Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö nainen, jos mies käy kuntosalilla, ja alkaa kasvaa isommaksi?

Vierailija
22.11.2025 |

Tietenkin niin, ettei se lihaskasvu nouse miehen päähän.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

? Mitä minä siitä hyötyisin, mieshän on tuolloin vain suurempi kuluerä ja tuhlaa enemmän happeakin. Aiotaanko hän laittaa pataan vai miksi miehen isot lihakset olisivat hyvä asia?

Vierailija
22/24 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos naisesta tulee miehen näköinen? Sillon pitää hankkia silarit, mikä näkyy joidenkin kuvista. Se onkin hauska näky, vatsa pysyy yhtä litteänä kuin rinnat, mutta yhtäkkiä tytsy onkin saanut kumitäytteet.

Tästä tuli mieleen hauska tarina nuoruudesta. Mies jota deittasin halusi väkisin viedä minut kuntosalille, jotta pääsi manspleinaamaan, opettamaan ja pätemään. Mutta ei tiennyt, että omasin erittäin liikkuvaisen lapsuuden ja voimatasoni olivat hintelästä ruumiinrakenteestani huolimatta erittäin korkeat ja myös lihakset alkoivat kasvamaan heti. Mies meni ihan vaikeaksi, että hän ei sitten pidä lihaksikkaista naisista eli en saa treenata liikaa xD Ei hele mikä urpo. Kaikkeen sitä on tullut sekaannuttua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein miehillä isoksi kasvaminen tarkoittaa, että maha kasvaa! Pitää muka syödä niin paljon kun treenaa. Itse olen laiha ja treenannut 20v kuntosalilla. Syön normaalisti. Varmasti painot pienemmät ja vähemmän voimaa kuin punttipenalla mutta kun otan paidan pois niin lihakset näkyy.

M39

Vierailija
24/24 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kävi vuosia salilla, ainakin 7 vuotta eikä se juuri isommaksi muuttunut. Maha hiukan pienentyi ja laihtui, ja lihaksia tuli enmmän joten samannäköinen se on kuin ennen.

Miehesi ei todennäköisesti tiedä kuinka treenata oikeaoppisesti. Itse olen saanut valtavaa kehitystä lyhyessä ajassa, ja täysin ilman hormoneja. Tuntuu, että naiset ovat alkaneet katselemaan minua enemmän (muualla kuin salilla).

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi