Onkos teillä duunissa "ei kuulu mulle" lökäpöksyjä?
Tarkoitan nyt sellaista erittäin tapoihinsa jämähtänyttä ihmisrauniota, joka ei jumalauta tee yhtään mitään muuta, kuin sen yhden asian?
Hän vetää sen oman hommansa kaasu pohjassa niin että seinät meinaa kaatua ja muut väistelevät, ja sen jälkeen hän istuu loput 2-3 tuntia ilmeettömänä jossain kopissa ja suurin piirtein kuola valuu suupielistä.
Mitään ei tehdä hyvin, eikä ajatuksella, vaan kaasu pohjassa, jotta pääsee istumaan sinne koppiin ja kuolaa suupielestä.
Onko teillä tällasta?
Kommentit (3)
Ikävä kyllä pari tyyppiä löytyy. Ovat potilaita kohtaan kylmiä ja hätäisesti hoidetaan vain pakolliset asiat. Jos lääkäriltä on unohtunut joku oleellinen klikkaus esim. resepti, eivät viitsi sanoa asiasta. Olen kuullut kommentin "ei ole minun ongelmani". Kunpa jäisivät jo eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä pari tyyppiä löytyy. Ovat potilaita kohtaan kylmiä ja hätäisesti hoidetaan vain pakolliset asiat. Jos lääkäriltä on unohtunut joku oleellinen klikkaus esim. resepti, eivät viitsi sanoa asiasta. Olen kuullut kommentin "ei ole minun ongelmani". Kunpa jäisivät jo eläkkeelle.
No voi hitto. Aika ikävää kuulla, jos näin on. Lääkärikin on vain vähän kehittyneempi apina eli kyllä se virheitä tekee sekin.
Tuo maailma on vissiin aika hierarkkinen.
Ap
On meillä näitä melkein eläkeläisiä , eivät kyllä tee töitä kaasu pohjassa, vaan kunhan olevinaan tehdään täitä.