Tykkäätkö nainen, jos mies käy kuntosalilla, ja alkaa kasvaa isommaksi?
Tietenkin niin, ettei se lihaskasvu nouse miehen päähän.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos naisesta tulee miehen näköinen? Sillon pitää hankkia silarit, mikä näkyy joidenkin kuvista. Se onkin hauska näky, vatsa pysyy yhtä litteänä kuin rinnat, mutta yhtäkkiä tytsy onkin saanut kumitäytteet.
Tästä tuli mieleen hauska tarina nuoruudesta. Mies jota deittasin halusi väkisin viedä minut kuntosalille, jotta pääsi manspleinaamaan, opettamaan ja pätemään. Mutta ei tiennyt, että omasin erittäin liikkuvaisen lapsuuden ja voimatasoni olivat hintelästä ruumiinrakenteestani huolimatta erittäin korkeat ja myös lihakset alkoivat kasvamaan heti. Mies meni ihan vaikeaksi, että hän ei sitten pidä lihaksikkaista naisista eli en saa treenata liikaa xD Ei hele mikä urpo. Kaikkeen sitä on tullut sekaannuttua
Usein miehillä isoksi kasvaminen tarkoittaa, että maha kasvaa! Pitää muka syödä niin paljon kun treenaa. Itse olen laiha ja treenannut 20v kuntosalilla. Syön normaalisti. Varmasti painot pienemmät ja vähemmän voimaa kuin punttipenalla mutta kun otan paidan pois niin lihakset näkyy.
M39
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kävi vuosia salilla, ainakin 7 vuotta eikä se juuri isommaksi muuttunut. Maha hiukan pienentyi ja laihtui, ja lihaksia tuli enmmän joten samannäköinen se on kuin ennen.
Miehesi ei todennäköisesti tiedä kuinka treenata oikeaoppisesti. Itse olen saanut valtavaa kehitystä lyhyessä ajassa, ja täysin ilman hormoneja. Tuntuu, että naiset ovat alkaneet katselemaan minua enemmän (muualla kuin salilla).
Ap
Riippuu, liittyykö nämä kaksi asiaa toisiinsa?
Ex tuli tosi mustasukkainen kun salin tulokset alkoi näkyä. Ymmärrän sinänsä täysin. Olin tosi perus kaljamaha ennen tuota, naiset ei katsoneet ikinä jne. 4v salia naiset alkoivat huomata ja ihan suoraan flirttailla vaikka oma vaimo mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kävi vuosia salilla, ainakin 7 vuotta eikä se juuri isommaksi muuttunut. Maha hiukan pienentyi ja laihtui, ja lihaksia tuli enmmän joten samannäköinen se on kuin ennen.
Miehesi ei todennäköisesti tiedä kuinka treenata oikeaoppisesti. Itse olen saanut valtavaa kehitystä lyhyessä ajassa, ja täysin ilman hormoneja. Tuntuu, että naiset ovat alkaneet katselemaan minua enemmän (muualla kuin salilla).
Ap
Todennäköisesti kyse on geeneistä. Teininä huomasi miten joillain kasvoi lihakset kun kävi salilla vähän kääntymässä ja joillain ei millään, vaikka panosti miten paljon.
eri
Suurimmalle osalle naisista miehen ihannevartalotyyppi on sellainen, joka ei ole ihan ruipelo, mutta jossa myöskään lihakset eivät mitenkään selvästi erotu. Tero Pitkämäki on aika hyvä esimerkki tällaisesta. Jotkut bodarikuvien miehet ovat taas useimmille naisille yök, mutta vähemmistölle naisista tosi kuumia.
Kun miehet kertovat, kuinka naisilta rupesi tulemaan huomiota sen jälkeen, kun aloitti käymisen salilla, niin todennäköisesti tässä naisiin vetoaa enemmän miehen parantunut itsetunto kuin ne salilla tulleet lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Todennäköisesti kyse on geeneistä. Teininä huomasi miten joillain kasvoi lihakset kun kävi salilla vähän kääntymässä ja joillain ei millään, vaikka panosti miten paljon.
eri
Älyttömän pitkällä ja laajalla sali kokemuksella. 90% ei osaa treenata tai muu elämä ei tue salilla käyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Se on ok lihaskunnon ylläpitona. Ei lihasten suurentamiseen.
Miksi näin? Tosi moni nainen ja nuori nainen tykkää suurentuneista lihaksista.
Jotkut tykkää, jotkut ei.
Mulle kävi parikin kertaa parikymppisenä niin, että oli joku söpö ja ihana poika, kunnes se meni salille ja alko kasvattaan massaa.. :) Eli mä en tykkää, en yhtään.
Kaljaa ja makkaraa , sillä kasvaa vielä isommaksi.
Vierailija kirjoitti:
En pidä salilihaksista.
Ei ole mitään sali/ tyllihaksia erikseen.
En. Pidän enemmän kestävyysurheilijoiden vartalotyypistä, hoikkia ja sopusuhtaisia. Lihaksikas mies on vastapari lihavalle naiselle.
Jos lihaksia tulee niin paljon, että joutuu kävelemään jalat harallaan, kuin olisi vaipat housuissa, niin se ei ole kovin seksikästä.
Sopusuhtaisuus on.
Tykkään mikäli mies muistaa myös jalkapäivät. Mulla lienee fetissi lihaksikkaisiin jalkoihin. Pikajuoksijat ovat täydellisiä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tykkää, jotkut ei.
Mulle kävi parikin kertaa parikymppisenä niin, että oli joku söpö ja ihana poika, kunnes se meni salille ja alko kasvattaan massaa.. :) Eli mä en tykkää, en yhtään.
Eikö siis mies voi olla poikamainen ja samalla salilla käyvä lihakset isompina? Onko toiveissasi mies, joka on poika enemmän kuin mies?
Pidän nallekarhumaisesta miehen kropasta.
Näissä kyl näkee hyvin tän ristiriidan. En tykkää salimakejen lihaksista mutta Tero Pitkämäki on ihana. Miehen tuntevana Tero on lihaksikkaampi kuin 99% Suomen miehistä.
? Mitä minä siitä hyötyisin, mieshän on tuolloin vain suurempi kuluerä ja tuhlaa enemmän happeakin. Aiotaanko hän laittaa pataan vai miksi miehen isot lihakset olisivat hyvä asia?