva. Balettitanssijat treenaa toistolla jotta lihakset vahvistuu mutta pysyy solakoina.
Voima on siitä hauskaa että sille on mittarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitän, että yleensä kysymys ei ole itse kasvaneista lihaksista, vaan niiden vaikutuksesta miehen itsetuntoon. Parantunut itsetunto näkyy miehen olemuksessa omin eri tavoin, ja se vetoaa naisiin.
Väitän että tää ei selitä esim sitä kun kävelen vaimon kanssa vaikka ruuhkassa ja moni vastaantuleva nainen katsoo mua. Miten mun valtava itsetunto näkyy siinä parin sekunnin hetkessä kun kävellään vastaan?
Jos se on vaan se parin sekunnin kohtaaminen vastaantullessa, niin mistä tiedät, että ne naiset eivät katso jokaista vastaantulevaa samalla tavoin? Kenties ihan vaan, etteivät ruuhkassa törmää toisiin?
Kuulostaa siltä, että olet yleisesti ottaen tavallista komeampi ja nyt kun et näytä enää ylensyöneeltä, niin miellytät silmää. Todennäköisesti olisit saanut ihan samoja katseita ihan vain laihduttamalla mahan pois. Vai ajatteletko, että esim. Markus Ruhlille löytyisi sopiva lihaksikkuustaso, jossa naiset flirttailevat ja hakeutuvat seuraan?