Paras tapa vaikuttaa seksin määrään parisuhteessa
Onko joku keksinyt jonkun hyvän tavan vaikuttaa seksin määrään parisuhteessa? Ja tarkennetaan nyt vielä sen verran että mielellään niin että seksiä olisi vähän enemmän.
Puhuminen ei ainakaan auta koska ainakin omassa suhteessani se toinen kokee kaiken aiheesta puhumisen painostamisena vaikka se ei ole millään tavalla tarkoitus.
Omalla kohdallani ratkaisu ei myöskään löydy kotitöistä tai muusta huomioimisesta, eikä laihduttamisen tarvettakaan ole. Mutta viisasten kiveä etsimässä :)
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Lisää läheisyyttä, henkistä läsnäoloa, kuuntelemista ja naisen mielipiteiden arvostamista. Osoittaa että haluaa ja välittää. Antaa naisen itse tehdä varsinaiset aloitteet omien tunteiden mukaan. Yhdessä vietetty aika poikii enemmän seksiä. Siten kannattaa keskittyä omiin juttuihin ja kännyyn/läppäriin enemmän silloin kun ei ole yhtä aikaa kotona. Naisen pit tuntea olevansa rakastettu ja arvostettu.
Joo, mun mies on just tuollainen ja pakko sanoa että toimii. Ja toki yritän itse olla vastavuoroisesti kaikkea tuota myös. Nyt kun vielä keksisi miten se mieskin haluaisi seksiä.
Ap
Lisää läheisyyttä, henkistä läsnäoloa, kuuntelemista ja naisen mielipiteiden arvostamista. Osoittaa että haluaa ja välittää. Antaa naisen itse tehdä varsinaiset aloitteet omien tunteiden mukaan. Yhdessä vietetty aika poikii enemmän seksiä. Siten kannattaa keskittyä omiin juttuihin ja kännyyn/läppäriin enemmän silloin kun ei ole yhtä aikaa kotona. Naisen pit tuntea olevansa rakastettu ja arvostettu.